Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sprężyny od mazdy 323 ba do pinina
Autor Wiadomość
gtur1
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2015, 10:53   Zrobione :)

Lift zawieszenia zrobiony :) Przód podniesiony o 3 cm na polibuszach, tył natomiast sprężyny od mazdy + polibusze (podniesony o ok 5-6 cm). Muszę przyznać, że autko bardzo dobrze jeździ, jest troszeczkę miększe ale to akurat na plus. Minimalnie bardziej buja na zakrętach - nie przeszkadza to za bardzo. Komfort jazdy mocno na +. Pozdrawiam!
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 11-09-2015, 07:45   

To ten przód by nie stał jak klin by się zdało tez o te 5-6 cm Liftowac a nie 3 cm ;)
 
 
gtur1
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2015, 07:56   

Akurat to mi odpowiada :) Sylwetka mojego PININka jest fajna. Przód jest wystarczająco wysoki a tył póki co jest troszkę wyżej. Na oryginalnych sprężyna tył po pewnym czasie opadał więc zobaczymy jak to bedzie.
 
 
adniem21 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 28-02-2017, 19:51   

Mam sprawę moze ktoś podlinkować jakie sprezyny podchodzą na tył do pinina bo mi jedna pękła albo jakiś nr katalogowy tych spręzyn, z jakiech roczników mazdy podchodzą i czy w mazdzie były z przodu czy z tyłu montowane
 
 
avo 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Lubin
Wysłany: 28-02-2017, 21:08   

Wg tego co jest napisane stronę wcześniej to te .
 
 
 
adniem21 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 01-03-2017, 08:36   

ok dzieki czy ktoś moze to potwierdzić ze maja to byc SPRĘŻYNY PRZÓD MAZDA 323 BA 1994-1998
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 01-03-2017, 13:02   

adniem21 napisał/a:
ok dzieki czy ktoś moze to potwierdzić ze maja to byc SPRĘŻYNY PRZÓD MAZDA 323 BA 1994-1998


Nie inaczej 😉
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Mefisto92 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-06-2018, 23:15   

Chodzą mi te sprężyny po głowie tylko jest jeden mały problem, mógłby ktoś sprecyzować odrobinę bardziej tą mazdę? Do silnika 1,5 oraz 1,8 idzie jeden rodzaj sprężyn, a do 2,0 drugi. O które konkretnie chodzi?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 18-06-2018, 14:24   

Od 2.0 mogą być twardsze, jak nie jeździsz dużo poza asfaltem to może będą lepsze od 2.0. ja mam w 5d od 1.5 i są przyjemnie miękkie poza asfaltem. Na czarnym auto dużo straciło po ich montażu.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Mefisto92 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-06-2018, 15:40   

W jakim sensie stracił?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 18-06-2018, 21:43   

Mefisto92 napisał/a:
W jakim sensie stracił?

Na fabryce auto dość ładnie się czymalo w zakrętach. Teraz jest miękko i nie ma już tej pewności prowadzenia. Ale po montażu gazu i haka tył siedział nisko i po wymianie na sprężyny z mazdy dopiero wyrównał się tył z przodem.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Mefisto92 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-07-2018, 22:56   

Siedzę i myślę. Dużo się tu o tym mówiło i wychodzi na to że żeby podnieść pingwina trzeba założyć te sprężyny na tył + podkładki na przód, a co gdybym wymienił tylko sprężyny? Tył byłby trochę wyżej, ale miało by to jakieś przykre skutki w prowadzeniu/zużywaniu się?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 30-07-2018, 13:35   

U mnie po montażu przód: +25, tył: mazda i podkładki 25mm wygląda jakby tył jeszcze trochę potrzebował. Ale mam z tyłu butle LPG i hak, w sumie około 45kg dodatkowych gratów
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.