Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Omijanie procedury programowania pilota centralnego zamka
Autor Wiadomość
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 02-04-2014, 21:56   

spidernet napisał/a:
Najprościej kupić pilota i centralkę od oryginału (najlepiej fabrycznie sparowane) i masz lepszy efekt za podobną cenę...


Tylko te piloty mają już po "naście" lat, są po prostu już spracowane. Nie wiem czy jest coś takiego jak fabrycznie sparowane, w Space Starze co jakiś czas trzeba parować bo tak ma. A pilot od nowości auta.

Prawda jest taka że Mitsu pewnie miało z danej serii x centralek i dwa razy tyle pilotów, na montażu zwykłą procedurą monter programował piloty i dalej. Więc nie sądzę że jest coś takiego jak fabrycznie sparwany zestaw.

I tak samo podejrzewam że jak na dłuższy czas odłączysz zasilanie od centralki to musisz programować na nowo.

Edit...

I co do ceny to tak niekoniecznie. Pilot poliftowy kosztuje +/- 70 zł szt. do tego centralka +/- 50 zł więc za komplet 2 piloty i centralka płacisz ok 200 zł i nie wiesz ile popracują piloty. Nowy sterownik pilota + dwa piloty uniwersalny to jest koszt rzędu 50-70 zł więc prawie 3 razy mniej a z mojego doświadczenia co najwyżej obudowy się zużywają i baterie. W 3 samochodach miałem takie centralki firmy Stig (ale to jedna chińszczyzna co te z allegro tylko tamte trochę tańsze) po ok 70 zł i nigdy nie narzekałem. Jako że zawsze kupuje piloty scyzoryki bo to jest wygodne ale są bardziej narażone na uszkodzenia to raz na pół roku zamawiam sobie samą obudowę - ale to dlatego że mnie denerwują nawet małe luzy na grocie. Przy zwykłych pilotach nie ma tego problemu.
_________________
Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem

Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-04-2014, 23:15   

arsiser, napisałem o tym wyżej. Nie ma możliwości podmiany centralek od pilota PFL/FL. Wtyczki są inne oraz inna liczba złączy w nich.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.