Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przekladka napedu FWD na 4x4
Autor Wiadomość
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 28-10-2014, 19:18   

Czyli Gala po 99 roku, tak? A gdybym miał innego dawcę?
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2014, 22:18   

telewizoor napisał/a:
Czyli Gala po 99 roku, tak? A gdybym miał innego dawcę?

Nie, po 2002 roku.

Zapomnij o katalizatorze oraz przyszykuj worek kasy dla blacharza.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 29-10-2014, 07:58   

Z tego co piszesz wnoszę, że cała robota wymaga tyle zachodu co uturbianie zwykłego Galanta, czyli przerost formy nad treścią :) dzięki, pozdro
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-10-2014, 18:06   

Hubeeert napisał/a:
telewizoor napisał/a:
Czyli Gala po 99 roku, tak? A gdybym miał innego dawcę?

Nie, po 2002 roku.

Zapomnij o katalizatorze oraz przyszykuj worek kasy dla blacharza.

Dokładnie to listopad 2000 roku (JDM), na EU to będą już roczniki od 2001 w górę. :wink:

[ Dodano: 29-10-2014, 17:16 ]
W skrócie, następujące kryteria musisz spełniać:
- biorca: Galant z rocznika 2001 wzwyż w wersji V6, a jeśli nie, to posiadać magiel i sanki z takiego Galanta
- dawca: idealnie kompletny VR4
Do przełożenia:
- silnik z vr4
- osprzęt silnika vr4
- zrobienie hybrydy z wiązek v6 i vr4
- przełozenie ecu, plus niektórych pinów we wtyczce ecu
- orurowanie intercoolera
- intercooler
- dolot (kolektor, przepustnica, pucha filtra, maf, kominek)
- wzmocnione sprzęgło z FTO, np. ACT
- downpipe z vr4 i katalizator z vr4
- zderzak przedni z Avance, lub vr4 co by zmieścił intercooler
Przeróbka/dorabianie:
- mocowanie wastegate actuatora z przedniego turbo
- węże wodne do turbo
- układ wydechowy od kata do tłumika
Tyle co pamiętam, tak z głowy... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-10-2014, 19:08   

Dodatkowo ogarnięty blacharz musi zrobić dwie rzeczy:
1. Wspawanie idealnie w linii zgodnej z tym co było w VR4 podpór wału
2. Wstawienie kotew w podłużnice pod tylne sanki
Zabawa z wiązką będzie trochę bardziej skomplikowana bo wiązkę z VR4 trzeba przełożyć całą i poprzedłużać ją do LHD
Katalizator w żaden sposób się nie zmieści do tunelu więc przegląd będzie kłopotem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-10-2014, 19:47   

Nie musi Hubercie. :mrgreen:
Pytanie dotyczyło zrobienia tzw. VR2 czyli 6A13TT z napędem FWD :wink: Przynajmniej ja to tak zrozumiałem.
W innym przypadku czyli robienie szczepa AWD... masz całkowitą rację.

Ale generalnie to, ośka będzie się słabo prowadziła na mokrym (w 2 przypadkach które znam, chłopaki ściągali z USA przedni mechanizm różnicowy LSD za jakieś koszmarne pieniądze), a szczep AWD będzie większą rzeźbą niż VW z przystanku autobusowego. :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 29-10-2014, 19:52   

swinks_UK napisał/a:
Pytanie dotyczyło zrobienia tzw. VR2 czyli 6A13TT z napędem FWD

Niestety Tomek, pytanie dotyczyło 6a13 N/A 4WD czyli o przekładkę napędów. :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-10-2014, 21:07   

Nie dramatyzujcie dobry fachowiec plus potrfel z dolarami i mozna cuda działać, z pasji rózne rzeczy mozna stworzyć wtedy nie patrzy sie na koszt wykonania porównując do kosztu zakupu równego "egzotyka"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 29-10-2014, 22:00   

możesz zrobić w swojej budzie ale będzie duuzo trudniej... :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-10-2014, 09:21   

swinks_UK napisał/a:

Dokładnie to listopad 2000 roku (JDM), na EU to będą już roczniki od 2001 w górę. :wink:


w Europie "po drugim lifcie" to auta modelowo 2001 (jedynka w VINie na 10 pozycji), a produkcja już około marca 2000 roku, może wcześniej, ale w 03.2000 już na pewno
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.