[2.5] odpuścił sobie współpracę - nie pali |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 26-10-2012, 00:30
|
|
|
rico to nie moje zdjęcie
mój ma zawsze dobry olej z pierwszego tłoczenia |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-10-2012, 10:23
|
|
|
tak, jedną z rzeczy które zrobiłem, to poluzowanie przewodów przy wtryskach i zakręcenie silnikiem (stary i dobry sposób na odpowietrzenie przewodów za pompą choć troszkę) - i paliwo jest tłoczone do wtrysków - skąd wniosek że albo za małe ciśnienie, albo za mało albo... albo już nie wiem co - w końcu w tym silniku za bardzo nie ma się co zepsuć :/
Aha - zrzuciłem całe paliwo z baku, troszkę szlamu było, ale nic co by było dziwne w naszym kraju... odstałem, zalałem jeszcze raz i spuściłem z resztą szlamu (po 3-cim zalaniu już szlam nie leciał) a potem zalałem świeżym dieselkiem - nadal brak poprawy |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 26-10-2012, 11:37
|
|
|
wyjmij pompę i daj na stół do sprawdzenia
przed tym sprawdź ciśnienie sprężania na bloku ale to chyba malo możliwe zeby na wszystkich garnkach ubyło |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-10-2012, 14:12
|
|
|
coś właśnie czuje, że bez wyjęcia pompy z autka się nie obejdzie... czyli piękny nowy rozrząd mający z 2-3 tyś km ledwo znowu do wymiany - co za psi świat |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 26-10-2012, 16:01
|
|
|
a po co zmieniać rozrząd zostawisz jak jest |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 27-10-2012, 23:52
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | rico to nie moje zdjęcie
mój ma zawsze dobry olej z pierwszego tłoczenia | zauważyłem
... a nie wiesz przypadkiem czy ten 1.9TDI już bangla w tej ramie?
Mighn napisał/a: | coś właśnie czuje, że bez wyjęcia pompy z autka się nie obejdzie... | jak masz chęci to możesz przyspieszyć zapłon, aby sprawdzić czy z tej pompy jeszcze coś będzie, ale obawiam się że nie obędzie się bez wyciągania,
nieźle bym się uśmiał jak się okaże, że któraś sprężynka na dźwigniach regulacji po prostu strzeliła |
|
|
|
 |
drwal
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5 TDI GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: SPS
|
Wysłany: 17-02-2014, 22:53
|
|
|
Koledzy odgrzebuję stary temat bo mam podobny problem
Pajero 1998 r 2.5 TD
Przed wczoraj podjechałem pod sklep wszystko było w porządku, żadnych złych objawów, wracam do samochodu próbuję odpalić nic, jakby lekko zaskoczył i dalej nic pokręciłem pare razy i odpuściełem
Silnik kręci nie odpala
Przy kręceniu nie pojawia są paliwo na przewodach przed wtryskami
Zrobiłem zdjęcia pompy
http://www.fotosik.pl/pok...15285b122d.html
Zaworek okrągły podchodzi do niego 1 przewód z zielonym kapturkiem , jest napięcie zaworek "tyka" więc chyba działa wykręciłem nie ma syfu
Druga kostka
http://www.fotosik.pl/pok...0a91545a19.html
Poniżej zaworka nie wiem co to jest mam numer Bosch 281 005 019 dochodzą 3 kable. 1 masa, 2 12V ,3 9-10 V. Po podłączeniu wtyczki nic się nie dzieje, nawet gdy daję na 3 przewód 12 V (tam gdzie w kostce było 9-10) i tak się nic nie dzieje.
Proszę o podpowiedź co mogę jeszcze sprawdzić. |
|
|
|
 |
|