Zgasł podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
kurczaczek1989
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-06-2015, 16:45
|
|
|
Dzwonił do mnie mechanik urwał się drygi pasek na rozrządzie ,który urwał czujnik
Jest lipa bo nigdzie nie mogę znaleźć tego czujnika a w ASO 750 zł |
_________________
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-06-2015, 21:25
|
|
|
Na aledrogo pełno, Hugo z forum zapewne też posiada. Podpowiem, że z 2.4 GDI również pasuje tylko ma dłuższy kabel. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
kurczaczek1989
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-06-2015, 14:26
|
|
|
stwierdziłem że zakupie nowy czujnik, odrazu wymieniam rozrząd ,pompa wody również |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojbud
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica
|
Wysłany: 01-11-2016, 21:08
|
|
|
Witam. Tak jak w temacie zgasł podczas jazdy przy ok. 5 tys. obrotach. Przed zgaśnięciem coś zaczęło pukać w silniku i po 2 sekundach zgasł i pierwsze, co pomyślałem to rozrząd a zdając sobie z tego sprawę spróbowałem go odpalić i kręcił, ale jakoś lekko jakby nie było kompresji. Zaholowany do domu, ściągam osłonę rozrządu i pasek główny cały, więc spróbowałem odpalić, ale teraz już coś się zblokowało, że rozrusznik niema siły ruszyć silnika. Macie jakieś pomysły? Panewki, zawory, korbowody? Może ktoś miał taki przypadek. Pacjent to Galant 2.0 bez gazu, manual. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-11-2016, 21:12
|
|
|
Możliwe że pasek rozrzadu przeskoczył sprawdz znaki na kołach zanim bedziesz znowu kręcil |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-11-2016, 21:12
|
|
|
To, ze pasek cały o niczym nie świadczy, może pasek przeskoczył, może stracił zęby, wizualna ocena to nei wszystko |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wojbud
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica
|
Wysłany: 01-11-2016, 21:22
|
|
|
Ok, jutro obadam dokładniej. A jeśli ten pasek okaże się w porządku to gdzie mógłbym dalej szukać przyczyny? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-11-2016, 21:37
|
|
|
Najpierw nsprawdź pasek i zgodność cech rozrządu, później będzie dalsze gdybanie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wojbud
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica
|
Wysłany: 02-11-2016, 11:20
|
|
|
Znaków rozrządu dokładnie nie dało się sprawdzić, bo nie da się kręcić wałem, ale zatrzymuję się tuż przed zgraniem znaków na wale i wałku rozrządu i wygląda, że nie przeskoczyło. Po ściągnięciu pokrywy wszystko ok, ale z wykręceniem świecy na 3 cylindrze był problem. W końcu się udało i tak to ona sobie wygląda a przez gniazdo świecy widać, że tłok jest uszkodzony. Teraz muszę umówić się z mechanikiem na ściąganie głowicy, bo ja zbytnio warunków nie mam i wiedzy trochę brakuje. Podejrzewam ukruszony zawór, ale to się okaże.
 |
|
|
|
 |
|