Galant EA3A mouseman |
Autor |
Wiadomość |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 03-11-2012, 22:59
|
|
|
Mithrill napisał/a: | HAHAHA! Rozwaliłeś mój system tym zdjęciem! Rewelacyjna fela. Teraz trzeba to zglebić na maksa! |
Mówiłem Mouseman, że dobry handel byśmy zrobili te felgi z oponami za Twoje xD |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 05-11-2012, 14:25
|
|
|
mouseman, ile dałeś za MGT na tył? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 05-11-2012, 15:29
|
|
|
115 zł sztuka tył, 176 zł sztuka przód oferta z allegro. Mina jak dodałem do koszyka allegro 2x komplet 4 sztuk i zaakceptowałem - bezcenne |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-11-2012, 23:33
|
|
|
Dbaj o niego , bo mozesz mieć gorszego |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 15-11-2012, 06:42
|
|
|
Galant wydzielony |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 16-11-2012, 17:12
|
|
|
Właśnie jestem po wizycie na stacji kontroli pojazdów. Sprawdziłem układ hamulcowy, który przed regeneracją był w beznadziejnym stanie. Wyniki to po idealnie 3kN na przodzie oraz idealnie 1,5 kN na tyle. Myśle że jak na klocki kashiyama plus Mikoda GT jest całkiem nice, co wy na to ??. Myśle że sprawa może się jeszcze poprawić, bo zrobiłem dopiero 400 km od momentu regeneracji i naprawde skromnie obchodze się z pedałem hamulca |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-11-2012, 21:00
|
|
|
mouseman napisał/a: | Właśnie jestem po wizycie na stacji kontroli pojazdów. Sprawdziłem układ hamulcowy, który przed regeneracją był w beznadziejnym stanie. Wyniki to po idealnie 3kN na przodzie oraz idealnie 1,5 kN na tyle. Myśle że jak na klocki kashiyama plus Mikoda GT jest całkiem nice, co wy na to ??. Myśle że sprawa może się jeszcze poprawić, bo zrobiłem dopiero 400 km od momentu regeneracji i naprawde skromnie obchodze się z pedałem hamulca |
Jest bdb jak na 400km docierania |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-11-2012, 21:00
|
|
|
mouseman napisał/a: | Właśnie jestem po wizycie na stacji kontroli pojazdów. Sprawdziłem układ hamulcowy, który przed regeneracją był w beznadziejnym stanie. Wyniki to po idealnie 3kN na przodzie oraz idealnie 1,5 kN na tyle. Myśle że jak na klocki kashiyama plus Mikoda GT jest całkiem nice, co wy na to ??. Myśle że sprawa może się jeszcze poprawić, bo zrobiłem dopiero 400 km od momentu regeneracji i naprawde skromnie obchodze się z pedałem hamulca |
Jest bdb jak na 400km docierania |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 16-11-2012, 21:08
|
|
|
Jedynie co to ręczny wykazał 33% różnicę między stronami 1,7 do 1,1 pytanie czy to kwestia podciągnięcia linki przy prawym tylnym kole ? Dzisiaj we mgle wyszło, że chyba zdecydowanie za nisko mam ustawione światła, trzeba będzie z tym powalczyć, tym bardzie że nie było korekty do obniżeniu. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-11-2012, 21:13
|
|
|
mouseman napisał/a: | Jedynie co to ręczny wykazał 33% różnicę między stronami 1,7 do 1,1 |
Linka nic nie da , trzeba zdemontowac tarczobęben i wyregulowac na szczekach . |
Ostatnio zmieniony przez deejay 19-11-2012, 22:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 17-11-2012, 14:49
|
|
|
mouseman, ładna sztuka, zazdroszczę konkretnej felgi i stanu lakieru, świeci się jak psu na wiosnę. Silnika już nie zazdroszczę
Dorzuć progi SE/Avance w kolorze i zegary HC i będzie malina
Nie chcesz się zamienić na maski? Dorzucę jakieś lampy w rozliczeniu |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 18-11-2012, 15:58
|
|
|
sveno, co do zakupu Galusia to troszkę twoja wina, napatrzyłem się na twojego na zlocie i ponowie zacząłem szukać igły w stogu siana, mam tu na myśli kolor lakieru.
