Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia boli POMOCY !!! at 5 biegowy
Autor Wiadomość
VR4 JaPONIA 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 15-09-2013, 13:51   

no to do wytrzymania jakoś jeszcze :) choć mam juz powoli atak ze względu na Gienka kobieta moja chce mi go podpalić bo mówi że z nim spedzam więcej czasu na warsztacie niż w domu i tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-09-2013, 14:27   

Cytat:
tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze


szykuj się że dojdzie tyle za ile go kupiłeś :D
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-09-2013, 14:49   

danino88 napisał/a:
Cytat:
tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze


szykuj się że dojdzie tyle za ile go kupiłeś :D

He he he optymista :mrgreen:

[ Dodano: 15-09-2013, 13:51 ]
VR4 JaPONIA napisał/a:
no to do wytrzymania jakoś jeszcze :) choć mam juz powoli atak ze względu na Gienka kobieta moja chce mi go podpalić bo mówi że z nim spedzam więcej czasu na warsztacie niż w domu i tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze

Jak rozbierałeś wybierak, znaczy demontowałeś, to upewnij się, ze go poprawnie zamontowałeś. Łatwo się pomylić i go źle ustawić.
Inaczej też będziesz miał wesoło z biegami.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
VR4 JaPONIA 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 15-09-2013, 15:06   

Danino to był cios poniżej pasa :) dawaj lepiej na pw ile tam słyszałeś tzn ile Ci powiedział hehe a co do tego wybieraka to naprawde już się na kombinowałem i dalej lipa są na to jakieś sposoby specjalne techniki może coś kuźwac robie cały czas źle i dlatego tak wychodzi ..pomocy koledzy bo naprawde lubie to autko daje mi to co niegdys mój cosworth a jak tak dalej będzie to dla spokoju w domu będe musiał go sprzedać a niechciał bym bo co znów kupie?? tdi i zgrzebie ...to juz mi się znudziło i nie daje frajdy z jazdy tyle co on :( niechce go stracić ;( ;)

[ Dodano: 16-09-2013, 20:09 ]
więc dziś wymiana selektora i nic a zaraz po tym sterownik i dalej nic to jakaś pierdoła wiem to albo nie ogarniam tego założenia selektora z tą dźwignią skrzyni. Kurde miałem też spuszczony olej z niej więc zdjołem czołowy dekiel i tam również wszystko ok każdy przewód na miejscu z drugiego czujnika a dźwignia pod deklem to zębatka któr przeskakuje po klinie również pracuje dobrze więc sam już nie wiem .
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 16-09-2013, 21:19   

a próbowałeś bez linki?? ręcznie ustawić dźwigienke i przełączać poszczególne biegi
 
 
VR4 JaPONIA 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 17-09-2013, 07:55   

tak dokładnie tak własnie ustawiam sobie że mam wszystkie biegi ale jak tylko przekręce stacyjką zmienia się na d2 ..... czyli na moje rozumowanie wyglada jak by skrzynia automatycznie wchodziła w tryb awaryjny kiedy dostaje prąd
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-09-2013, 08:44   

Ja tak tylko głupio zapytam, czy zauważyłeś, że w przełaczniku, na drugim końcu dźwigienki jest dziurka i do niej trzeba włożyć odpowiedniej grubości pręcik, wtedy mozna poluzować nakrętke regulującą linke dźwigni wybierania biegów, sprawdzić w kabinie czy dźwignia prawidłowo stoi na "N" :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
VR4 JaPONIA 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 17-09-2013, 10:10   

tak wszystko jest tam ok ja juz sie poddaje naprawde nie mam czasu na niego gienek idzie pod młotek więc zainteresowani proszę pisać na prw :( dam dobrą cene dla kogoś na swapa jest bardzo dobrym materiałem polecam ja nie mam gienka w polaku miała to byc moja druga zabawka obok mojego kadeta (swap cosworth ) ale że tak się dzieje moja szkoda
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 17-09-2013, 12:38   

VR4 JaPONIA napisał/a:
w żadnym z posiadanych programów typu autodata czy workshop itp nie ma opisów na ta jednostke

Jest schemat elektryczny skrzyni INVECS-II 5A/T<6A1> ,tylko że po japońsku.
_________________

 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 17-09-2013, 13:10   

w tym momencie wypnij wtyczkę od selektora i sprawdź czy jest to samo na liczniku.



VR4 JaPONIA napisał/a:
tak dokładnie tak własnie ustawiam sobie że mam wszystkie biegi ale jak tylko przekręce stacyjką zmienia się na d2 ..... czyli na moje rozumowanie wyglada jak by skrzynia automatycznie wchodziła w tryb awaryjny kiedy dostaje prąd
 
 
Dziqs87 
Nowy Forumowicz
galleon

Auto: X2 Legnum VR-4 1999 I 2000
Kraj/Country: UK
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Sieradz/Chester UK
Wysłany: 02-05-2016, 02:02   

A miał ktoś problem a AT, a mianowicie taki, że gdy daje mu ostro po garach, mniej więcej na 3-cim biegu przy niemal najwyższych obrotach jakby lekko za długo przetrzymywał auto na tych wysokich, jakby coś go trzymało przed wejściem na 6500 obrotów żeby wrzucił na następny bieg. Miał ktoś coś podobnego?
_________________

 
 
 
jAZZMAN 
Mitsumaniak


Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2155
Skąd: Sz-n
Wysłany: 08-06-2016, 22:39   

Dziqs87, Akumulatora ostatnio nie odpinałeś? U mie coś podobnego było po odłączeniu akumulatora, ale skrzynia szybko się nauczyła jeździć poprawnie ;P
_________________
uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.