Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gumy stabilizatora przedniego
Autor Wiadomość
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-11-2013, 00:11   

Tak, SH dolny prosty - obydwie sztuki zmieniane (lewa i prawa). Ostatnio jak zrzucałem skrzynie to nawet sprawdzałem jak się mają sworznie i jest wszystko ok. Pewnie wykracze i jutro zdechną :D ja mam takie szczęście.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-11-2013, 07:47   

Łysy88 napisał/a:
Pewnie wykracze i jutro zdechną ja mam takie szczęście.
To dokłądnie tak jak ja.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-11-2013, 07:52   

U mnie oba proste i oba banany to SH. W kombi oba banany.
Najważniejsze to - jak pisałem - założyć porządną gumę osłaniającą sworzeń. Czyli te ori Hyundai od Japaneze na przykład.
Na zestawie SH też zrobiłem z 20 tkm i jest spoko. Kilka razy nawet pokonałem na nim Włocławek.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 29-11-2013, 17:23   

Ja się zawsze bałem, że guma osłaniająca sworzeń kulisty rwie się po montażu o nierówną powierzchnię zwrotnicy. Jak zmieniałem w swoim banany, to wyszlifowałem tę powierzchnię wokół otworu na lustereczko i posmarowałem, zaś pod gumę dołożyłem smaru bo dają go fabrycznie prawie nic, no i zamalowałem denko sworznia farbą, żeby się woda nie dostawała przez tę wprasowaną blaszkę na łączeniu. Póki co przejechane 15 tys po płockich dziurach i banany żywe, a za szczęśliwej produkcji nie są, bo denckerman...
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.