Co z wersją silnikową 1.8? |
Autor |
Wiadomość |
waldinio
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-10-2013, 22:03
|
|
|
Lucas123w napisał/a: | Jak się pierwszy bieg w Lancerze używa do rozpędzenia do 20km/h to jest jak piszesz.
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr i oglądasz tylko głupie miny kierowców za Lancerem.
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie. |
potwierdzam na 1-ym biegu prawie do odciecia, migusiem robi się 50km/h i szybko 2-ka a obroty z powrotem tuż przy zmianie faz rozrządu i dalej leci i tak na każdym biegu |
|
|
|
 |
Zbigi
Mitsumaniak

Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 210 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 08-10-2013, 22:35
|
|
|
[quote="waldinio"] Lucas123w napisał/a: | .
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie. |
Zgadzam się w 100% i dlatego tęsknią za lancerem |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 09-10-2013, 08:46
|
|
|
Co do nowego modelu Lancera (m.r. 2015)- może będzie tak wyglądał :
cywilny
Evo lub
Evo
Wydaje się, że linia boczna taka sama, oczywiście Evo inny przód (w cywilnym mi się nie podoba) i poszerzone nadkola.
Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.
Żeby nawiązać do tematu- nie wiem czy będą silniki 1.8 |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 09-10-2013, 09:47
|
|
|
Cytat: | Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr | i masz 10.5 sek do 100
wiec powodzenia z silnikiem, szczegolnie przy niskich temp jak zima, lub zanim silnik uzyska temp dobra dla jego pracy
potem narzekania ze cos nie teges, ze cos puka ze cos stuka itd itp
wiem ze zawsze mozna sprzedac auto i tak wlasnie bede robil za jakis czas
ale to nie ten topic wlasnie, sorki
wyrazam tylko swoja opinie |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
waldinio
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-10-2013, 10:17
|
|
|
lukas1 napisał/a: | Cytat: | Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr | i masz 10.5 sek do 100
wiec powodzenia z silnikiem, szczegolnie przy niskich temp jak zima, lub zanim silnik uzyska temp dobra dla jego pracy |
a ty od razu na zimnym kręcisz do odcięcia? chyba nikt tak nie robi, no chyba ze jakiś idiota...
btw. ja mam sedana i katalogowo 9,6s do 100, zmierzone mi wyszło 9,1s (może być błąd reakcji włączenia stopera, etc) |
Ostatnio zmieniony przez waldinio 09-10-2013, 10:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 09-10-2013, 10:17
|
|
|
Uwex, Trzeba zbierać kasę, bo zapowiada się niesamowicie
Kupuję od razu w automacie, zresztą evo jest tylko w automacie (chyba). |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 09-10-2013, 10:24
|
|
|
czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!
Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.
czyli zeby jezdzil musze jechac do okola do pracy zeby sie rozgarzal i zebyl dawal ognia z jedynki, podczas jak napisalem inne auta tego nie musza(ocywiscie nie wszystkie).
wiec tez osoby jezdzace na krtkich dystansach sa skazane na mul i nie rozpisujmy sie juz bo to bez sensu. |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
maniax86
Mitsumaniak

Auto: lancer 1.6 invite 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 811 Skąd: okolice rybnika
|
Wysłany: 09-10-2013, 10:29
|
|
|
lukas1 napisał/a: | czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!
Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli. |
no i?? a kto na tych 9 km dojeżdżając do pracy czuje potrzebe grzania 150 km/h bądź kręcenia silnika na maksa?? chyba nikt bo po co... a czy muli.... każdemu muli jak się przesiądzie z mocniejszego auta na słabsze i tyle.... przesiądź się na tydzień np. na takie seicento 900.... to po tygodniu jak wsiądziesz do lancera to powiesz że idzie jak rakieta a nie zamula.... po prostu do "dobrego" człowiek się szybko przyzwyczaja.... i chce jeszcze więcej i lepiej... |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 09-10-2013, 10:39
|
|
|
maniax86, Masz w 100% rację. Przesiadamy się do EVO, a potem to już do Aventadora - nic nam nie będzie muliło
A tak na poważnie, to żałuję i nie mogę zrozumieć decyzji o wycofaniu RALLIARTa z rynku europejskiego. To byłby samochód wystarczający dla mnie. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
waldinio
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-10-2013, 13:46
|
|
|
lukas1 napisał/a: | czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!
Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.
czyli zeby jezdzil musze jechac do okola do pracy zeby sie rozgarzal i zebyl dawal ognia z jedynki, podczas jak napisalem inne auta tego nie musza(ocywiscie nie wszystkie).
wiec tez osoby jezdzace na krtkich dystansach sa skazane na mul i nie rozpisujmy sie juz bo to bez sensu. |
to ja nie wiem jak to jezdzisz, skoro po 9km masz nierozgrzany silnik... ja w lecie mam rozgrzany po 3-4km, w zimie 5-7km
zmieniłem ostatnio prace, mam dalej i jade obowdnicą krakowa prawie od końca mojego osiedla wiec i obserwuje temp silnika zeby nie grzać >100km/h na zimnym silniku i z moich obserwacji wynika, ze temp roboczą na dziś mam po ok 3,8km prawie nie dotykając gazu bo do obwodnicy mam praktycznie cały czas z górki |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 09-10-2013, 14:32
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46383
szukajka *szybkość rozgrzewania silnika 1,8 *
powodzenia jesli uwazasz ze zima 5-7 i masz rozgrzany |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
waldinio
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-10-2013, 14:37
|
|
|
lukas1 napisał/a: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46383
szukajka *szybkość rozgrzewania silnika 1,8 *
powodzenia jesli uwazasz ze zima 5-7 i masz rozgrzany |
poprzednio jeździłem do centrum krakowa czyli ok 10km przez kilka lat więc wiem co piszę, zwłaszcza, że 65% trasy w korku... poza tym sorry ale u kumpla w insignii po 9km miał rozgrzany gdzie miał diesla a trasą jezdził praktycznie tą samą co ja... |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-10-2013, 14:47
|
|
|
lukas1 napisał/a: | czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!
Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.
czyli zeby jezdzil musze jechac do okola do pracy zeby sie rozgarzal i zebyl dawal ognia z jedynki, podczas jak napisalem inne auta tego nie musza(ocywiscie nie wszystkie).
wiec tez osoby jezdzace na krtkich dystansach sa skazane na mul i nie rozpisujmy sie juz bo to bez sensu. |
Nie no Lukas troszkę przesadzasz...
Myślisz, że jak zimny silnik dusisz na maksa gazem (żeby wytworzyć odpowiedni moment obrotowy w celu przyspieszenia), to go mniej niszczysz niż wkręcając na np. 3500 obr/min?
Nie jestem mechanikiem, ale myślę, że to nie ma znaczenia.
Poza tym faktycznie silnik się rozgrzewa po kilku kilometrach i bez problemowo kręcę go regularnie do 4-6 krpm po 5-7km.
Póki co mam 61kkm i silnik w gazie i zero problemów.
A mój kumpel z pracy ma znajomego, co jeździ samochodami nowymi, które są w fazie "prototypowej" i mówi, że wsiada.. i jedzie normalnie - bez żadnego patrzenia na temp itp.. np. 1000km, a potem wysiada i wsiada drugi gość i goni go kolejne 1000km.
I tak albo do usterki, albo przez chyba 100'000km. Co by wyszło, że to około 1.5 miesiąca...
Nie ma co przesadzać. |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 09-10-2013, 14:55
|
|
|
Cytat: | Myślisz, że jak zimny silnik dusisz na maksa gazem (żeby wytworzyć odpowiedni moment obrotowy w celu przyspieszenia), to go mniej niszczysz niż wkręcając na np. 3500 obr/min?
Nie jestem mechanikiem, ale myślę, że to nie ma znaczenia.
|
ze co ? chyba go szybciej niszczysz, poczytaj o wlasciwosciach materialow, o rozszezalnosci cieplnej stali stopow itd , otym ze w niskiej temp matrial sie kurczy i a zlozenie jak silnik posiada wiele elemtow ktore razem wspolpracuja.
to tak jak idz np na trening i bez rozgrzewki lub machnij reka 10 razy i sie polow i wycisnij maksa. jeden , drugi , trzeci trening bdzie ok ale po dluzszym czasie nim sie obejzysz bedziel mial duz kontuzji i przeciazone elementy ( ciala jak i silnika ) |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 09-10-2013, 15:16
|
|
|
Wracam do tematu : w Polsce już niestety nie dostępna wersja 1.8 benzyna, ale np: Austria,Czechy i kilka jeszcze państw - występuje normalnie sprzedaż tej wersji w różnych wyposażeniach. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
|