 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Omijanie procedury programowania pilota centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 02-04-2014, 21:56
|
|
|
spidernet napisał/a: | Najprościej kupić pilota i centralkę od oryginału (najlepiej fabrycznie sparowane) i masz lepszy efekt za podobną cenę... |
Tylko te piloty mają już po "naście" lat, są po prostu już spracowane. Nie wiem czy jest coś takiego jak fabrycznie sparowane, w Space Starze co jakiś czas trzeba parować bo tak ma. A pilot od nowości auta.
Prawda jest taka że Mitsu pewnie miało z danej serii x centralek i dwa razy tyle pilotów, na montażu zwykłą procedurą monter programował piloty i dalej. Więc nie sądzę że jest coś takiego jak fabrycznie sparwany zestaw.
I tak samo podejrzewam że jak na dłuższy czas odłączysz zasilanie od centralki to musisz programować na nowo.
Edit...
I co do ceny to tak niekoniecznie. Pilot poliftowy kosztuje +/- 70 zł szt. do tego centralka +/- 50 zł więc za komplet 2 piloty i centralka płacisz ok 200 zł i nie wiesz ile popracują piloty. Nowy sterownik pilota + dwa piloty uniwersalny to jest koszt rzędu 50-70 zł więc prawie 3 razy mniej a z mojego doświadczenia co najwyżej obudowy się zużywają i baterie. W 3 samochodach miałem takie centralki firmy Stig (ale to jedna chińszczyzna co te z allegro tylko tamte trochę tańsze) po ok 70 zł i nigdy nie narzekałem. Jako że zawsze kupuje piloty scyzoryki bo to jest wygodne ale są bardziej narażone na uszkodzenia to raz na pół roku zamawiam sobie samą obudowę - ale to dlatego że mnie denerwują nawet małe luzy na grocie. Przy zwykłych pilotach nie ma tego problemu. |
_________________ Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-04-2014, 23:15
|
|
|
arsiser, napisałem o tym wyżej. Nie ma możliwości podmiany centralek od pilota PFL/FL. Wtyczki są inne oraz inna liczba złączy w nich. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|
|