Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] przewody zapłonowe
Autor Wiadomość
kern 
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: Łaskarzew
Wysłany: 31-01-2015, 07:29   

Ryzykuje z Sentechami, już raz kupiłem markowe kable NGK, są super tylko niestety nie pasują. Z taką sytuacją spotykam się pierwszy raz, kable wymieniałem w wielu samochodach i poza Pajero z kablami NGK nie było żadnych problemów. Jest na rynku jeszcze parę firm pod których markami można kupić kable ale nie są to producenci, sygnują tylko produkty swoją nazwą. Dodatkowo cena Sentechów to 1/3 ceny NGK i mają dwuletnią gwarancję, jedyny problem jest z wymianą tych kabli w Pajero. Ale już tyle razy był ściągany kolektor, że doszedłem do wprawy :)

Drugim ważnym czynnikiem jest fakt, że Sentechy kupuję na miejscu w sklepie motoryzacyjnym i w razie czego nie ma problemu z reklamacją i nie generują się dodatkowe koszty. NGK kupiłem w sklepie internetowym i mam teraz problem z ich zwrotem i reklamacją.
 
 
Grigori 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-01-2015, 23:33   

Sentechy mam założone od czerwca 2014 i do tej pory sprawują się dobrze.
No i cena przyzwoita.
 
 
Górecki Wł 
Nowy Forumowicz
Adamek

Auto: Mitsubishi Pajero II V6 3,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 12
Skąd: Bilcza
Wysłany: 01-02-2015, 13:19   

Witam! Ja chciałem się podzielić wiadomością, że wymieniałem ponad rok temu w swoim samochodzie przewody zapłonowe (silnik 24 zawory z cewkami rok produkcji 1995), przejechałem po wymianie około 15 tys km i sprawują się dobrze.Nie mam już oryginalnego z nich opakowania ale na przewodach jest napis BLUE PRINT Supperssed HT Cable E1EE Przewody te kupiłem w sklepie motoryzacyjnym na zamówienie podając sprzedawcy rok produkcji samochodu i parametry silnika.Pozdrawiam Włodek.
_________________
wlodek
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 01-02-2015, 21:05   

Jak sobie stryjenka życzy..

Jak wcześniej napisałem
Cytat:
Odradzam z pewnością wyroby firmy Sentech - wytrzymały miesiąc dłużej niż gwarancja..

Miałem te przewody i się rozpadły. To, że "jest gwarancja" nic nie znaczy. Dla mnie strata pieniędzy i wysiłku - wymiana przewodów to nie takie hop-siup bo idzie za tym demontaż przepustnicy i kolektora dolotowego. Więc lepiej kupić coś czego nie trzeba co chwilę wymieniać.
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
MarcinJ25 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 02-02-2015, 09:59   

Witam Ja ok 2 lata temu założyłem przewody z firmy Kager i do tej pory są ok.
 
 
avemisior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-2015, 21:23   

Witam
mam ten sam problem jak do tych cewek dobrać kable NGK. na stronie rhttp://www.janmor.pl/catalog/5293/coil/JM5628 wynika, że mogę kupić jp208 lub jp240. Po zdjęciach powinny pasować do tych trzech podwójnych cewek. Teraz mam NGK RC-ME95 ale one nie pasują ponieważ po pierwsze końcówki które wchodzą do cewek są za krótkie a po drugie trzy palce które wchodzą do świec po prawej stronie silnika są za wysokie. Druciarz który je montował popełnił kilka błędów.

Ps. Kupiłem sobie autko w lekki teren i chciałbym go doprowadzić do porządku. A żeby nie zakładać tematu to może by ktoś podpowiedział jak naprawić licznik prędkościomierza ponieważ ktoś kto cofał licznik coś zepsuł. Mój silnik to 3,5 rocznik 94

pozdrawiam
 
 
Grigori 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-03-2015, 21:29   

ODWOŁUJE TO CO NAPISAŁEM O SANTECH'ACH!!

Auto zaczęło troszku przerywać ostatnimi dniami i z dnia na dzień coraz bardziej

Psik Psik woda po komorze silnika i iskierki wesoło się ganiają , prawie jak w sylwestra.
Przebicia we wszystkich możliwych miejscach po niecałym roku użytkowania!

I teraz pytanko czy ktoś miał kable Tesla ? o takie http://allegro.pl/przewod...5131842964.html

Wcześniej miałem NGK założone przez poprzedniego właściciela , ale jeden przewód uszkodził się mechanicznie, były mega długie, nie było jak tam ich sensownie upchnąć.
Być może reszta przewodów jest dobra, Ale zważywszy ze wymiana to nie takie chop siup to wole wymienić na nowe.(dlaczego Japonce tak to zrobili???)
 
 
avemisior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-12-2015, 10:29   

Witam
Ja kupiłem Janmory w nocy spryskiwałem silnik mgłą wody i iskry były wszędzie, oczywiście paragon wywaliłem więc gwarancji brak. Kupiłem NGK oryginalne ze strony ngk zamontowałem to samo. I tak się zastanawiam jak to jest możliwe tak sobie myślę że może powsadzam je w pancerze plastikowe i wypełnię to jakąś masą. Chyba że jest inna przyczyna tej chmury iskier??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.