 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z TURBO |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-02-2015, 12:38
|
|
|
IMHO wydać kasę w ASO zawsze zdąży. Ja proponuję "zainwestować" 6 zł jak nie pomoże to będzie musiał podjechać i zdiagnozować. Pełny zakres i wgranie programu to pewnie ASO, ale parametry silnika to można sczytywać i innymi programami. W końcu to silnik VW. Jak robiłem tuning to tuner nie miał żadnych problemów ze zmianą mapy |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2015, 13:43
|
|
|
rezon owszem, ale... Nie jest tak słodko i VAG no habla ze sterownikiem to raz. A zmiana mapy - ostatnio taki jeden O2 po zmianie mapy ładuje 0,8 bara przy 3 tys obrotów i nie reaguje na próby programowania
Zalecałbym ostrożność. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-02-2015, 15:42
|
|
|
Są Tunerzy, tunerzy i partacze. Jeszcze raz podkreślę - 6zł to nie majątek, do ASO wydać min 100zł zawsze zdąży podjechać.
Przejechałem po tuningu 90kkm bez problemów z silnikiem po za 3 wejściami w tryb awaryjny w bardzo określonych warunkach (3xwysokie temperatury powietrza >30st. z czego 2x po zatankowaniu BP Ultimate i kilkugodzinnej jeździe miejskiej, 1x po ok. 7h jazdy autostradą) co w porównaniu do osób jeżdżących na fabrycznych programach jest bardzo rzadkim zjawiskiem. Za każdym razem wyłączenie/włączenie rozwiązywało problem. Przyjemność z jazdy (elastyczność, przyspieszanie od 1,5k obr a nie od 2k) była nieporównywalna w przeciwieństwie do zużycia paliwa, które akurat było porównywalne przed i po. W teście jazdy na kropelkę po tuningu zszedłem pół litra mniej. Wystarczy poczytać wcześniej kto jest polecany, kto pisze sam programy, wie co wypluwa hamownia i odżałować te 200-500zł więcej. czyli jak ktoś robi coś z głową to można. w każdej chwili mogłem też wrócić do ori programu - bo przy wyjeździe z warsztatu dostałem płytkę z ori mapą, gdyby czasami się zapodziała tunerowi na kompie. Tylko jakoś nie chciałem
Oczywiście poleciało mi sprzęgło i dwumasa, ale z tym się liczyłem, nie wiedziałem tylko, że tak szybko polecą. Założone zamienniki były znacznie lepsze i trwalsze niż oryginalne wyroby Mitsubishi. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|