czy to akumulator?czy może coś innego? |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-12-2014, 17:03
|
|
|
diament20 napisał/a: | YUASA Silver YBX 5335 95Ah/830A myślę że jest to dobra opcja | co do marki to nie wypowiem się, bo nie pamiętam jaki miałem w Outku, ale nie było z nim problemów. A co do 95Ah/830A - to nie jest dobra opcja, to BARDZO dobra opcja Niech Ci kręci w największe mrozy |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 16-12-2014, 17:40
|
|
|
Yuasa i Matsushita ida na ori montaz. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
diament20
Forumowicz
Auto: outlander eclipse cross, colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 51 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 18-12-2014, 01:09
|
|
|
DZIĘKI !!! |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-12-2014, 09:28
|
|
|
Tylko te na pierwszy montaż nie maja nic wspólnego z tymi sprzedawanymi w sklepach. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-12-2014, 11:51
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Tylko te na pierwszy montaż nie maja nic wspólnego z tymi sprzedawanymi w sklepach. | Jasne.... Maja logo Mitsubishi Pozatym identyczne parametry. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-12-2014, 11:55
|
|
|
Podobnie jest z amortyzatorami, te na pierwszy montaż też są lepsze od niby takich samych sprzedawanych w sklepach. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-12-2014, 12:19
|
|
|
akurat przestawiają sobie linie produkcyjne, żeby produkować gorsze Przyczyna ew. szybszego padania amorków jest prosta - współpracują z wypracowanymi wieloma innymi elementami a i montaż to nie to samo co na zautomatyzowanej i oprzyrządowanej linii produkcyjnej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-12-2014, 13:39
|
|
|
rezon napisał/a: | akurat przestawiają sobie linie produkcyjne, żeby produkować gorsze |
Dokładnie tak jest opiszę Ci swój własny przypadek z Galanta E33 - tarcza sprzęgłowa AISIN na pierwszy montaż to zupełnie inna tarcza niż AISIN dedykowany do danego auta w sklepie - różni się wszystko, a przede wszystkim sposób tłumienia wibracji - oryginał 5 podwójnych sprężyn, dedykowany zamiennik - 4 pojedyncze..... trwałość oryginału >150 000 km, zamiennika (wymienionego z dociskiem i planowaniem zamachu) <15 000 km |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-12-2014, 13:48
|
|
|
Bartek napisał/a: | rezon napisał/a: | akurat przestawiają sobie linie produkcyjne, żeby produkować gorsze |
Dokładnie tak jest opiszę Ci swój własny przypadek z Galanta E33 - tarcza sprzęgłowa AISIN na pierwszy montaż to zupełnie inna tarcza niż AISIN dedykowany do danego auta w sklepie - różni się wszystko, a przede wszystkim sposób tłumienia wibracji - oryginał 5 podwójnych sprężyn, dedykowany zamiennik - 4 pojedyncze..... trwałość oryginału >150 000 km, zamiennika (wymienionego z dociskiem i planowaniem zamachu) <15 000 km |
Zaraz, zaraz....... Piszecie o czesciach OEM, czy OE? Bo jesli te 2gie to sie zgadzam, bo to dedykowany zamiennik, OEM to czesc oryginalna. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-12-2014, 17:34
|
|
|
Bartek napisał/a: | Dokładnie tak jest opiszę Ci swój własny przypadek z Galanta E33 - tarcza sprzęgłowa AISIN na pierwszy montaż to zupełnie inna tarcza niż AISIN dedykowany do danego auta w sklepie - różni się wszystko, a przede wszystkim sposób tłumienia wibracji - oryginał 5 podwójnych sprężyn, dedykowany zamiennik - 4 pojedyncze..... trwałość oryginału >150 000 km, zamiennika (wymienionego z dociskiem i planowaniem zamachu) <15 000 km | 1. Miały zupełnie inną konstrukcję, więc trudno je porównać. Prawie na pewno nie miały tego samego numeru części tylko zupełnie inny. Nieraz stosowałem części identyczne z OEM tych samych producentów i jakoś nie widziałem różnicy w trwałości. Czasami była większa, czasami mniejsza niż zamontowanych w fabryce, ale na pewno nie było różnic 10x, a ceny po za ASO znacznie niższe, co w przypadku Mitsu ma szczególnie istotne znaczenie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-02-2015, 14:06
|
|
|
J a właśnie zmieniłem aku ,na ten z intercas na 100ah stary wytrzymał 7,5 roku ale auto zawsze garażowane i rozruch przy 13 st c więc może wcześniej już by padł gdyby był na zewnątrz |
_________________
 |
|
|
|
 |
|