sprężyny od mazdy 323 ba do pinina |
Autor |
Wiadomość |
gtur1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2015, 10:53 Zrobione :)
|
|
|
Lift zawieszenia zrobiony Przód podniesiony o 3 cm na polibuszach, tył natomiast sprężyny od mazdy + polibusze (podniesony o ok 5-6 cm). Muszę przyznać, że autko bardzo dobrze jeździ, jest troszeczkę miększe ale to akurat na plus. Minimalnie bardziej buja na zakrętach - nie przeszkadza to za bardzo. Komfort jazdy mocno na +. Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 11-09-2015, 07:45
|
|
|
To ten przód by nie stał jak klin by się zdało tez o te 5-6 cm Liftowac a nie 3 cm |
|
|
|
 |
gtur1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2015, 07:56
|
|
|
Akurat to mi odpowiada Sylwetka mojego PININka jest fajna. Przód jest wystarczająco wysoki a tył póki co jest troszkę wyżej. Na oryginalnych sprężyna tył po pewnym czasie opadał więc zobaczymy jak to bedzie. |
|
|
|
 |
adniem21
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 28-02-2017, 19:51
|
|
|
Mam sprawę moze ktoś podlinkować jakie sprezyny podchodzą na tył do pinina bo mi jedna pękła albo jakiś nr katalogowy tych spręzyn, z jakiech roczników mazdy podchodzą i czy w mazdzie były z przodu czy z tyłu montowane |
|
|
|
 |
avo
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 28-02-2017, 21:08
|
|
|
Wg tego co jest napisane stronę wcześniej to te . |
|
|
|
 |
adniem21
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 01-03-2017, 08:36
|
|
|
ok dzieki czy ktoś moze to potwierdzić ze maja to byc SPRĘŻYNY PRZÓD MAZDA 323 BA 1994-1998 |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 01-03-2017, 13:02
|
|
|
adniem21 napisał/a: | ok dzieki czy ktoś moze to potwierdzić ze maja to byc SPRĘŻYNY PRZÓD MAZDA 323 BA 1994-1998 |
Nie inaczej 😉 |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Mefisto92
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2018 Posty: 13 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-06-2018, 23:15
|
|
|
Chodzą mi te sprężyny po głowie tylko jest jeden mały problem, mógłby ktoś sprecyzować odrobinę bardziej tą mazdę? Do silnika 1,5 oraz 1,8 idzie jeden rodzaj sprężyn, a do 2,0 drugi. O które konkretnie chodzi? |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 18-06-2018, 14:24
|
|
|
Od 2.0 mogą być twardsze, jak nie jeździsz dużo poza asfaltem to może będą lepsze od 2.0. ja mam w 5d od 1.5 i są przyjemnie miękkie poza asfaltem. Na czarnym auto dużo straciło po ich montażu. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Mefisto92
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2018 Posty: 13 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-06-2018, 15:40
|
|
|
W jakim sensie stracił? |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 18-06-2018, 21:43
|
|
|
Mefisto92 napisał/a: | W jakim sensie stracił? |
Na fabryce auto dość ładnie się czymalo w zakrętach. Teraz jest miękko i nie ma już tej pewności prowadzenia. Ale po montażu gazu i haka tył siedział nisko i po wymianie na sprężyny z mazdy dopiero wyrównał się tył z przodem. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Mefisto92
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2018 Posty: 13 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-07-2018, 22:56
|
|
|
Siedzę i myślę. Dużo się tu o tym mówiło i wychodzi na to że żeby podnieść pingwina trzeba założyć te sprężyny na tył + podkładki na przód, a co gdybym wymienił tylko sprężyny? Tył byłby trochę wyżej, ale miało by to jakieś przykre skutki w prowadzeniu/zużywaniu się? |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 30-07-2018, 13:35
|
|
|
U mnie po montażu przód: +25, tył: mazda i podkładki 25mm wygląda jakby tył jeszcze trochę potrzebował. Ale mam z tyłu butle LPG i hak, w sumie około 45kg dodatkowych gratów |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
|