 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1.8 GDI] Brak przedniedo napedu 4H |
Autor |
Wiadomość |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-04-2013, 17:28
|
|
|
Gene napisał/a: | Waldemordzie w Pininach nie ma klasycznej skrzyni Super Select takiej jak w V20/40.
Tam wystepuje model SS4-i ze sprzeglem lepkosciowym (post wyzej). Uwierz mi, ze spokojnie mozna dopiac przod jadac te 90 km/h a o rozlaczenie w ogole bym sie nie martwil. Za to blokowac i odblokowywac juz proponuje stojac.
|
I tu się trochę mylisz. Przeczytaj dokładnie cały rozdział książki gdzie jest ten rysunek to się doczytasz (ja pisałem już o tym kilka razy), że przedstawiony schemat nie pokazuje wersji z SS4 tylko FullTime. FullTime ma układ wzięty jakby z PIII. Ma i centralny dyfer i sprzęgło wiskotyczne do utrzymywanie proporcji 50:50. Uboższy jest o blokadę i reduktor. Pinin z SS4 ma samą tylko wiskozę, która w opcji 4HL i 4LL jest blokowana prostą blokadą kłową. Mówi o tym strona wcześniej niż ten rysunek o ile pamiętam.
Pozdro! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-04-2013, 15:56
|
|
|
Mam tylko schemat. Z tego co piszesz to myle sie calkiem (a nie troche) w kwesti roznicy skrzyni z V20/40 a tej z Pinina GDI. Musze to w wolnej chwili rozkminic jak dopadne Pinina z SS4-i. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|
|