Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Silnik gasnie zaraz po odpaleniu
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11160
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-12-2014, 22:15   

Rozumiem,że nie znasz historii tego silnika? Powinieneś wymienić kompletny rozrząd.
_________________

 
 
 
fimezis 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-12-2014, 22:48   

Nie znam. Czyli to o czym pisze to jest kolo od pompy wody ? Ile moze srednio kosztowac komplet rozrzadu z pompa ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-12-2014, 15:10   

fimezis napisał/a:
Wieniac pompe wody i caly rozrząd ?

Lepiej wymienić jeszcze jak masz odgłosy niepokojące to na pewno
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
fimezis 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-12-2014, 12:32   

Czy mozeez mi napisac ktora nakretka na pompie zmniejszyc te obroty ? Poniewaz jezeli dobrze widzialem to tam sa dwie. I w ktora strone krecic zeby zmniejszyc ? Nic tym przestawianiem nie pogorsze ?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11160
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-12-2014, 13:36   

Reguluj śrubą od termostatu woskowego.Z tego co pamiętam,to musisz ją wkręcić.Z resztą sam zobaczysz efekty :wink:
Spokojnie możesz tam regulować.Nic się nie stanie.

Pozdro :)
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 06-12-2014, 14:56   

fimezis napisał/a:
Czy mozeez mi napisac ktora nakretka na pompie zmniejszyc te obroty ?

Na termostacie wykręcasz około 1 obr- będzie lepiej palił na zimnym kat wtrysku
Drugą śrubę ta co idzie do podnoszenia cięgna gazu wykręcasz podnoszą się obroty wkręcasz obniżają się na zimnym można podregulować i ważne żeby na gorącym silniku luz między cięgnem L a cięgnem gazu musi być około 1 cm tak przykładowo na zimnym odwrotnie czyli gaz podniesiony
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
fimezis 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-12-2014, 18:47   

Niebieska śrubę ta co idzie do termostatu mam zaplombowana. Nie chce tego ruszac bo na zimnym na razie pali na strzala. Więc musze wkrecic ta oznaczona przy dzwigni na zielono ? Wtedy bedzie oddalona od ciegna gazu i nie bedzie tak zwiekszac obrotow ? Ciegno L o ktorym piszesz to ta dzwigienka ktora popycha dzwignia od gazu tak ? Sorry, ze tak dopytuje, ale jeszcze nie znam tego smochodu i nie chce czegos zepsuc.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11160
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-12-2014, 18:56   

To jest śruba regulacji wolnych obrotów.Z tego co pisałeś,po nagrzaniu silnik pracuje poprawnie.Regulacja nią nic nie da.
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-12-2014, 18:58   

fimezis napisał/a:
musze wkrecic ta oznaczona przy dzwigni na zielono ? Wtedy bedzie oddalona od ciegna gazu i nie bedzie tak zwiekszac obrotow ?

Tak trzeba zrobić , tylko aby nie były za niskie obroty na zimnym
fimezis napisał/a:
Ciegno L o ktorym piszesz to ta dzwigienka ktora popycha dzwignia od gazu tak ?

Tak

[ Dodano: 07-12-2014, 19:03 ]
jacek11 napisał/a:
To jest śruba regulacji wolnych obrotów

Od wolnych obrotów jest śruba po drugiej stronie taka sama jak zaznaczona strzałka na czerwono
jacek11 napisał/a:
po nagrzaniu silnik pracuje poprawnie.Regulacja nią nic nie da.

Własnie że da :mrgreen: termostat woskowy ma za zadanie na zimnym podnieść obroty i kąt wtrysku po rozgrzaniu nawet nie dotyka dzwigni gazu :mrgreen:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
Ostatnio zmieniony przez milo 07-12-2014, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fimezis 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-12-2014, 19:03   

Dzieki, zaraz ide sprawdzic.

[ Dodano: 07-12-2014, 20:16 ]
Udało sie :) Wkreciłem o okolo dwa obroty. Czy powinno tak być, że po odpaleniu sa przez chwile normalne obroty. A po okolo 10-20 sekundach wchodzi na wyższe ? Czy powinny zwiekszyc sie od razu ? Mozliwe tez ze przy dokrecaniu odepchnałem ta dzwigienkę i została już w takiej pozycji i sie nie cofnał termostat i dlatego były normalne obroty ? Dodam, że wszedł na obroty do 1200, czy sa wystarczające ? Nie za małe, nie za wysokie ? Zapewne przy mrozach zwiększą sie bardziej. Jaka powinna byc graniczna wartosc, tak aby nie zaszkodziło dla silnika zbyt wysokie krecenie na zimnym.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-12-2014, 20:33   

fimezis napisał/a:
Dodam, że wszedł na obroty do 1200, czy sa wystarczające ? Nie za małe, nie za wysokie ?

Powinno być około 1000 obr i powoli spadać do własciwych w zimie dłużej to trwa
Po jakim czasie spadają do właściwych obr :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
fimezis 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-12-2014, 20:48   

Szybko spadają, około 2 minut. To w takim razie musze zmniejszyc jeszcze jeżeli ma byc okolo tysiaca. A obroty minimalne mam tak jakby troche ponad 900. To zapewne też są odrobine za wysokie ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-12-2014, 21:04   

Jak zmniejszysz to na zimnym przy uruchomieniu mogą być za niskie ale można spróbować
fimezis napisał/a:
A obroty minimalne mam tak jakby troche ponad 900. To zapewne też są odrobine za wysokie ?

Powinny być około 850 obr na rozgrzanym
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
fimezis 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-12-2014, 12:21   

Dalej jest problem. Po odpaleniu ciagle przelacza sie przekaźnik swiec az sie nagrzeje troche. A obroty w ogóle juz nie wzrastaja. Tylko dodatkowo silnik wpada w lekkie wibracje jak zalacza sie przekaznik. Co z tym zrobic ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 09-12-2014, 14:52   

fimezis napisał/a:
Po odpaleniu ciagle przelacza sie przekaźnik swiec az sie nagrzeje troche

Tak ma być świece grzeją około 3 minut
fimezis napisał/a:
A obroty w ogóle juz nie wzrastaja. Tylko dodatkowo silnik wpada w lekkie wibracje jak zalacza sie przekaznik. Co z tym zrobic ?

To normalne lepiej nich będą trochę wyższe niż mieć masaż w postaci wibracji :wink:
Jak podkręcisz nie wiele do granicy normalnej prędkości obrotowej nie powinno nic sie stać
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.