Impulsator-czujnik prędkości |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 14-01-2013, 12:18
|
|
|
danino88 napisał/a: | przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4 |
Ok sugerowałem się czym innym a różnica jest
W pokazywanej prędkości. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8674 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 14-01-2013, 20:14
|
|
|
danino88 napisał/a: | przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4 |
Tak ale po przeróbce obrotomierza.... |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-01-2013, 20:49
|
|
|
zgadza sie ale to tak jak się przekłada z 2.5 do 2.0 albo inaczej, ale musi działać |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-01-2013, 13:30
|
|
|
Tu masz schemat elektryczny:
Sprawdź, czy masz sygnał i napięcia podawany na wtyczkę speedsensora. Wszystko obraca się wokół komunikacji speed sensor - ecu - zegary - (tcu, jeśli masz tiptronic).
Wg. mnie ktoś sie wpinał konwewrterem (km>mile) albo na skrzyni, albo za zegrami (za deska rozdzielczą, albo przy ecu i po wymontowaniu konwertera pozostawił przerwany kabel sygnałowy. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 15-01-2013, 21:50
|
|
|
no i na schemacie pięknie widać co sprawdzić, także miernik i 15min roboty i będzie wszystko jasne, jak jest przerwa daj na krótko przewód i musi działać, o ile jest licznik sprawny, |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 16-01-2013, 09:26
|
|
|
fiole1 napisał/a: | no i na schemacie pięknie widać co sprawdzić, także miernik i 15min roboty i będzie wszystko jasne, jak jest przerwa daj na krótko przewód i musi działać, o ile jest licznik sprawny, |
Tak jak wcześniej mówiłem: masa sprawdzona,impulsy dochodzą sprawdzone miernikiem.
Teraz w najbliższym czasie wymontuje zegary i sprawdzę czy dochodzi napięcie do kości pod zegarami bo poprzednim razem miałem wrażenie,że ktoś dłubał przy nich.Wskazują na to nieoryginalne śrubki i pęknięta obudowa jednej kostki,czyli ktoś coś majstrował.
Chyba można bezpiecznie wypiąć te elementy bez uszkadzania?
jeżeli tam będzie ok to pozostaje tylko sprawdzenie zegara.
[ Dodano: 16-01-2013, 09:29 ]
swinks_UK napisał/a: | Wg. mnie ktoś sie wpinał konwewrterem (km>mile) albo na skrzyni, albo za zegrami (za deska rozdzielczą, albo przy ecu i po wymontowaniu konwertera pozostawił przerwany kabel sygnałowy. |
Napewno masz rację co do konwersji km na mile bo "k" bylo wcześniej zaklejone.
[ Dodano: 16-01-2013, 09:32 ]
swinks_UK napisał/a: | za zegrami (za deska rozdzielczą |
Prawdopodobnie tutaj bo przy tej okazji zakładano alarm SIGMA po którym pozostały przewody.
[ Dodano: 22-01-2013, 00:00 ]
danino88 napisał/a: | zgadza sie ale to tak jak się przekłada z 2.5 do 2.0 albo inaczej, ale musi działać |
Czyli z 2.0 też można włożyć do VR-4 i prędkościomierz powinien ruszyć?
Pytam bo od 2.0 zegary mam w garażu.
[ Dodano: 23-01-2013, 21:30 ]
swinks_UK napisał/a: | za zegrami (za deska rozdzielczą, |
Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
Zrobiłem kilka zdjęć ku potomności:
To jest przyczyna całego zamieszania.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 07-02-2013, 16:20
|
|
|
to jeszcze nie sprawdzałeś??,
ps: pewnie wybuchnie |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 07-02-2013, 16:41
|
|
|
fiole1 napisał/a: | to jeszcze nie sprawdzałeś??,
ps: pewnie wybuchnie |
Pewnie przekroczyłem to magiczne 180km/h ale to było przed wymianą oleju
jak jeszcze nie działał prędkościomierz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-02-2013, 10:36
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: |
Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
|
Nic, jeśli ogranicznik działa, to odczujesz tylko spadek mocy i nie pojedziesz szybciej mimo deptania po pedale gazu.
Ogranicznik można obejść albo poprzez flash ecu, albo prościej ale brutalniej przecinajac kabelek sygnałowy do ecu. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 08-02-2013, 21:46
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: |
Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
|
Nic, jeśli ogranicznik działa, to odczujesz tylko spadek mocy i nie pojedziesz szybciej mimo deptania po pedale gazu.
Ogranicznik można obejść albo poprzez flash ecu, albo prościej ale brutalniej przecinajac kabelek sygnałowy do ecu. |
1.Prawdopodobnie podepnę ten delimiter według Twojej procedury(DOBRA ROBOTA)
i prędkościomierz będzie przeliczał na mile.
2.Jak się rozpędzę ponad 180km/h to zobaczę co będzie.Z tego co mi wiadomo to zmieniano
w tym galu komputer może był i flesh kompa.
[ Dodano: 30-08-2013, 22:37 ]
Jestem już prawie przekonany,że jest zrobiony flash kompa,dlatego,że nie znalazłem innego delimitera niż ten za zegarami i po dobraniu się do komputera MD362895
kabel sygnałowy(biały z zielonym paskiem) był przecięty i połączony na konektory
.Wnioskuję z tego,że tylko podmiana kompa odpowie mi na moje pytanie.Czy prędkość będzie wskazywana w km/h.
Od poprzedniego właściciela dostałem dodatkowo drugi komputerMR578136
więc przy najbliższej okazji podmianka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|