Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sztywne przewody hamulcowe
Autor Wiadomość
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-12-2015, 14:44   

Gdzie oprócz japaneze da się kupić, zarobione miedziane przewody (komplet).
Patrzyłem na 4cars i są tam dziwne wymiary imo.

http://www.4cars.pl/samoc...owy,0,0.php#top
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-12-2015, 15:48   

Najlepiej w lokalnym sklepie gdzie sprzedadzą Ci na metry z odpowiednią koncówką. Było na forum ile trzeba na tył, ja już nie pamiętam dokłądnie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-12-2015, 15:53   

Najlepiej tu sprawdzić?
http://pwpnet.pl/index.ph...pl&s=film&co=of
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
Valar 
Forumowicz
BornToBeWild


Auto: Galant Elegance Kombi 2.5V6`01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: StolicaPL
Wysłany: 17-10-2016, 09:09   

Cześć, wiecie może jak z robocizną ? ile w Waszym przypadku kosztowała, jeśli nie robiliście tego sami?

Mi powiedzieli ok 700 zł choć koszt może wzrosnąć gdyby wyszły jakieś kwiatki przy demontażu. Zresztą, w moim przypadku również chodzi o korozję z obu stron przy wnęce na zagięciu i wspomnieli o odcięciu przewodu na wysokości kanapy bo tam jest dobre podejście, i że dodatkowo trzeba ew zdemontować zbiornik paliwa, że wężyki elastyczne mogą być w kiepskim stanie. I w końcu wyjdzie, że 1000 pęknie, a nie mam wyznacznika czy faktycznie to takie praco i czasochłonne.

Głupia też sytuacja, bo serwisuje tam gala i jestem do tej pory zadowolony z fachowości, ale kurde, kawałek rurki tyle kasy? poza tym wspominacie o wymianie całej rurki i to miedzianej, a tu chcą stalową łączyć? nie dodają sobie więcej roboty?

Pozdrawiam
_________________
Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki. - Leonardo da Vinci
Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie. - Chińskie, Przysłowia
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-10-2016, 11:06   

same przewody tylne od korektora do wpięcia w elsatyczny to ok. 100 zł, miedziane
nowe nakrętki po max. 2zł za sztukę
robocizna max 200 zł (wg mnie 2x przepłacona)
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 17-10-2016, 11:14   

Właśnie kończę hamulce, więc jestem na bieżąco. Za 10mb rurki miedzianej dałem 60zł, końcówki są po 1zł czyli 1x4. Nawet jak byś zamówił "pocztą lotniczą" to się w 100zł zmieścisz. Ja sam kupiłem praskę i giętarkę i zrobiłem tak,żeby mnie się podobało :)
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2016, 19:22   

Przeciętnie koło 400 - 500zł materiał z robocizną (rurki, płyn hamulcowy, wymiana rurek, odpowietrzanie kompletu hamulcy) oczywiście wymiana liczac od zaworu proporcjonalnego i bez demontażu zbiornika.
Krzyzak napisał/a:
robocizna max 200 zł (wg mnie 2x przepłacona)
Ja nie wiem gdzie Ty znajdziesz taki warsztat co Ci za 200zł to wymieni bez demontazu zbiornika, w dodatku w całosci od korektora do przewodów elastycznych, no chyba, że jakiś Henio poza legalną dzialalnościa.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-10-2016, 21:20   

robertdg, jak mi pociekł w 2011 to za 100zł zrobił mi warsztat w Lublewie - nie miałem ani giętarki ani zarabiarki do końcówek. Za części zapłaciłem drugą stówę z czego 10mb przewodu było po 9zł/metr.
Zbiornika nie trzeba demontować - można puścić nad nim bez beletrystyki i zbędnych upiększeń.
A wymieniane były nie tylko przewody tylne, ale też te od pompy do zaworu proporcjonalnego bo przeniosłem go dużo wyżej, żeby dostęp był lepszy...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-10-2016, 07:33   

Wiem, że zbiornika nie trzeba demontowac, ale wymagane jest niezbędne minimum jak to nazywasz beletrystyki, gdyż podczas każdego hamowania przewód metalowy pracuje, wiec musi być poprowadzony nalezycie, aby sie o nic nie opierał, nie ocierał, etc - tymbardziej zamiennik miedziany, a co do ceny - to Ci się udało
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Valar 
Forumowicz
BornToBeWild


Auto: Galant Elegance Kombi 2.5V6`01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: StolicaPL
Wysłany: 19-10-2016, 11:51   

Widocznie nie chce im się tego robić, dlatego rzucili taką cenę :( Muszę to wyjaśnić.
Dzięki za info.

Pozdrawiam
_________________
Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki. - Leonardo da Vinci
Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie. - Chińskie, Przysłowia
 
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-10-2016, 17:30   

Dwa lata temu wymiana wszystkich przewodów sztywnych przód i tył (bez tych między zaworem a pompą pod maską) kosztowała mnie 500zł (materiał + robocizna). Przewody poprowadzone dokładnie w tym samym miejscu co oryginalne bez zdejmowania zbiornika. Cena dzisiaj jest taka sama, pytałem.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.