Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Sigma Station Wagon
Autor Wiadomość
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 08-11-2012, 19:02   

Rosomak1983 Z zewnątrz mi się bardzo podoba - w środku też :) Ale fakt kierownica mi nie leży :) i w tym wypadku się zgadzamy :mrgreen: a na poważnie to nic do Ciebie nie mam :) Ale nie róbmy OT.
Ostatnio zmieniony przez moniaquba 10-11-2012, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-11-2012, 19:31   

ta kiera z gala na trzecim zdjęciu z poprzedniej strony to moja Sigma :) tylko ze kiere mam juz ori z Sigmy :) fotele tam tez są z gala ale ja mam juz z Sigmy :)
skąd ty wojtas wytrzasnąłes to foto ? :D
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3560
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-11-2012, 20:11   

moniaquba, odnośnie gazu, moim zdaniem reduktor do wymiany/regeneracji. CE będzie się zapalał nie tylko z powodu sondy, dodatkowo błąd wtryskiwaczy benzyny. Bez emulacji wtrysków CE nie zgaśnie. Proponował bym odłożyć kasę na sekwencję. Będzie prościej, sama zwężka(mikser) w dolocie powoduje spadki mocy.
moniaquba napisał/a:
to mówisz że sigma moja ma 170KM ??

Tyle miały seryjnie, a ile zostało kto wie :wink: Mój sedan wypluł 168 z seryjnych177.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-11-2012, 17:39   

tomek84 napisał/a:
Hugo napisał/a:
Faktycznie, kierownica dupy nie urywa, jednak bardziej chodziło mi o kształt deski rozdzielczej i ogólnie design wnętrza.


IMHO trójramienna kierownica jest najładniejsza
ta po lifcie, z poduszką tragedia


Jesteś w mniejszości ;) Poliftowy jasiek jest obiektem westchnień wielu posiadaczy Sigm z 3 ramienną kierownicą ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 10-11-2012, 18:14   

Ja miałem trójramienną, teraz mam tą z poduchą i może minimalnie ta trójramienna jest ładniejsza, ale największą wadą jest strasznie cienkie koło kierownicy. W trójramiennej kierownicy poprzedni właściciel przy okazji obszywania kierownicy skórą, pogrubił koło i komfort kierowania był znacznie lepszy
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 10-11-2012, 18:25   

mazda10000 Podłączyłeś jakoś airbag?? :) Zgadza się tak jak lukasz12 pisze :) jak dla mnie kierownica nie pasuje do tego auta ta 3 ramienna :) a ta z poduchą jest naprawdę ok :) i będę z czasem szukał i wymieniał na pewno.
Ostatnio zmieniony przez moniaquba 10-11-2012, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 10-11-2012, 18:29   

Przedwczoraj na liczniku zawitało :mrgreen: :



Przy okazji jak widać licznik ten dolny nie działa :(

Mam do wymiany żarówkę postojową z lewej strony (siedząc w aucie) jest tam taki ogrom kabli i kostek że nie chciałbym czegoś rozregulować. M.in. coś tam od klimatyzacji - co mogę odłączyć a co nie :) żeby dostać się do kostki :



Mam do wymiany tak jak wspominałem na początku żarówkę w przycisku - robił to ktoś jakaś instrukcja, sugestie?? :)




Jak wiecie nie działają spryskiwacze reflektorów w zbiorniczku mam płyn letni do nich. Jakiś sposób jak go wyciągnąć/zlać ?? :P

Jogurt - zdjęcie przodu i zderzaka :) - oczywiście nie mam zaślepek.

 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 10-11-2012, 19:17   

W pierwszej Sigmie była 3 ramienna, w drugiej 4 ramienna. Co do tej żarówki to musisz zdjąć cały podłokietnik razem z tą drewnianym panelem od wajchy skrzyni. I zdejmujesz panel radia i przełącznika wycieraczek. Potem musisz rozebrać ten przełącznik .
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 10-11-2012, 19:19   

Gdybyś chciał robić konwersję z manuala na automat mam na zbyciu ;)
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 10-11-2012, 19:20   

Dojście do tego włącznika już przerabiałem :) Chodzi mi właśnie o rozebranie tej kostki :mrgreen:
_________________
UWAGA MA TEGO UŻYTKOWNIKA - OSZUST, OKRADAJĄCY UŻYTKOWNIKÓW PRÓBUJĄCYCH KUPIĆ OD NIEGO CZĘŚCI!!!
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3560
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11-11-2012, 11:37   

Trójramienna z kombi jest ohydna w dotyku, ale już skórzana z sedana ma swój urok.
moniaquba napisał/a:
co mogę odłączyć a co nie żeby dostać się do kostki :

Niema potrzeby rozpinać innych kostek dostęp i tak jest lepszy niż z prawej strony. :wink:
moniaquba napisał/a:
Mam do wymiany tak jak wspominałem na początku żarówkę w przycisku - robił to ktoś jakaś instrukcja, sugestie??

Mam zamiar ogarnąć ten przycisk również w swoim wagonie w poniedziałek z rana, więc zdam relacje.
moniaquba napisał/a:
Jak wiecie nie działają spryskiwacze reflektorów w zbiorniczku mam płyn letni do nich. Jakiś sposób jak go wyciągnąć/zlać ??

Najlepiej wymontuj zbiornik i tak będziesz go naprawiał :wink: Troszkę na ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 11-11-2012, 11:55   

OK Wojtku to czekam na relację i z góry dzięki. Co do żarówki to właśnie z tej drugiej strony mam mnóstwo miejsca a tutaj te kostki i kable tak wiszę że nie mam jak wyjąć tej czarnej kostki z żarówką :) Więc odłączę chyba tą zieloną. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
_________________
UWAGA MA TEGO UŻYTKOWNIKA - OSZUST, OKRADAJĄCY UŻYTKOWNIKÓW PRÓBUJĄCYCH KUPIĆ OD NIEGO CZĘŚCI!!!
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3560
Skąd: Gniezno
Wysłany: 12-11-2012, 12:03   

Więc sprawa ma się bardzo prosto wystarczy delikatnie podważyć zaczepy z dwóch stron przełącznika i wysunąć jego tylną część:



Następnie wyczepić gumową oprawkę z której bez problemu wyjmiemy żarówkę:


_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 12-11-2012, 14:25   

Dzięki Wojtek :) widzę że tam żarówka jakaś dziwna :P jak dla mnie... trzeba chyba trochę rzeźbić czy nie? :) Może dziś lub w środę wymienię.
_________________
UWAGA MA TEGO UŻYTKOWNIKA - OSZUST, OKRADAJĄCY UŻYTKOWNIKÓW PRÓBUJĄCYCH KUPIĆ OD NIEGO CZĘŚCI!!!
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 12-11-2012, 14:32   

moniaquba napisał/a:
Dzięki Wojtek :) widzę że tam żarówka jakaś dziwna :P jak dla mnie... trzeba chyba trochę rzeźbić czy nie? :) Może dziś lub w środę wymienię.


zwykła żarówka z "wąsami", chyba 3mm
dostaniesz w każdym elektronicznym

tutaj przykład:

http://allegro.pl/zarowka...2752182138.html
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.