brak "ssania" oraz podbicia obrotów gdy trzeba |
Autor |
Wiadomość |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-06-2013, 21:38
|
|
|
No w końcu, auto naprawione
ECU nie sterowało silniczkiem krokowym. Na szczęście wystarczyło wymienić samo ECU (ważne! musi mieć taki sam numer części). Stacyjki, kluczy, wkładek zamków, sterownika IMMO nie trzeba było wymieniać. Nie trzeba również programować klucza. Po wymianie ECU auto zapaliło do strzału krokowy pracuje jak należy.
Przy okazji, wie ktoś jak skasować kontrolkę SRS ? demontowałem/montowałem poduszkę/kierownicę na odłączonym akumulatorze a kontrolka kurcze mi się świeci. Można tak jeździć ? poduszki w razie czego wystrzelą czy nie ? , taśma sprawna. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-06-2013, 22:28
|
|
|
Tomii napisał/a: | Stacyjki, kluczy, wkładek zamków, sterownika IMMO nie trzeba było wymieniać. Nie trzeba również programować klucza. |
Bo zapewne nie masz immo. Inaczej być nie odpalił na starym kluczyku.
Tomii napisał/a: | Przy okazji, wie ktoś jak skasować kontrolkę SRS ? |
Tylko MUTII, co w praktyce sprowadza się do ASO. Poduszki nie strzelą. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-06-2013, 23:04
|
|
|
Owczar napisał/a: |
Bo zapewne nie masz immo. Inaczej być nie odpalił na starym kluczyku.
|
No właśnie IMMO mam, jest antena i sterownik |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-06-2013, 23:10
|
|
|
A może ktoś grzebał w tym ECU? W takim razie po co byłoby to immo? Podeślij VIN na PW. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-06-2013, 23:28
|
|
|
Owczar napisał/a: | Tylko MUTII, co w praktyce sprowadza się do ASO | Napiszę po raz kolejny, że błąd SRS w moim EA2A już 2 razy bez najmniejszego problemu usunięto mi w zwykłym warsztacie elektromechanicznym, wiec nie od razu do ASO... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-06-2013, 23:30
|
|
|
Kojarzysz jaki mieli sprzęt? Z tego co rozmawiam z ludźmi to wszędzie rozkładają ręce na błąd srs w Galu. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2013, 07:50
|
|
|
Owczar napisał/a: | A może ktoś grzebał w tym ECU? | A przypadkiem nie było tak, że do 09.2000r to każdy moduł (klima, poduchy, skrzynia, immo) miał własnego kompa? dopiero później wpakowali do jednego wora
bo tak mam w przypadku sedana - jeden komp do wszystkiego |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 13-06-2013, 10:45
|
|
|
Cytat: | Bo zapewne nie masz immo. Inaczej być nie odpalił na starym kluczyku. |
raczej tak, o ile immo nie ma swojego kompa jak Krzyzak pisze
Cytat: | Przy okazji, wie ktoś jak skasować kontrolkę SRS ? demontowałem/montowałem poduszkę/kierownicę na odłączonym akumulatorze a kontrolka kurcze mi się świeci. Można tak jeździć ? poduszki w razie czego wystrzelą czy nie ? |
można jeździć ale poduszki nie strzelą. Ja w Częstochowie obskoczyłem z 3-4 elektro... i tylko jeden się próbował podpiąć z komputerem, inni rozkładali ręce, jednak i tak to się źle to skończyło bo błąd został. Po tych próbach znajomego magik w 10 sekund skasował błąd ( na ogół specjalizuje się w VW ) |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-06-2013, 14:59
|
|
|
no przecież pisałem że mam IMMO ze sterownikiem, po za tym nie robiły by się jaja że nie odpala po wpięciu nowszego kompa a potem starego i nie wymrugiwał by mi błędu "brak komunikacji IMMO-ECU" (54)
kontrolkę SRS udało się skasować w "zakładzie mechaniki pojazdowej" ale nie pamiętam za pierona jak się nazywało to przenośne urządzenie. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2013, 23:28
|
|
|
Owczar napisał/a: | Kojarzysz jaki mieli sprzęt? | Niestety nie, nie interesowałem się tym. Owczar napisał/a: | Z tego co rozmawiam z ludźmi to wszędzie rozkładają ręce na błąd srs w Galu | Musiałem mieć szczęście, 2 minuty i po błędzie, no i 50 zł w plecy |
|
|
|
 |
|