Przesunięty przez: lukasz12 24-01-2010, 14:34 |
Po uruchomieniu nie pali na wszystkie cylindry |
Autor |
Wiadomość |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2010, 17:11
|
|
|
Witam,
Jak mogę to i ja dorzucę swoje trzy grosze do postów,stawiam tak jak poprzednicy że raczej filtr bo z dna baku pompa pociągnęła jakieś brudy które zatrzymał filtr i nie jest teraz w stanie przepuścić więcej paliwa niż powinien, podobnie bywa w dieslach (miałem podobny przypadek w innym aucie konsystencja zanieczyszczeń była rdzawa i gęsta potrafiła dokładnie zapchać filtr ale nie dojechałem do stacji tak jak ty , dodam że zima też wtedy była tęga)
Życzę ciepła i szybkiej wymiany filtra. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-01-2010, 20:21
|
|
|
hm - a ja bym się jescze zastanowił nad jedną rzeczą - skoro jak mówisz , powyzej 3000 i ponize2500 jest ok a tylko w tym przedziale obrotów jest to mozę tps - miałem identyczny objaw ( i zostało troszeczkę ) jak miałem TPS zwalony moze to filtr - ale dziwne ze tylko w przedziale obrotów.. ale jak Ci pomoże , to chętnie sprawdzę i u siebie też wymienię
[ Dodano: 24-01-2010, 20:22 ]
najgorsza opcja to moduł zapłonowy - ale w razie co mam dobry na nowej technologii w starej obudowie wiec pasuje |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:36
|
|
|
własnie idzie dobrze tylko w miescie na 3 i 4 biegu nie da się jechać bo obroty ma mniejsze niż te ~ 2500 jak wskoczą większe to git ale prędkośc jest z 80-100km /g na 1i 2 spoko jak się rusza .wolnych obr.ma 900 na ssaniu 1200 .i jadąc własnie ok50 km na 3 szarpie .nie wiem jak to mam opisać .jutro kupię filtr .zaspawam tłumnik zobaczę .moze ten tłumnik też coś ma do tego ...moze sonda żle czyta ...?
syski a jak ten filtr by był zapchany to na wyzszych obrotach by ciągnął dobrze ?
wiem że to z układem może być elektr. albo paliwowym a wymieniać po kolei wszystko jest bez sensu tzn.sens ma tylko nie widzę potrzeby inwestowania kasy w rzeczy nie potrzene |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:48
|
|
|
zbyszek05, ja spotykałem wielokrotnie przypadki z zasyfionym filtrem paliwa, gdzie auto szarpało, przy niskich obrotach, a przy wyzszych dopiero szło |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:57
|
|
|
robertdg, to i pewnie u mnie tak będzie. TPS pomógł dużo , ale zostało troszkę , i pewnie filtr - zbyszek05, poczekam na Twoje efekty |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:59
|
|
|
no spoko filtr i tak do wymiany resztę zobaczę jutro po zabiegu .samochodzik stoi pod dachem nieogrzewanym ale pod kocami bo ma byc powyżej - 30 c .ma cały bak pb ,zalany denaturat ,środek do czyszczenia wtrysków - chodzi i odpala ale nawet po przegonieniu szarpie więc coś te paliwo powstrzymuje .właśnie efekt jest taki jak by brakowało paliwa taka skacząca żaba .normalnie pech . padł wydech , przebita opona itd... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:01
|
|
|
VirMan, większośc takich filtrów które wyciągałem były jeszcze od nowości w aucie, powiedzmy średnio około 10lat no i po zlaniu paliwo miało barwe niemalże czarną, coś jakby zrobic szklankę kawy z małej łyżeczki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:05
|
|
|
no ja mam od nowości - ale mam 105k km no nic - zobaczymy :) |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:09
|
|
|
VirMan, wszystko podlega prawom starzenia się, nawet prezerwatywy się starzeją, przebieg akurat jest mało znaczący, jeżeli autko ma juz pare latek, a jezdzone jest na paliwach, których jakości nie zgadniesz, bo nigdy nie masz pewności gdzie tankujesz auto czy i kiedy mieli ostatnio czyszczone zbiorniki. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:13
|
|
|
aha i śmierdzi czasami paliwem jakby nie przepalał ale nie zawsze |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 24-01-2010, 23:22
|
|
|
Możliwe ze masz gdzieś nieszczelność układu zasilania. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 25-01-2010, 15:15
|
|
|
przyczyn takiego niewkręcania na obroty może być dużo,też miałem taki objaw że kręcił się tylko do 3,5 tys obrotów,i czułem że coś śmierdzi benzyną,okazało się że przerdzewiał przewód paliwowy pod autem,na zgaszonym silniku i na niskich obrotach na odpalonym nic nie leciało dopiero powyżej 2k obrotów zaczynało sikać dziurka była taka jak łebek od szpilki,wcześniej wymieniłem filtr i nic nie pomogło,proponuję sprawdzić ten przewód mój był skorodowany w kilku miejscach. |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:27
|
|
|
A VIC(klapki w dolocie) przy jakich obrotach się przestawia(ją)? |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:36
|
|
|
wydech zamówiony - środkowy - dziura fest na kolanku pod belką tylną - filtr też już idzie .moze jutro będzie wszystko . ..
co do szarpania to jeszcze potafi strzelić w wydech przy wkręcaniu na wysokie obroty i hamując silnikiem .moze za dużo zimnego powietrza łapie ?silnik ma za zimno ?niby temperatura wskakuje na pół po 5-10 min. ale może jest niedogrzany /chłodnica zasłonięta w połowie / .paliwo raczej nie sika bo go aż tyle nie ubywa - przy takich mrozach pali normalnie ok 15 w mieście ...jak na 3 litry to i tak nie dużo |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25-01-2010, 18:01
|
|
|
zbyszek05, a świece - jak strzela , to zapłon mieszanki następuje nie w tym miejscu co trzeba - albo jest za wolny i dopala sie juz przy otwartym wydechu.. może cewki . ?
Zajc3w, a VIC właśnie pracuje na bazie TPS'a - jak źle masz przestawiony tps , to vic sie nie przekreci - na schemacie widac mniej-więcej jak to dziala. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|