Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co z wersją silnikową 1.8?
Autor Wiadomość
waldinio 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-10-2013, 22:03   

Lucas123w napisał/a:
Jak się pierwszy bieg w Lancerze używa do rozpędzenia do 20km/h to jest jak piszesz.
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr i oglądasz tylko głupie miny kierowców za Lancerem.
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie.


potwierdzam :D na 1-ym biegu prawie do odciecia, migusiem robi się 50km/h i szybko 2-ka a obroty z powrotem tuż przy zmianie faz rozrządu i dalej leci i tak na każdym biegu :)
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 08-10-2013, 22:35   

[quote="waldinio"]
Lucas123w napisał/a:
.
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie.


Zgadzam się w 100% i dlatego tęsknią za lancerem :cry:
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 09-10-2013, 08:46   

Co do nowego modelu Lancera (m.r. 2015)- może będzie tak wyglądał :
cywilny

Evo lub
Evo

Wydaje się, że linia boczna taka sama, oczywiście Evo inny przód (w cywilnym mi się nie podoba) i poszerzone nadkola.
Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.
Żeby nawiązać do tematu- nie wiem czy będą silniki 1.8 :lol:
_________________

 
 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 09-10-2013, 09:47   

Cytat:
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr
i masz 10.5 sek do 100

wiec powodzenia z silnikiem, szczegolnie przy niskich temp jak zima, lub zanim silnik uzyska temp dobra dla jego pracy

potem :shock: narzekania ze cos nie teges, ze cos puka ze cos stuka itd itp

wiem ze zawsze mozna sprzedac auto i tak wlasnie bede robil za jakis czas

ale to nie ten topic wlasnie, sorki

wyrazam tylko swoja opinie
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
waldinio 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-2013, 10:17   

lukas1 napisał/a:
Cytat:
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr
i masz 10.5 sek do 100

wiec powodzenia z silnikiem, szczegolnie przy niskich temp jak zima, lub zanim silnik uzyska temp dobra dla jego pracy


a ty od razu na zimnym kręcisz do odcięcia? chyba nikt tak nie robi, no chyba ze jakiś idiota...

btw. ja mam sedana i katalogowo 9,6s do 100, zmierzone mi wyszło 9,1s (może być błąd reakcji włączenia stopera, etc)
Ostatnio zmieniony przez waldinio 09-10-2013, 10:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 09-10-2013, 10:17   

Uwex, Trzeba zbierać kasę, bo zapowiada się niesamowicie :shock:
Kupuję od razu w automacie, zresztą evo jest tylko w automacie (chyba). :)
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 09-10-2013, 10:24   

czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!

Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.

czyli zeby jezdzil musze jechac do okola do pracy zeby sie rozgarzal i zebyl dawal ognia z jedynki, podczas jak napisalem inne auta tego nie musza(ocywiscie nie wszystkie).

wiec tez osoby jezdzace na krtkich dystansach sa skazane na mul i nie rozpisujmy sie juz bo to bez sensu.
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
maniax86 
Mitsumaniak


Auto: lancer 1.6 invite 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 811
Skąd: okolice rybnika
Wysłany: 09-10-2013, 10:29   

lukas1 napisał/a:
czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!

Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.


no i?? a kto na tych 9 km dojeżdżając do pracy czuje potrzebe grzania 150 km/h bądź kręcenia silnika na maksa?? chyba nikt bo po co... a czy muli.... każdemu muli jak się przesiądzie z mocniejszego auta na słabsze i tyle.... przesiądź się na tydzień np. na takie seicento 900.... to po tygodniu jak wsiądziesz do lancera to powiesz że idzie jak rakieta a nie zamula.... po prostu do "dobrego" człowiek się szybko przyzwyczaja.... i chce jeszcze więcej i lepiej...
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 09-10-2013, 10:39   

maniax86, Masz w 100% rację. Przesiadamy się do EVO, a potem to już do Aventadora - nic nam nie będzie muliło :D
A tak na poważnie, to żałuję i nie mogę zrozumieć decyzji o wycofaniu RALLIARTa z rynku europejskiego. To byłby samochód wystarczający dla mnie. :(
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
waldinio 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-2013, 13:46   

lukas1 napisał/a:
czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!

Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.

czyli zeby jezdzil musze jechac do okola do pracy zeby sie rozgarzal i zebyl dawal ognia z jedynki, podczas jak napisalem inne auta tego nie musza(ocywiscie nie wszystkie).

wiec tez osoby jezdzace na krtkich dystansach sa skazane na mul i nie rozpisujmy sie juz bo to bez sensu.


to ja nie wiem jak to jezdzisz, skoro po 9km masz nierozgrzany silnik... ja w lecie mam rozgrzany po 3-4km, w zimie 5-7km

zmieniłem ostatnio prace, mam dalej i jade obowdnicą krakowa prawie od końca mojego osiedla wiec i obserwuje temp silnika zeby nie grzać >100km/h na zimnym silniku i z moich obserwacji wynika, ze temp roboczą na dziś mam po ok 3,8km prawie nie dotykając gazu bo do obwodnicy mam praktycznie cały czas z górki
 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 09-10-2013, 14:32   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46383

szukajka *szybkość rozgrzewania silnika 1,8 *

powodzenia jesli uwazasz ze zima 5-7 i masz rozgrzany :-) :lol:
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
waldinio 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-2013, 14:37   

lukas1 napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46383

szukajka *szybkość rozgrzewania silnika 1,8 *

powodzenia jesli uwazasz ze zima 5-7 i masz rozgrzany :-) :lol:


poprzednio jeździłem do centrum krakowa czyli ok 10km przez kilka lat więc wiem co piszę, zwłaszcza, że 65% trasy w korku... poza tym sorry ale u kumpla w insignii po 9km miał rozgrzany gdzie miał diesla a trasą jezdził praktycznie tą samą co ja...
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-10-2013, 14:47   

lukas1 napisał/a:
czy ja napisalem ze jestem idiota i ze krece na zimnym do 6 tys? pytam sie!!!

Ale jak mam 9 km do pracy to silnik nawet sie nie rozgrzeje, wiec muli.

czyli zeby jezdzil musze jechac do okola do pracy zeby sie rozgarzal i zebyl dawal ognia z jedynki, podczas jak napisalem inne auta tego nie musza(ocywiscie nie wszystkie).

wiec tez osoby jezdzace na krtkich dystansach sa skazane na mul i nie rozpisujmy sie juz bo to bez sensu.

Nie no Lukas troszkę przesadzasz...

Myślisz, że jak zimny silnik dusisz na maksa gazem (żeby wytworzyć odpowiedni moment obrotowy w celu przyspieszenia), to go mniej niszczysz niż wkręcając na np. 3500 obr/min?
Nie jestem mechanikiem, ale myślę, że to nie ma znaczenia.

Poza tym faktycznie silnik się rozgrzewa po kilku kilometrach i bez problemowo kręcę go regularnie do 4-6 krpm po 5-7km.
Póki co mam 61kkm i silnik w gazie i zero problemów.
A mój kumpel z pracy ma znajomego, co jeździ samochodami nowymi, które są w fazie "prototypowej" i mówi, że wsiada.. i jedzie normalnie - bez żadnego patrzenia na temp itp.. np. 1000km, a potem wysiada i wsiada drugi gość i goni go kolejne 1000km.
I tak albo do usterki, albo przez chyba 100'000km. Co by wyszło, że to około 1.5 miesiąca...
Nie ma co przesadzać.
 
 
lukas1 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 337
Skąd: Z domu
Wysłany: 09-10-2013, 14:55   

Cytat:
Myślisz, że jak zimny silnik dusisz na maksa gazem (żeby wytworzyć odpowiedni moment obrotowy w celu przyspieszenia), to go mniej niszczysz niż wkręcając na np. 3500 obr/min?
Nie jestem mechanikiem, ale myślę, że to nie ma znaczenia.


ze co ? chyba go szybciej niszczysz, poczytaj o wlasciwosciach materialow, o rozszezalnosci cieplnej stali stopow itd , otym ze w niskiej temp matrial sie kurczy i a zlozenie jak silnik posiada wiele elemtow ktore razem wspolpracuja.

to tak jak idz np na trening i bez rozgrzewki lub machnij reka 10 razy i sie polow i wycisnij maksa. jeden , drugi , trzeci trening bdzie ok ale po dluzszym czasie nim sie obejzysz bedziel mial duz kontuzji i przeciazone elementy ( ciala jak i silnika )
_________________
Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 09-10-2013, 15:16   

Wracam do tematu : w Polsce już niestety nie dostępna wersja 1.8 benzyna, ale np: Austria,Czechy i kilka jeszcze państw - występuje normalnie sprzedaż tej wersji w różnych wyposażeniach.
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.