Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 97r, 2.5l automat, lpg
Autor Wiadomość
mientobisi 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi galant avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: zamość/warszawa
Wysłany: 11-05-2014, 23:14   

jeszcze tylko obniżyć i cud miód ;)
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 12-05-2014, 14:11   

sveno napisał/a:
a deejay nie ma przypadkiem tego zestawu i na zimę ma 16'' i zmienia hamulce na zimę?


16" wystarczą...na 16" Outki przecież wychodziły :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 12-05-2014, 20:58   

Te felgi akurat w moim guście. Fajnie wyglądają.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-05-2014, 17:56   

sveno napisał/a:
Powiem krótko: kosa. :)

Jeśli te hamulce Ci nie wystarczają to powróć na stare zwrotnice, zakup zaciski z Outlandera II i tarcze 294mm. Tylko wtedy koła 17" to najmniejszy rozmiar.


Wlasnie ! Dowiedzialem sie o tej modyfikacji dopiero po zakupie tych poliftingowych :( z kolei w prawej, mojej przedliftingowej zwrotnicy uszkodzony byl chyba ABS (jest w ogole sposob to naprawic ? nigdzie nie znalazlem czujnika abs'u). Jezeli jest opcja to zregenerowac to chyba przygotuje sobie taki setup :) .

sveno napisał/a:
robertdg napisał/a:
16 powinny się mieścić, w większości aut przy rozmiarze do 300mm tarcza siedzi 16cali felga
a deejay nie ma przypadkiem tego zestawu i na zimę ma 16'' i zmienia hamulce na zimę?
Mikebambo napisał/a:
I automat - na poczatku bylem bardzo zadowolony, teraz stwierdzam, ze odbiera potencjal jaki drzemie z tym silniku.
Ameryki nie odkryłeś. Ostatnio przewiozłem Jackalla moim Galantem i też powiedział, że manual wyraźnie lepiej jedzie.


te biale fele to 17", w ostatecznosci zostawialbym je na zime :) Sveno a masz stary automat ? Zastanawia mnie, jak sprawuje sie ten z tiptronickiem. Czy sekwencyjnie zmieniajac biegi da sie samochodem 'pobawic' ?

bialyjayz napisał/a:
śliczny egzemplarz chociaż z czerni sie chyba lepiej prezentował :)
czemu Twój rycerzyk ma różne lampy z przodu :D ?


aaaa zderzak SE nie znalazl sie tutaj przypadkiem :P Nie zostal kupiony z oszczednosci... mialem mala kolizje, na szczescie nie z mojej winy i za pieniadze z OC sprawcy wystarczylo na zderzak ;) jedna z lamp tez oberwala i zostala wymieniona, ale powiem szczerze, ze na zywo nie widze miedzy nimi roznicy :D wygladaja chyba identycznie, moze na zdjeciu tak wyglada (?).

mientobisi napisał/a:
jeszcze tylko obniżyć i cud miód ;)


Kiedys o tym myslalem, ale wolalbym chyba usztywnic niz obnizac. Samochod sluzy mi na co dzien i pewnie o wszystko bym haczyl. Zdarza sie, ze glaszcze krawezniki i bez gleby ;)
Wizualnie na pewno byloby lepiej

fj_mike napisał/a:
Te felgi akurat w moim guście. Fajnie wyglądają.


a dziekuje :)
_________________
Pozdrawiam
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 13-05-2014, 18:51   

Mikebambo napisał/a:
Sveno a masz stary automat ? Zastanawia mnie, jak sprawuje sie ten z tiptronickiem. Czy sekwencyjnie zmieniajac biegi da sie samochodem 'pobawic' ?
ja mam manuala. Napisałem, że przewiozłem Jacaklla, który to ma ten sam automat co Ty.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-05-2014, 20:10   

Aha, zle zrozumialem :)
_________________
Pozdrawiam
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 14-05-2014, 10:59   

Mikebambo napisał/a:
Czy sekwencyjnie zmieniajac biegi da sie samochodem 'pobawic' ?


Da się...ostatnio w trasie coraz częściej używam tipa :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-05-2014, 22:24   

Mikebambo, widzę, że nie jestem sam ;) ja też się nie przekonałem tak do końca do AT(mam tipa). Ja używam go bardzo często w zasadzie za każdym razem jak potrzebuje mocy, skrzynia się już tak przyzwyczaiła, że sama prawie nie zmienia biegów :P Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II. W życiu bym tak sam nie zredukował manualem, żeby prawie nie było szarpnięcia, a tu wszystko idzie płynnie no i ma pięknego kopa akurat w tym zakresie. Najgorzej jest jak chce bardzo szybko przyśpieszyć np z 60 to w zasadzie do 80 jest muł a potem jakby się turbo włączało :)

PS. Podrzucisz link albo nazwę spray, którym malowałeś felgi? Jak eksploatacja szybko się syfią? Też myślę nad białym, ale jest tyle za i przeciw, że nie mogę się zdecydować :?
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-05-2014, 06:17   

Bartekkita napisał/a:
Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II. W życiu bym tak sam nie zredukował manualem, żeby prawie nie było szarpnięcia, a tu wszystko idzie płynnie no i ma pięknego kopa akurat w tym zakresie. Najgorzej jest jak chce bardzo szybko przyśpieszyć np z 60 to w zasadzie do 80 jest muł a potem jakby się turbo włączało :)

PS. Podrzucisz link albo nazwę spray, którym malowałeś felgi? Jak eksploatacja szybko się syfią? Też myślę nad białym, ale jest tyle za i przeciw, że nie mogę się zdecydować :?


