Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E38A 2.0 4WD] Wibracje silnika
Autor Wiadomość
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 05-12-2014, 09:39   

krzychu,

https://www.youtube.com/watch?v=1NUBy-Q3djg
Tutaj jest pokazane jak ustawić prawy wałek balansowy (z pompą olejową)

Ponieważ ten śrubokręt wejście w co 2 lub co 3 obrót (tak się mi wydaje).

Nie zrozumiałem o co chodzi :?:

Znalazłem takie coś: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18187
Wydawało by się że to to, gdyby nie pisało 4G64
A ja mam 4g63

No chyba że to w ogóle nie ma znaczenia
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-12-2014, 10:13   

franek1994 - tak dokładnie z tego skorzystaj. Po prostu pompa oleju napędza wałek balansowy, ale przez przekładnię. Dlatego znaki ze śrubokrętem zgadzają się 3 obroty. A to co gość pokazuje to jest ustawienie na ustawienie wałka w pozycji grawitacyjnej (z masa na dole - wtedy śrubokręt przechodzi nad nim wchodząc głęboko). Widać, że jak jest dobrze to sama pompa oleju ustawia się na znak. Jak przekręci o 360 stopni to zaczyna uciekać po ustawieniu na znak.
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 05-12-2014, 13:30   

krzychu, Czyli to by wyglądało tak:

Ustawić wałek balansowy jak na filmiku, sprawdzić w otworze inspekcyjnym.
Jeżeli tam nie wchodzi na glębokość 6/8cm to przekręcić wałkiem 360stopni (ustawiając go znów dobrze)
No i wtedy na bank jest dobrze ustawione (idę sprawdzić znów u otworze inspekcyjnym, dla świętego spokoju)

Dobrze rozumiałem Krzychu kadetem tera :?:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-12-2014, 13:39   

franek1994 napisał/a:
Ustawić wałek balansowy jak na filmiku, sprawdzić w otworze inspekcyjnym.


To raczej metody zamienne bo w niektórych samochodach ten otwór jest zasłonięty wydechem.

franek1994 napisał/a:
Dobrze rozumiałem Krzychu kadetem tera :?:


kadetem?
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 05-12-2014, 13:50   

krzychu,
Hehe, Lancerkiem ;)

Ja na szczęście mam dobry dostęp do tej śruby inspekcyjnej.

Tylko mnei 2 rzeczy niepokoją
Gdy wszystko będzie ustawione jak nalerzy, to wtedy ten śrobokręt ma wchodzić na 6/8cm.
Ten śrubokręt ma coś tam blokować? (gdy zejdę na dół i obrócę wałkiem)

Co mam zrobić jeżeli wszystko ustawie dobrze, a śrubokręt mi będzie wchodził za daleko/ lub prawie w ogóle w dzure nie zaliczy :?:
(źle się doczytałem rozumiesz)
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-12-2014, 14:34   

franek1994 - za daleko - jest ok (tam jest chyba min 6-8). Śrubokręt zostawiasz podczas zakładania paska. Jak założysz, wszystko ma być na znaki. Wyciągasz śrubokręt.

A co do lacerka to chyba pomyliłeś mnie z jakimś innych krzychem z forum. Ja od początku na forum Lancerkiem.
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 07-12-2014, 00:46   

No dobra panowie, zakańczamy ten rozdział. Dzięki za pomoc.
Auto na chodzie, bez wibracji. Wałek balansowy źle był ustawiony. :mrgreen:

Jutro, a właściwie dzisiaj go odbiorę około 11.00, a później jadę za Holmenkollen pordriftować :weedman:

Także dla tych następnych po mnie, który będa rozkładali ręce. "Dlaczego mi ten silnik wibruje" :?:
Sprawdzcie to co ja napisałem w pierwszym poście. I naprawdopodobniej będzie to robota mechanika który nie umie ustawiać wałków balansowych :evil:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.