sveno napisał/a: | Dorzuć progi SE/Avance w kolorze i zegary HC |
Zegary przesądzone jestem w trakcie poszukiwania, co do progów to wydaje mi się że będą bardziej nadmuchane względem przedniego zderzaka(elegance). sveno napisał/a: | Nie chcesz się zamienić na maski? |
Cóż wtedy hasło cytuje kolege "jeb... shelby" mogłoby stracić na mocy |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 18-11-2012, 17:19
|
|
|
mouseman napisał/a: | na zlocie | nawet nie podeszłeś i nie zagadałeś? Chyba, że to Ty byłeś jedną z osób, która przechodząc zapytała czy ja to ja
mouseman napisał/a: | napatrzyłem się na twojego na zlocie i ponowie zacząłem szukać igły w stogu siana, mam tu na myśli kolor lakieru. | czyli mówisz, że kupiłeś samochód ze względu na kolor?
mouseman napisał/a: | Zegary przesądzone jestem w trakcie poszukiwania, |
mouseman napisał/a: | co do progów to wydaje mi się że będą bardziej nadmuchane względem przedniego zderzaka(elegance). | najlepiej to jedź do dee (bo u niego da się wszystko odkręcić bez problemu ), niech Ci jeden zdejmie i przyłóż do swojego auta, zobaczysz, że będzie dobrze |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 19-11-2012, 22:15
|
|
|
sveno napisał/a: | czyli mówisz, że kupiłeś samochód ze względu na kolor? |
Dodatkowym argumentem było odziwo zdrowe GDI .
sveno napisał/a: | nawet nie podeszłeś i nie zagadałeś? Chyba, że to Ty byłeś jedną z osób, która przechodząc zapytała czy ja to ja |
duże zamieszanie koło hamowni, na następnym zlocie nadrobimy znajomość.
W weekend zaatakowałem osłone kolektora oraz wcześniej pokrywe GDI i zrobiło się jak po ostatnim lifcie czyli black. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 04-12-2012, 23:12
|
|
|
Na weekendzie wystartowałem z tematem audio w Galusiu. Na początek wymiana jednostki centralnej. Długo się zastanawiałem co wybrać, nawet zahaczając o rozwiązanie 2 DIN. Ostatecznie padło na bezszparkowy Pioonera mvh-350bt
http://www.caraudiotest.p...-mvh-350bt-test
Doszedłem do wniosku, że głównie muze słucham przez protokół Bt, czy to słuchawki Bt, czy audio domowe, stąd CD w aucie mogłem sobie darować. Cena 350 zł w MM była dopełnieniem wyboru. Szybka wymiana radia i niestety wyszedł pierwszy minus, po "zakleszczeniu" nowego radia w konsoli zauważyłem, że pół kieszeń montażowa nie dolega do konsoli. Niestety operacja wyciągnięcia radia musiała się odbyć poprzez demontaż konsoli, fabryczne wyjmaki do radia zawiodły(za bardzo delikatne). Radio ogólnie ma bardzo duży potencjał, na tyle duży że fabryczne głośniki mają problem przy przekroczeniu średnich ustawień audio.
Dodatkową korzyścią jest fakt że radio sobie lepiej radzi z automatyczną anteną tzn. przy odpalaniu auta nie ma charakterystycznego zgrzytu przy przygaśnięciu radia, którego efekt była nie chowająca się do końca antena.
edit:
dzisiaj zamówiłem 3 literki:
http://www.skrzynie.com.pl/texaco-mtf-94.html do skrzynki. Niech ma biedaczek po 13 latach |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
|