Skrzynia boli POMOCY !!! at 5 biegowy |
Autor |
Wiadomość |
VR4 JaPONIA
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-09-2013, 13:51
|
|
|
no to do wytrzymania jakoś jeszcze choć mam juz powoli atak ze względu na Gienka kobieta moja chce mi go podpalić bo mówi że z nim spedzam więcej czasu na warsztacie niż w domu i tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-09-2013, 14:27
|
|
|
Cytat: | tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze |
szykuj się że dojdzie tyle za ile go kupiłeś |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-09-2013, 14:49
|
|
|
danino88 napisał/a: | Cytat: | tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze |
szykuj się że dojdzie tyle za ile go kupiłeś |
He he he optymista
[ Dodano: 15-09-2013, 13:51 ]
VR4 JaPONIA napisał/a: | no to do wytrzymania jakoś jeszcze choć mam juz powoli atak ze względu na Gienka kobieta moja chce mi go podpalić bo mówi że z nim spedzam więcej czasu na warsztacie niż w domu i tylko ciągle coś do tego kasy pcham heh nie dobrze |
Jak rozbierałeś wybierak, znaczy demontowałeś, to upewnij się, ze go poprawnie zamontowałeś. Łatwo się pomylić i go źle ustawić.
Inaczej też będziesz miał wesoło z biegami. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
VR4 JaPONIA
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-09-2013, 15:06
|
|
|
Danino to był cios poniżej pasa dawaj lepiej na pw ile tam słyszałeś tzn ile Ci powiedział hehe a co do tego wybieraka to naprawde już się na kombinowałem i dalej lipa są na to jakieś sposoby specjalne techniki może coś kuźwac robie cały czas źle i dlatego tak wychodzi ..pomocy koledzy bo naprawde lubie to autko daje mi to co niegdys mój cosworth a jak tak dalej będzie to dla spokoju w domu będe musiał go sprzedać a niechciał bym bo co znów kupie?? tdi i zgrzebie ...to juz mi się znudziło i nie daje frajdy z jazdy tyle co on niechce go stracić ;(
[ Dodano: 16-09-2013, 20:09 ]
więc dziś wymiana selektora i nic a zaraz po tym sterownik i dalej nic to jakaś pierdoła wiem to albo nie ogarniam tego założenia selektora z tą dźwignią skrzyni. Kurde miałem też spuszczony olej z niej więc zdjołem czołowy dekiel i tam również wszystko ok każdy przewód na miejscu z drugiego czujnika a dźwignia pod deklem to zębatka któr przeskakuje po klinie również pracuje dobrze więc sam już nie wiem . |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 16-09-2013, 21:19
|
|
|
a próbowałeś bez linki?? ręcznie ustawić dźwigienke i przełączać poszczególne biegi |
|
|
|
 |
VR4 JaPONIA
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-09-2013, 07:55
|
|
|
tak dokładnie tak własnie ustawiam sobie że mam wszystkie biegi ale jak tylko przekręce stacyjką zmienia się na d2 ..... czyli na moje rozumowanie wyglada jak by skrzynia automatycznie wchodziła w tryb awaryjny kiedy dostaje prąd |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-09-2013, 08:44
|
|
|
Ja tak tylko głupio zapytam, czy zauważyłeś, że w przełaczniku, na drugim końcu dźwigienki jest dziurka i do niej trzeba włożyć odpowiedniej grubości pręcik, wtedy mozna poluzować nakrętke regulującą linke dźwigni wybierania biegów, sprawdzić w kabinie czy dźwignia prawidłowo stoi na "N" |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
VR4 JaPONIA
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VR4 RallyART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-09-2013, 10:10
|
|
|
tak wszystko jest tam ok ja juz sie poddaje naprawde nie mam czasu na niego gienek idzie pod młotek więc zainteresowani proszę pisać na prw dam dobrą cene dla kogoś na swapa jest bardzo dobrym materiałem polecam ja nie mam gienka w polaku miała to byc moja druga zabawka obok mojego kadeta (swap cosworth ) ale że tak się dzieje moja szkoda |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 17-09-2013, 12:38
|
|
|
VR4 JaPONIA napisał/a: | w żadnym z posiadanych programów typu autodata czy workshop itp nie ma opisów na ta jednostke |
Jest schemat elektryczny skrzyni INVECS-II 5A/T<6A1> ,tylko że po japońsku.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 17-09-2013, 13:10
|
|
|
w tym momencie wypnij wtyczkę od selektora i sprawdź czy jest to samo na liczniku.
VR4 JaPONIA napisał/a: | tak dokładnie tak własnie ustawiam sobie że mam wszystkie biegi ale jak tylko przekręce stacyjką zmienia się na d2 ..... czyli na moje rozumowanie wyglada jak by skrzynia automatycznie wchodziła w tryb awaryjny kiedy dostaje prąd |
|
|
|
|
 |
Dziqs87
Nowy Forumowicz galleon
Auto: X2 Legnum VR-4 1999 I 2000
Kraj/Country: UK
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 16 Skąd: Sieradz/Chester UK
|
Wysłany: 02-05-2016, 02:02
|
|
|
A miał ktoś problem a AT, a mianowicie taki, że gdy daje mu ostro po garach, mniej więcej na 3-cim biegu przy niemal najwyższych obrotach jakby lekko za długo przetrzymywał auto na tych wysokich, jakby coś go trzymało przed wejściem na 6500 obrotów żeby wrzucił na następny bieg. Miał ktoś coś podobnego? |
_________________
 |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 08-06-2016, 22:39
|
|
|
Dziqs87, Akumulatora ostatnio nie odpinałeś? U mie coś podobnego było po odłączeniu akumulatora, ale skrzynia szybko się nauczyła jeździć poprawnie ;P |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
|