Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant EA3A mouseman
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 03-11-2012, 22:59   

Mithrill napisał/a:
HAHAHA! Rozwaliłeś mój system tym zdjęciem! Rewelacyjna fela. Teraz trzeba to zglebić na maksa! :P


Mówiłem Mouseman, że dobry handel byśmy zrobili te felgi z oponami za Twoje xD
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 05-11-2012, 14:25   

mouseman, ile dałeś za MGT na tył?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-11-2012, 15:29   

115 zł sztuka tył, 176 zł sztuka przód oferta z allegro. Mina jak dodałem do koszyka allegro 2x komplet 4 sztuk i zaakceptowałem - bezcenne :lol:
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-11-2012, 23:33   

Dbaj o niego , bo mozesz mieć gorszego :P :wink:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 15-11-2012, 06:42   

Galant wydzielony :wink:
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-11-2012, 17:12   

Właśnie jestem po wizycie na stacji kontroli pojazdów. Sprawdziłem układ hamulcowy, który przed regeneracją był w beznadziejnym stanie. Wyniki to po idealnie 3kN na przodzie oraz idealnie 1,5 kN na tyle. Myśle że jak na klocki kashiyama plus Mikoda GT jest całkiem nice, co wy na to ??. Myśle że sprawa może się jeszcze poprawić, bo zrobiłem dopiero 400 km od momentu regeneracji i naprawde skromnie obchodze się z pedałem hamulca :mrgreen:
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-11-2012, 21:00   

mouseman napisał/a:
Właśnie jestem po wizycie na stacji kontroli pojazdów. Sprawdziłem układ hamulcowy, który przed regeneracją był w beznadziejnym stanie. Wyniki to po idealnie 3kN na przodzie oraz idealnie 1,5 kN na tyle. Myśle że jak na klocki kashiyama plus Mikoda GT jest całkiem nice, co wy na to ??. Myśle że sprawa może się jeszcze poprawić, bo zrobiłem dopiero 400 km od momentu regeneracji i naprawde skromnie obchodze się z pedałem hamulca


Jest bdb jak na 400km docierania :wink:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-11-2012, 21:00   

mouseman napisał/a:
Właśnie jestem po wizycie na stacji kontroli pojazdów. Sprawdziłem układ hamulcowy, który przed regeneracją był w beznadziejnym stanie. Wyniki to po idealnie 3kN na przodzie oraz idealnie 1,5 kN na tyle. Myśle że jak na klocki kashiyama plus Mikoda GT jest całkiem nice, co wy na to ??. Myśle że sprawa może się jeszcze poprawić, bo zrobiłem dopiero 400 km od momentu regeneracji i naprawde skromnie obchodze się z pedałem hamulca


Jest bdb jak na 400km docierania :wink:
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-11-2012, 21:08   

Jedynie co to ręczny wykazał 33% różnicę między stronami 1,7 do 1,1 pytanie czy to kwestia podciągnięcia linki przy prawym tylnym kole ? Dzisiaj we mgle wyszło, że chyba zdecydowanie za nisko mam ustawione światła, trzeba będzie z tym powalczyć, tym bardzie że nie było korekty do obniżeniu.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-11-2012, 21:13   

mouseman napisał/a:
Jedynie co to ręczny wykazał 33% różnicę między stronami 1,7 do 1,1


Linka nic nie da , trzeba zdemontowac tarczobęben i wyregulowac na szczekach .
Ostatnio zmieniony przez deejay 19-11-2012, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 17-11-2012, 14:49   

mouseman, ładna sztuka, zazdroszczę konkretnej felgi i stanu lakieru, świeci się jak psu na wiosnę. Silnika już nie zazdroszczę :twisted:
Dorzuć progi SE/Avance w kolorze i zegary HC i będzie malina :)

Nie chcesz się zamienić na maski? Dorzucę jakieś lampy w rozliczeniu :mrgreen:
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-11-2012, 15:58   

sveno, co do zakupu Galusia to troszkę twoja wina, napatrzyłem się na twojego na zlocie i ponowie zacząłem szukać igły w stogu siana, mam tu na myśli kolor lakieru.
sveno napisał/a:
Dorzuć progi SE/Avance w kolorze i zegary HC

Zegary przesądzone jestem w trakcie poszukiwania, co do progów to wydaje mi się że będą bardziej nadmuchane względem przedniego zderzaka(elegance).
sveno napisał/a:
Nie chcesz się zamienić na maski?

Cóż wtedy hasło cytuje kolege "jeb... shelby" mogłoby stracić na mocy :mrgreen:
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 18-11-2012, 17:19   

mouseman napisał/a:
na zlocie
nawet nie podeszłeś i nie zagadałeś? Chyba, że to Ty byłeś jedną z osób, która przechodząc zapytała czy ja to ja :)
mouseman napisał/a:
napatrzyłem się na twojego na zlocie i ponowie zacząłem szukać igły w stogu siana, mam tu na myśli kolor lakieru.
czyli mówisz, że kupiłeś samochód ze względu na kolor? :mrgreen:
mouseman napisał/a:
Zegary przesądzone jestem w trakcie poszukiwania,


=D> :thumbleft:
mouseman napisał/a:
co do progów to wydaje mi się że będą bardziej nadmuchane względem przedniego zderzaka(elegance).
najlepiej to jedź do dee (bo u niego da się wszystko odkręcić bez problemu :) ), niech Ci jeden zdejmie i przyłóż do swojego auta, zobaczysz, że będzie dobrze :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 19-11-2012, 22:15   

sveno napisał/a:
czyli mówisz, że kupiłeś samochód ze względu na kolor?

Dodatkowym argumentem było odziwo zdrowe GDI 8) .
sveno napisał/a:
nawet nie podeszłeś i nie zagadałeś? Chyba, że to Ty byłeś jedną z osób, która przechodząc zapytała czy ja to ja

duże zamieszanie koło hamowni, na następnym zlocie nadrobimy znajomość.

W weekend zaatakowałem osłone kolektora oraz wcześniej pokrywe GDI i zrobiło się jak po ostatnim lifcie czyli black.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 04-12-2012, 23:12   

Na weekendzie wystartowałem z tematem audio w Galusiu. Na początek wymiana jednostki centralnej. Długo się zastanawiałem co wybrać, nawet zahaczając o rozwiązanie 2 DIN. Ostatecznie padło na bezszparkowy :P Pioonera mvh-350bt
http://www.caraudiotest.p...-mvh-350bt-test
Doszedłem do wniosku, że głównie muze słucham przez protokół Bt, czy to słuchawki Bt, czy audio domowe, stąd CD w aucie mogłem sobie darować. Cena 350 zł w MM była dopełnieniem wyboru. Szybka wymiana radia i niestety wyszedł pierwszy minus, po "zakleszczeniu" nowego radia w konsoli zauważyłem, że pół kieszeń montażowa nie dolega do konsoli. Niestety operacja wyciągnięcia radia musiała się odbyć poprzez demontaż konsoli, fabryczne wyjmaki do radia zawiodły(za bardzo delikatne). Radio ogólnie ma bardzo duży potencjał, na tyle duży że fabryczne głośniki mają problem przy przekroczeniu średnich ustawień audio.
Dodatkową korzyścią jest fakt że radio sobie lepiej radzi z automatyczną anteną tzn. przy odpalaniu auta nie ma charakterystycznego zgrzytu przy przygaśnięciu radia, którego efekt była nie chowająca się do końca antena.

edit:
dzisiaj zamówiłem 3 literki:
http://www.skrzynie.com.pl/texaco-mtf-94.html do skrzynki. Niech ma biedaczek po 13 latach
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.