Dokladnie, automat swietnie daje rade w wyzszym zakresie predkosci, na trasie wie jak sie zachowac. W ruchu miejskim jest juz gorzej.

Co do farby to kupilem litr plastidip'a w puszce (mam pistolet elektryczny), ale polecalbym kupic w spray'u - najlepiej cztery puchy. Jezeli masz czarne felgii to to jest minimum. Czytalem, ze mozna zastapic ww cudo plastilakiem, poniewaz jest duzo tanszy a efekt identyczny. I jedno i drugie mozesz w kazdej chwili sciagnac, poniewaz jest to silikon. I moze wlasnie z racji tego felgii szybko sie brudza. Szczegolnie z przodu. Trzeba zawsze poswiecic kilka minut na myjni zeby gabeczka zetrzec nadmiar syfu. Mi do konca nie wyszlo, chyba moj pistolet za szybko to rozpylal, albo za wolno, nie wiem. Z bliska idzie sie przyczepic. Bede mial chwile czasu to zrobie zdjecia :)
_________________
Pozdrawiam
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 15-05-2014, 06:34   

Bartekkita napisał/a:
Mikebambo, widzę, że nie jestem sam ;) ja też się nie przekonałem tak do końca do AT(mam tipa). Ja używam go bardzo często w zasadzie za każdym razem jak potrzebuje mocy, skrzynia się już tak przyzwyczaiła, że sama prawie nie zmienia biegów :P Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II.


Drugi bieg w tipie jest max do 120km-125km;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-05-2014, 10:09   

Juiceman napisał/a:
Bartekkita napisał/a:
Mikebambo, widzę, że nie jestem sam ;) ja też się nie przekonałem tak do końca do AT(mam tipa). Ja używam go bardzo często w zasadzie za każdym razem jak potrzebuje mocy, skrzynia się już tak przyzwyczaiła, że sama prawie nie zmienia biegów :P Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II.


Drugi bieg w tipie jest max do 120km-125km;-)


Hmm to jak posprawdzam oleje to spróbuje jeszcze raz, ale wydaje mi się, że jak pójdzie na czerwone pole to to 140 jest osiągalne. No ale w sumie raz to zrobiłem, to może to przekłamanie wyszło przez czas od zmiany biegu do spojrzenia na prędkościomierz. Zobaczę też ile jest przy czerwonym polu.

Juiceman ile jest w takim razie na trójce? Gdzieś na necie widziałem filmik gościu zmieniał przy 195, ale nie wiadomo jako opony itd. Ja sam miałem raz coś koło 190 do czerwonego jeszcze kawałek był. A mam opony 205/50 r17 wiec wskazania licznikowe jest zbliżone do GPS.
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-05-2014, 15:43   

I stalo sie kurde, poszedl amortyzator. Pierwszy raz sie z czyms takim spotkalem. Jechalem po nierownej drodze i nagle uslyszalem glosny huk. Myslalem, ze to tlumik, ale po przejechaniu jeszcze kilku metrow balem sie dalej ruszac. Chwycilem za amortyzator z tylu i wyczulem ogromnu luz, prawdopodobnie sie polamal na wysokosci mocowania :/ I teraz pytanko - z jakich elementow sklada sie kompletny amortyzator z tylu ? Zamowilem juz dwa monroe (obilo mi sie o uszy, ze nienajgorsze) i poduszki (tj mocowania ?). Jak zapytalem o lozyska to podobno na tyl sie nie stosuje. Cos jeszcze powinienem zamowic ?


Duzo zabawy przy wymianie ? :)
_________________
Pozdrawiam
 
 
Luka90sz 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 108
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 16-05-2014, 16:21   

Łożysko jest tylko z przodu, ewentualnie osłonę amortyzatora jeśli jest zniszczona. I musisz mieć ściągacze do sprężyn. Z tyłu wymiana jest banalnie prosta, odkręcasz dwie nakrętki przy mocowaniu do kielicha, na dole wykręcasz jedną śrubę, zbijasz amortyzator z tulejki i masz już kolumnę w rękach. Ściskasz sprężynę ściągaczami, odkręcasz nakrętkę amortyzatora i dalej wiadomo. składasz w odwrotnej kolejności. Przy skladaniu pamiętaj aby linia dwóch śrub wychodzących z kołnieża była prostopadła do otworu mocującego dolną część amortyzatora. Na spokojnie 2h i zrobione :)
_________________
Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-05-2014, 17:16   

Bardzo dziekuje za cenne wskazowki ! Jutro sie pochwale jak mi poszlo :)
_________________
Pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-05-2014, 19:38   

Luka90sz napisał/a:
Łożysko jest tylko z przodu
Takiego elementu nie ma ani w przednim ani w tylnym amortyzatorze.

Do tylnych amortyzatorów osłony to raczej konieczność zazwyczaj sa popekane



Pamiętaj aby w amortyzatorze szersza strona tulejki szła w kierunku zwrotnicy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.