Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Impulsator-czujnik prędkości
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 14-01-2013, 12:18   

danino88 napisał/a:
przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4

Ok sugerowałem się czym innym a różnica jest
W pokazywanej prędkości.
_________________

 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 14-01-2013, 20:14   

danino88 napisał/a:
przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4


Tak ale po przeróbce obrotomierza.... ;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-01-2013, 20:49   

zgadza sie ale to tak jak się przekłada z 2.5 do 2.0 albo inaczej, ale musi działać :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-01-2013, 13:30   

Tu masz schemat elektryczny:


Sprawdź, czy masz sygnał i napięcia podawany na wtyczkę speedsensora. Wszystko obraca się wokół komunikacji speed sensor - ecu - zegary - (tcu, jeśli masz tiptronic).
Wg. mnie ktoś sie wpinał konwewrterem (km>mile) albo na skrzyni, albo za zegrami (za deska rozdzielczą, albo przy ecu i po wymontowaniu konwertera pozostawił przerwany kabel sygnałowy.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 15-01-2013, 21:50   

no i na schemacie pięknie widać co sprawdzić, także miernik i 15min roboty i będzie wszystko jasne, jak jest przerwa daj na krótko przewód i musi działać, o ile jest licznik sprawny,
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 16-01-2013, 09:26   

fiole1 napisał/a:
no i na schemacie pięknie widać co sprawdzić, także miernik i 15min roboty i będzie wszystko jasne, jak jest przerwa daj na krótko przewód i musi działać, o ile jest licznik sprawny,

Tak jak wcześniej mówiłem: masa sprawdzona,impulsy dochodzą sprawdzone miernikiem.
Teraz w najbliższym czasie wymontuje zegary i sprawdzę czy dochodzi napięcie do kości pod zegarami bo poprzednim razem miałem wrażenie,że ktoś dłubał przy nich.Wskazują na to nieoryginalne śrubki i pęknięta obudowa jednej kostki,czyli ktoś coś majstrował.
Chyba można bezpiecznie wypiąć te elementy bez uszkadzania?
jeżeli tam będzie ok to pozostaje tylko sprawdzenie zegara.

[ Dodano: 16-01-2013, 09:29 ]
swinks_UK napisał/a:
Wg. mnie ktoś sie wpinał konwewrterem (km>mile) albo na skrzyni, albo za zegrami (za deska rozdzielczą, albo przy ecu i po wymontowaniu konwertera pozostawił przerwany kabel sygnałowy.

Napewno masz rację co do konwersji km na mile bo "k" bylo wcześniej zaklejone.

[ Dodano: 16-01-2013, 09:32 ]
swinks_UK napisał/a:
za zegrami (za deska rozdzielczą

Prawdopodobnie tutaj bo przy tej okazji zakładano alarm SIGMA po którym pozostały przewody.

[ Dodano: 22-01-2013, 00:00 ]
danino88 napisał/a:
zgadza sie ale to tak jak się przekłada z 2.5 do 2.0 albo inaczej, ale musi działać :)

Czyli z 2.0 też można włożyć do VR-4 i prędkościomierz powinien ruszyć?
Pytam bo od 2.0 zegary mam w garażu.

[ Dodano: 23-01-2013, 21:30 ]
swinks_UK napisał/a:
za zegrami (za deska rozdzielczą,

Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
Zrobiłem kilka zdjęć ku potomności:


To jest przyczyna całego zamieszania.

_________________

 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 07-02-2013, 16:20   

to jeszcze nie sprawdzałeś??, :mrgreen:


ps: pewnie wybuchnie :badgrin:
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 07-02-2013, 16:41   

fiole1 napisał/a:
to jeszcze nie sprawdzałeś??, :mrgreen:


ps: pewnie wybuchnie :badgrin:

Pewnie przekroczyłem to magiczne 180km/h ale to było przed wymianą oleju
jak jeszcze nie działał prędkościomierz.
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-02-2013, 10:36   

piotrkor1 napisał/a:

Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?

Nic, jeśli ogranicznik działa, to odczujesz tylko spadek mocy i nie pojedziesz szybciej mimo deptania po pedale gazu.
Ogranicznik można obejść albo poprzez flash ecu, albo prościej ale brutalniej przecinajac kabelek sygnałowy do ecu.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 08-02-2013, 21:46   

swinks_UK napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:

Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?

Nic, jeśli ogranicznik działa, to odczujesz tylko spadek mocy i nie pojedziesz szybciej mimo deptania po pedale gazu.
Ogranicznik można obejść albo poprzez flash ecu, albo prościej ale brutalniej przecinajac kabelek sygnałowy do ecu.

1.Prawdopodobnie podepnę ten delimiter według Twojej procedury(DOBRA ROBOTA)
i prędkościomierz będzie przeliczał na mile.
2.Jak się rozpędzę ponad 180km/h to zobaczę co będzie.Z tego co mi wiadomo to zmieniano
w tym galu komputer może był i flesh kompa.

[ Dodano: 30-08-2013, 22:37 ]
Jestem już prawie przekonany,że jest zrobiony flash kompa,dlatego,że nie znalazłem innego delimitera niż ten za zegarami i po dobraniu się do komputera MD362895

kabel sygnałowy(biały z zielonym paskiem) był przecięty i połączony na konektory

.Wnioskuję z tego,że tylko podmiana kompa odpowie mi na moje pytanie.Czy prędkość będzie wskazywana w km/h.
Od poprzedniego właściciela dostałem dodatkowo drugi komputerMR578136

więc przy najbliższej okazji podmianka.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.