 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sztywne przewody hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-12-2015, 14:44
|
|
|
Gdzie oprócz japaneze da się kupić, zarobione miedziane przewody (komplet).
Patrzyłem na 4cars i są tam dziwne wymiary imo.
http://www.4cars.pl/samoc...owy,0,0.php#top |
_________________ 2.5V6 Tiptronik. BRC P&D. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-12-2015, 15:48
|
|
|
Najlepiej w lokalnym sklepie gdzie sprzedadzą Ci na metry z odpowiednią koncówką. Było na forum ile trzeba na tył, ja już nie pamiętam dokłądnie. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
Valar
Forumowicz BornToBeWild

Auto: Galant Elegance Kombi 2.5V6`01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: StolicaPL
|
Wysłany: 17-10-2016, 09:09
|
|
|
Cześć, wiecie może jak z robocizną ? ile w Waszym przypadku kosztowała, jeśli nie robiliście tego sami?
Mi powiedzieli ok 700 zł choć koszt może wzrosnąć gdyby wyszły jakieś kwiatki przy demontażu. Zresztą, w moim przypadku również chodzi o korozję z obu stron przy wnęce na zagięciu i wspomnieli o odcięciu przewodu na wysokości kanapy bo tam jest dobre podejście, i że dodatkowo trzeba ew zdemontować zbiornik paliwa, że wężyki elastyczne mogą być w kiepskim stanie. I w końcu wyjdzie, że 1000 pęknie, a nie mam wyznacznika czy faktycznie to takie praco i czasochłonne.
Głupia też sytuacja, bo serwisuje tam gala i jestem do tej pory zadowolony z fachowości, ale kurde, kawałek rurki tyle kasy? poza tym wspominacie o wymianie całej rurki i to miedzianej, a tu chcą stalową łączyć? nie dodają sobie więcej roboty?
Pozdrawiam |
_________________ Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki. - Leonardo da Vinci
Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie. - Chińskie, Przysłowia
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-10-2016, 11:06
|
|
|
same przewody tylne od korektora do wpięcia w elsatyczny to ok. 100 zł, miedziane
nowe nakrętki po max. 2zł za sztukę
robocizna max 200 zł (wg mnie 2x przepłacona) |
|
|
|
 |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 17-10-2016, 11:14
|
|
|
Właśnie kończę hamulce, więc jestem na bieżąco. Za 10mb rurki miedzianej dałem 60zł, końcówki są po 1zł czyli 1x4. Nawet jak byś zamówił "pocztą lotniczą" to się w 100zł zmieścisz. Ja sam kupiłem praskę i giętarkę i zrobiłem tak,żeby mnie się podobało |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-10-2016, 19:22
|
|
|
Przeciętnie koło 400 - 500zł materiał z robocizną (rurki, płyn hamulcowy, wymiana rurek, odpowietrzanie kompletu hamulcy) oczywiście wymiana liczac od zaworu proporcjonalnego i bez demontażu zbiornika.
Krzyzak napisał/a: | robocizna max 200 zł (wg mnie 2x przepłacona) | Ja nie wiem gdzie Ty znajdziesz taki warsztat co Ci za 200zł to wymieni bez demontazu zbiornika, w dodatku w całosci od korektora do przewodów elastycznych, no chyba, że jakiś Henio poza legalną dzialalnościa. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-10-2016, 21:20
|
|
|
robertdg, jak mi pociekł w 2011 to za 100zł zrobił mi warsztat w Lublewie - nie miałem ani giętarki ani zarabiarki do końcówek. Za części zapłaciłem drugą stówę z czego 10mb przewodu było po 9zł/metr.
Zbiornika nie trzeba demontować - można puścić nad nim bez beletrystyki i zbędnych upiększeń.
A wymieniane były nie tylko przewody tylne, ale też te od pompy do zaworu proporcjonalnego bo przeniosłem go dużo wyżej, żeby dostęp był lepszy... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-10-2016, 07:33
|
|
|
Wiem, że zbiornika nie trzeba demontowac, ale wymagane jest niezbędne minimum jak to nazywasz beletrystyki, gdyż podczas każdego hamowania przewód metalowy pracuje, wiec musi być poprowadzony nalezycie, aby sie o nic nie opierał, nie ocierał, etc - tymbardziej zamiennik miedziany, a co do ceny - to Ci się udało |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Valar
Forumowicz BornToBeWild

Auto: Galant Elegance Kombi 2.5V6`01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: StolicaPL
|
Wysłany: 19-10-2016, 11:51
|
|
|
Widocznie nie chce im się tego robić, dlatego rzucili taką cenę Muszę to wyjaśnić.
Dzięki za info.
Pozdrawiam |
_________________ Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki. - Leonardo da Vinci
Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie. - Chińskie, Przysłowia
 |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-10-2016, 17:30
|
|
|
Dwa lata temu wymiana wszystkich przewodów sztywnych przód i tył (bez tych między zaworem a pompą pod maską) kosztowała mnie 500zł (materiał + robocizna). Przewody poprowadzone dokładnie w tym samym miejscu co oryginalne bez zdejmowania zbiornika. Cena dzisiaj jest taka sama, pytałem. |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
|
|