Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
za (avancowany) galant gls by savagger
Autor Wiadomość
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 08-08-2015, 21:40   

savagger995 napisał/a:
Btw. Sveno miałem
przyjemność podziwiać twój samochód na auto-moto show Skaryszew w 2014,
wtedy to jeszcze jakoś wyglądał, obecnie nie jest już tak fajnie. :roll:
savagger995 napisał/a:
rejestrację na WLI, mieszkasz niedaleko Lipska?
Dużo bliżej Iłży niż Lipska, na granicy powiatów. Stamtąd pochodzę, obecnie mieszkam daleko.
savagger995 napisał/a:
nie wiem co to za wersja ale może komuś
będą potrzebne częsci http://www.auto-zlom.eu/i...id=16&Itemid=66 :|
E3xx Mój obecny sąsiad ma takiego w wersji 2.0 16V 4x4 w stanie kolekcjonerskim, namawiam go od dawna, ale nie chce sprzedać :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 08-08-2015, 23:11   

savagger995 napisał/a:
17-tkami dodatkowo bym go jeszcze zamulił

W jaki sposób?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 09-08-2015, 11:05   

szersza opona = wieksza powierzchnia przylegania opony do podloza = wieksze opory toczenia
 
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-08-2015, 11:57   

booohal napisał/a:
szersza opona = wieksza powierzchnia przylegania opony do podloza = wieksze opory toczenia

Za to lepsza skuteczność hamowania :P
Poza tym, w tym wypadku R17 to średnica opony w calach. Dając większe opony niekoniecznie musisz zaraz dać dwukrotnie szersze :P Ba, możesz nawet dać większą oponę o mniejszej szerokości.
Kalkulatory i przeliczniki bez problemu znajdziesz na necie, zresztą, wystarczy porządny oponiarz/wulkanizator.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 09-08-2015, 12:28   

savagger995 napisał/a:
szersza opona = wieksza powierzchnia przylegania opony do podloza = wieksze opory toczenia

Oryginalna opona w większości szła 205/60/15.
Przy 205/45/17 gwarantuję Ci, że dynamika byłaby lepsza. A przy zastosowaniu względnie lekkich felg masa nieresorowana byłaby niższa i właściwości jezdne polepszyłyby się ;)

Rozumiem komfort, niższą cenę opon, mniejszą podatność felg na uszkodzenia itp. ale argument z ''zamuleniem'' jest kompletnie nietrafiony.

Nie traktuj tego jako jakiś atak na Ciebie tylko tak informacyjnie piszę ;)
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 09-08-2015, 12:41   

Rozumiem :withstupid: . Swoje spostrzeżenia opierałem właśnie na przykładzie poloneza. Oryginalne rozmiar to 13' dodatkowo z niewielkim "balonem". Założyłem mu 14' też ze stosunkowo
szeroką oponą i niestety nie dość że był mułem to dodatkowo stracił ze 40% mocy :roll:
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 09-08-2015, 13:03   

Najważniejsze żeby zachować obwód koła.
Pomoże Ci w tym:
http://www.v10.pl/narzedz...u,opon,204.html

Z szerokością też nie ma co przesadzać ale nieodpowiednim obwodem można się nieźle załatwić :)

Jakie aktualnie masz opony?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 09-08-2015, 16:21   

195 65 r 15
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 09-08-2015, 17:31   

Czyli już masz za duże o 8mm w stosunku do serii ;)
W Galu jeździłem na 225/45/17, 215/45/17, 205/50/17, 205/60/15, 195/65/15 i wg. mnie najlepiej jest na 205/60/15.
Jednak sporo osób pakuje 195/65/15 ze względu na cenę.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 06-11-2015, 21:58   

Dawno nic nie pisałem a pojawiło się kilka nowych modów gala więc warto by o nich wspomnąć:
* Srebrne logo na grilu


* Dokładka tłumika. Miała być jak najbardziej zbliżona do oryginału.


* I najważniejsze efekt HC® na zwykłym zegarze. Na paskach diodowych 5050 RGB. Kolor zegarów
można zmieniać pilotem. Wskazówki pomalowane lakierem do paznokci na błękitno.




 
 
 
Kylu 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 615
Skąd: Radom
Wysłany: 07-11-2015, 08:19   

Ostatnio widziałem Twój wóz w Iłży, prezentuje się ładnie. ;)
_________________
"It is no measure of health to be well-adjusted to a profoundly sick society"
pinkbike : http://www.pinkbike.com/u/kylu/
youtube : https://www.youtube.com/user/chriskylu
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 07-11-2015, 11:41   

savagger995 napisał/a:
Na paskach diodowych 5050 RGB. Kolor zegarów
można zmieniać pilotem.
bajer, a teraz zrób tak, żeby po odpaleniu auta było białe podświetlenie, a jak wskazówka obrotomierza przekroczy za załóżmy 6 tys rpm zmieniało się samo na czerwone :)

jakiś spocik w święta?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 07-11-2015, 19:28   

sveno napisał/a:
savagger995 napisał/a:
Na paskach diodowych 5050 RGB. Kolor zegarów
można zmieniać pilotem.
bajer, a teraz zrób tak, żeby po odpaleniu auta było białe podświetlenie, a jak wskazówka obrotomierza przekroczy za załóżmy 6 tys rpm zmieniało się samo na czerwone :)
Cytat:

Niestety nie jestem elektronikiem ,żebym potrafił coś takiego zrobić. Poza tym przy mojej "emeryckiej" jeździe to nigdy bym tego efektu nie uświadczył :lol: :doubt: Udało mi się zakupić taśmę Ledową za bardzo niską cenę więc postanowiłem ,że będzie w sam raz nadawać się do licznika. Ale nie obyło się bez przeszkód niestety uszkodziłem silnik licznika benzyny i musiałem zakupić drugi licznik na podmianę :roll:

jakiś spocik w święta?

Nie ma problemu, to w końcu gdy zobaczyłem twojego gala postanowiłem ,że mój musi być taki sam 8) .
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11114
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-11-2015, 14:59   

Nie denerwuje Cię fakt,że światło odbija się w maskownicy zegara ? Mam podświetlenie zrobione w podobny sposób,i efekt jest fajny,oprócz tego jednego mankamentu.
_________________

 
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 08-11-2015, 18:10   

Szybka zegara i tak jest przyciemniona o 45%. Nie przeszkadza mi to :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.