Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
24-01-2010, 14:34
Po uruchomieniu nie pali na wszystkie cylindry
Autor Wiadomość
syski
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2010, 17:11   

Witam,
Jak mogę to i ja dorzucę swoje trzy grosze do postów,stawiam tak jak poprzednicy że raczej filtr bo z dna baku pompa pociągnęła jakieś brudy które zatrzymał filtr i nie jest teraz w stanie przepuścić więcej paliwa niż powinien, podobnie bywa w dieslach (miałem podobny przypadek w innym aucie konsystencja zanieczyszczeń była rdzawa i gęsta potrafiła dokładnie zapchać filtr ale nie dojechałem do stacji tak jak ty :) , dodam że zima też wtedy była tęga)
Życzę ciepła i szybkiej wymiany filtra.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-01-2010, 20:21   

hm - a ja bym się jescze zastanowił nad jedną rzeczą - skoro jak mówisz , powyzej 3000 i ponize2500 jest ok a tylko w tym przedziale obrotów jest to mozę tps - miałem identyczny objaw ( i zostało troszeczkę ) jak miałem TPS zwalony :) moze to filtr - ale dziwne ze tylko w przedziale obrotów.. ale jak Ci pomoże , to chętnie sprawdzę i u siebie też wymienię :)

[ Dodano: 24-01-2010, 20:22 ]
najgorsza opcja to moduł zapłonowy :) - ale w razie co mam dobry na nowej technologii w starej obudowie wiec pasuje :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-01-2010, 21:36   

własnie idzie dobrze tylko w miescie na 3 i 4 biegu nie da się jechać bo obroty ma mniejsze niż te ~ 2500 jak wskoczą większe to git ale prędkośc jest z 80-100km /g na 1i 2 spoko jak się rusza .wolnych obr.ma 900 na ssaniu 1200 .i jadąc własnie ok50 km na 3 szarpie .nie wiem jak to mam opisać .jutro kupię filtr .zaspawam tłumnik zobaczę .moze ten tłumnik też coś ma do tego ...moze sonda żle czyta ...?
syski a jak ten filtr by był zapchany to na wyzszych obrotach by ciągnął dobrze ?
wiem że to z układem może być elektr. albo paliwowym a wymieniać po kolei wszystko jest bez sensu tzn.sens ma tylko nie widzę potrzeby inwestowania kasy w rzeczy nie potrzene
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2010, 21:48   

zbyszek05, ja spotykałem wielokrotnie przypadki z zasyfionym filtrem paliwa, gdzie auto szarpało, przy niskich obrotach, a przy wyzszych dopiero szło
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-01-2010, 21:57   

robertdg, to i pewnie u mnie tak będzie. TPS pomógł dużo , ale zostało troszkę , i pewnie filtr - zbyszek05, poczekam na Twoje efekty :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-01-2010, 21:59   

no spoko filtr i tak do wymiany resztę zobaczę jutro po zabiegu .samochodzik stoi pod dachem nieogrzewanym ale pod kocami :mrgreen: bo ma byc powyżej - 30 c .ma cały bak pb ,zalany denaturat ,środek do czyszczenia wtrysków - chodzi i odpala ale nawet po przegonieniu szarpie więc coś te paliwo powstrzymuje .właśnie efekt jest taki jak by brakowało paliwa taka skacząca żaba .normalnie pech . padł wydech , przebita opona itd...
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2010, 22:01   

VirMan, większośc takich filtrów które wyciągałem były jeszcze od nowości w aucie, powiedzmy średnio około 10lat no i po zlaniu paliwo miało barwe niemalże czarną, coś jakby zrobic szklankę kawy z małej łyżeczki
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-01-2010, 22:05   

no ja mam od nowości - ale mam 105k km :) no nic :) - zobaczymy :) :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2010, 22:09   

VirMan, wszystko podlega prawom starzenia się, nawet prezerwatywy się starzeją, przebieg akurat jest mało znaczący, jeżeli autko ma juz pare latek, a jezdzone jest na paliwach, których jakości nie zgadniesz, bo nigdy nie masz pewności gdzie tankujesz auto czy i kiedy mieli ostatnio czyszczone zbiorniki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-01-2010, 22:13   

aha i śmierdzi czasami paliwem jakby nie przepalał ale nie zawsze :rolleyes:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 24-01-2010, 23:22   

Możliwe ze masz gdzieś nieszczelność układu zasilania. :idea:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 25-01-2010, 15:15   

przyczyn takiego niewkręcania na obroty może być dużo,też miałem taki objaw że kręcił się tylko do 3,5 tys obrotów,i czułem że coś śmierdzi benzyną,okazało się że przerdzewiał przewód paliwowy pod autem,na zgaszonym silniku i na niskich obrotach na odpalonym nic nie leciało dopiero powyżej 2k obrotów zaczynało sikać dziurka była taka jak łebek od szpilki,wcześniej wymieniłem filtr i nic nie pomogło,proponuję sprawdzić ten przewód mój był skorodowany w kilku miejscach. :)
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-01-2010, 17:27   

A VIC(klapki w dolocie) przy jakich obrotach się przestawia(ją)?
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 25-01-2010, 17:36   

wydech zamówiony - środkowy - dziura fest na kolanku pod belką tylną - filtr też już idzie .moze jutro będzie wszystko . ..
co do szarpania to jeszcze potafi strzelić w wydech przy wkręcaniu na wysokie obroty i hamując silnikiem .moze za dużo zimnego powietrza łapie ?silnik ma za zimno ?niby temperatura wskakuje na pół po 5-10 min. ale może jest niedogrzany /chłodnica zasłonięta w połowie / .paliwo raczej nie sika bo go aż tyle nie ubywa - przy takich mrozach pali normalnie ok 15 w mieście ...jak na 3 litry to i tak nie dużo
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-01-2010, 18:01   

zbyszek05, a świece - jak strzela , to zapłon mieszanki następuje nie w tym miejscu co trzeba - albo jest za wolny i dopala sie juz przy otwartym wydechu.. może cewki . ?

Zajc3w, a VIC właśnie pracuje na bazie TPS'a - jak źle masz przestawiony tps , to vic sie nie przekreci - na schemacie widac mniej-więcej jak to dziala.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.