[E57A 2.0D] Silnik gasnie zaraz po odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11160 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 04-12-2014, 22:15
|
|
|
Rozumiem,że nie znasz historii tego silnika? Powinieneś wymienić kompletny rozrząd. |
_________________
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-12-2014, 22:48
|
|
|
Nie znam. Czyli to o czym pisze to jest kolo od pompy wody ? Ile moze srednio kosztowac komplet rozrzadu z pompa ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 05-12-2014, 15:10
|
|
|
fimezis napisał/a: | Wieniac pompe wody i caly rozrząd ? |
Lepiej wymienić jeszcze jak masz odgłosy niepokojące to na pewno |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-12-2014, 12:32
|
|
|
Czy mozeez mi napisac ktora nakretka na pompie zmniejszyc te obroty ? Poniewaz jezeli dobrze widzialem to tam sa dwie. I w ktora strone krecic zeby zmniejszyc ? Nic tym przestawianiem nie pogorsze ? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11160 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 06-12-2014, 13:36
|
|
|
Reguluj śrubą od termostatu woskowego.Z tego co pamiętam,to musisz ją wkręcić.Z resztą sam zobaczysz efekty
Spokojnie możesz tam regulować.Nic się nie stanie.
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 06-12-2014, 14:56
|
|
|
fimezis napisał/a: | Czy mozeez mi napisac ktora nakretka na pompie zmniejszyc te obroty ? |
Na termostacie wykręcasz około 1 obr- będzie lepiej palił na zimnym kat wtrysku
Drugą śrubę ta co idzie do podnoszenia cięgna gazu wykręcasz podnoszą się obroty wkręcasz obniżają się na zimnym można podregulować i ważne żeby na gorącym silniku luz między cięgnem L a cięgnem gazu musi być około 1 cm tak przykładowo na zimnym odwrotnie czyli gaz podniesiony |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-12-2014, 18:47
|
|
|
Niebieska śrubę ta co idzie do termostatu mam zaplombowana. Nie chce tego ruszac bo na zimnym na razie pali na strzala. Więc musze wkrecic ta oznaczona przy dzwigni na zielono ? Wtedy bedzie oddalona od ciegna gazu i nie bedzie tak zwiekszac obrotow ? Ciegno L o ktorym piszesz to ta dzwigienka ktora popycha dzwignia od gazu tak ? Sorry, ze tak dopytuje, ale jeszcze nie znam tego smochodu i nie chce czegos zepsuc.
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11160 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 07-12-2014, 18:56
|
|
|
To jest śruba regulacji wolnych obrotów.Z tego co pisałeś,po nagrzaniu silnik pracuje poprawnie.Regulacja nią nic nie da. |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-12-2014, 18:58
|
|
|
fimezis napisał/a: | musze wkrecic ta oznaczona przy dzwigni na zielono ? Wtedy bedzie oddalona od ciegna gazu i nie bedzie tak zwiekszac obrotow ? |
Tak trzeba zrobić , tylko aby nie były za niskie obroty na zimnym
fimezis napisał/a: | Ciegno L o ktorym piszesz to ta dzwigienka ktora popycha dzwignia od gazu tak ? |
Tak
[ Dodano: 07-12-2014, 19:03 ]
jacek11 napisał/a: | To jest śruba regulacji wolnych obrotów |
Od wolnych obrotów jest śruba po drugiej stronie taka sama jak zaznaczona strzałka na czerwono
jacek11 napisał/a: | po nagrzaniu silnik pracuje poprawnie.Regulacja nią nic nie da. |
Własnie że da termostat woskowy ma za zadanie na zimnym podnieść obroty i kąt wtrysku po rozgrzaniu nawet nie dotyka dzwigni gazu |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
Ostatnio zmieniony przez milo 07-12-2014, 19:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-12-2014, 19:03
|
|
|
Dzieki, zaraz ide sprawdzic.
[ Dodano: 07-12-2014, 20:16 ]
Udało sie Wkreciłem o okolo dwa obroty. Czy powinno tak być, że po odpaleniu sa przez chwile normalne obroty. A po okolo 10-20 sekundach wchodzi na wyższe ? Czy powinny zwiekszyc sie od razu ? Mozliwe tez ze przy dokrecaniu odepchnałem ta dzwigienkę i została już w takiej pozycji i sie nie cofnał termostat i dlatego były normalne obroty ? Dodam, że wszedł na obroty do 1200, czy sa wystarczające ? Nie za małe, nie za wysokie ? Zapewne przy mrozach zwiększą sie bardziej. Jaka powinna byc graniczna wartosc, tak aby nie zaszkodziło dla silnika zbyt wysokie krecenie na zimnym. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-12-2014, 20:33
|
|
|
fimezis napisał/a: | Dodam, że wszedł na obroty do 1200, czy sa wystarczające ? Nie za małe, nie za wysokie ? |
Powinno być około 1000 obr i powoli spadać do własciwych w zimie dłużej to trwa
Po jakim czasie spadają do właściwych obr |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-12-2014, 20:48
|
|
|
Szybko spadają, około 2 minut. To w takim razie musze zmniejszyc jeszcze jeżeli ma byc okolo tysiaca. A obroty minimalne mam tak jakby troche ponad 900. To zapewne też są odrobine za wysokie ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-12-2014, 21:04
|
|
|
Jak zmniejszysz to na zimnym przy uruchomieniu mogą być za niskie ale można spróbować
fimezis napisał/a: | A obroty minimalne mam tak jakby troche ponad 900. To zapewne też są odrobine za wysokie ? |
Powinny być około 850 obr na rozgrzanym |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
fimezis
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-12-2014, 12:21
|
|
|
Dalej jest problem. Po odpaleniu ciagle przelacza sie przekaźnik swiec az sie nagrzeje troche. A obroty w ogóle juz nie wzrastaja. Tylko dodatkowo silnik wpada w lekkie wibracje jak zalacza sie przekaznik. Co z tym zrobic ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 09-12-2014, 14:52
|
|
|
fimezis napisał/a: | Po odpaleniu ciagle przelacza sie przekaźnik swiec az sie nagrzeje troche |
Tak ma być świece grzeją około 3 minut
fimezis napisał/a: | A obroty w ogóle juz nie wzrastaja. Tylko dodatkowo silnik wpada w lekkie wibracje jak zalacza sie przekaznik. Co z tym zrobic ? |
To normalne lepiej nich będą trochę wyższe niż mieć masaż w postaci wibracji
Jak podkręcisz nie wiele do granicy normalnej prędkości obrotowej nie powinno nic sie stać |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|