Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody zapłonowe
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-05-2013, 20:05   

angelos napisał/a:
mazda10000 napisał/a:
Mam od 9000 km NGK ( 230 zł o ile dobrze pamiętam ) długość była idealna i zero problemów z zapłonem


NGK są sprawdzone. Zarówno pod względem jakości jak i długości.


I ja się pod tym podpisuję - zrobiłem na nich 65K (na gazie) i są OK tzn. nie ma przebić i szarpania przy dużym obciążeniu z niskich obrotów np. 45 km/h na 4 biegu z 1600 rpm.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 22-05-2013, 20:53   

Tak wszystko w porządku, tylko gdzie je zdobyć?
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 22-05-2013, 21:24   

http://www.e-ngk.pl/rcme6...8648-p-702.html
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22-05-2013, 23:19   

ja jadę chyba jeszcze na oryginałach - ale coś ostatnio mi zaczyna gorzej palić - może to juz kabelki.. ?
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Rafi5 
Mitsumaniak

Auto: Mitshubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 49
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 01-06-2013, 10:37   

Witam!
Muszę zmienić przewody i znalazłem takie:
http://allegro.pl/ngk-prz...3254284351.html
i
http://allegro.pl/przewod...3281724998.html

Potrzebuję do 12 v Co sądzicie o tych przewodach?
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-06-2013, 14:24   

Kupuj te NGK RC 404 i bedzie git :)

PS: Seiwy Ci padają?
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
Rafi5 
Mitsumaniak

Auto: Mitshubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 49
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 06-06-2013, 09:54   

Zamówiłem NGK .Zobaczymy czy się sprawdzą. Co do Seiwy to przejechałem na nich aż 50 tyś km i popekały przy świecach.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-06-2013, 09:56   

Rafi5 napisał/a:
Zamówiłem NGK .Zobaczymy czy się sprawdzą. Co do Seiwy to przejechałem na nich aż 50 tyś km i popekały przy świecach.


Dość przyzwoity wynik jak na ten produkt ;-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-06-2013, 20:44   

moje seiwy przejechały 1% z 50 tys czyli 500 km :D :D:D
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
painkiller 
Forumowicz


Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 434
Skąd: wRock
Wysłany: 16-06-2013, 17:38   

Jeszcze jedno pytanie: jakich świec używacie z LPG?
_________________
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-06-2013, 19:05   

denso iridium tough ;)

na razie wytrzymały 70k i pewnie wytrzymają drugie tyle :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
Ostatnio zmieniony przez VirMan 17-06-2013, 12:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-06-2013, 11:56   

NGK BPR6EY-11, poprzednie wytrzymały 50tyś km.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
and.lukas 
Forumowicz

Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 12-10-2013, 23:08   

Ja wymieniałem w swojej sigmie ( 3 lata temu) na oryginały od hyundai'a sonaty za 200zł . A tylko DENSO i nie ma żadnych podróbek i są śmiesznie tanie.
_________________
Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula)
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 21-04-2014, 21:05   

Mam drobne problemy z nową Sigmą, wiem że na pewno jest to opisane w manualu, ale nie mogę tego znaleźć. Kable zapłonowe są pomieszane, a zauważyłem to dopiero jak odłączyłem kable z bordowej... Będę wdzięczny jak podacie kolejność podłączenia kabli na cewkach? Bo który kabel do którego cylindra idzie to wiem, problem polega na tym, że nie wiem do którego gniazda na cewkach je podłączyć. Pozdrawiam
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 21-04-2014, 22:07   

Od góry 1-4, 2-5, 3-6.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.