Błąd P0170! Pomocy! |
Autor |
Wiadomość |
agnes7676
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 103 km 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Kwi 2021 Posty: 32 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16-02-2022, 06:33
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Po pracy sprawdzę. |
👍🏻 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-02-2022, 06:43
|
|
|
Będzie to najprawdopodobniej coś takiego: numer katalogowy oryginału: MITSUBISHI MR 911 602 https://www.czesciauto24.pl/japko/9500908 ale lepiej poczekać na potwierdzenie które obiecał Bizi78. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21004 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-02-2022, 15:57
|
|
|
Wg. vinu nie ma filtra lub jest on zintegrowany z cała pompą.
Na pewno nie występuje jako osoba część.
Tutaj demontaż od Putina .
https://www.drive2.ru/l/5616771/ |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
agnes7676
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 103 km 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Kwi 2021 Posty: 32 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16-02-2022, 20:04
|
|
|
Dziękuję za pomoc ale odpuszczę sobie.
Muszę jakoś żyć z tym że na zimny silniku przy ruszaniu szarpie kable,świece,fajkocewki nowe i na PB i LPG tak samo się dzieje 🙄 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21004 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-02-2022, 20:30
|
|
|
Zakręć gaz, wyjeździj go z instalacji aż przełączy się na benzynę i zobacz czy rano będzie poprawa. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-02-2022, 20:46
|
|
|
To na pewno nie jest wina filtra paliwa, przy zapchanym filtrze wolne obroty powinny być ok a pod obciążeniem silnik miał by mniej mocy. Zrób jak sugeruje Bizi78, najprawdopodobniej to LPG stanowi problem. najprawdopodobniej wtryski lpg są wymiany ale to trzeba dokładniej sprawdzić. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-02-2022, 21:37
|
|
|
Jeśli taki sam problem jest na benzynie i na LPG to na pewno nie problem w filtrze paliwa. |
|
|
|
 |
agnes7676
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 103 km 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Kwi 2021 Posty: 32 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-02-2022, 00:21
|
|
|
plecho1 napisał/a: | To na pewno nie jest wina filtra paliwa, przy zapchanym filtrze wolne obroty powinny być ok a pod obciążeniem silnik miał by mniej mocy. Zrób jak sugeruje Bizi78, najprawdopodobniej to LPG stanowi problem. najprawdopodobniej wtryski lpg są wymiany ale to trzeba dokładniej sprawdzić. |
Moje wtryski LPG to Barracuda 115Nl
Wszystkie 4 do wymiany czy może wadliwy jest jeden ?
Dodam jeszcze że ostatnio zapalił mi się kilka razy Check engine
Błod to P0170 układ napędowy fuel trim bank 1 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-02-2022, 07:01
|
|
|
A ile przejechały już te wtryski, jak są zamontowane czyli czy są pionowo czy poziomo, jaki jest filtr fazy lotnej? Te wszystkie pytania bo te wtryski są bardzo wrażliwe na syf gazowy, jeśli są zamontowane poprawnie i zastosowany jest dobry filtr to mogą wytrzymać i 300 tys km a jak gazownik spaprał robotę to mogą się zasyfić i po 50 tys km i silnik, szczególnie na zimnym na gazie, może szarpać, przerywać. Może też źle pracować i na benzynie zaraz po odpaleniu przez przepuszczające gaz brudne wtryski gazowe oraz przez rozjechaną mapę w sterowniku silnika.
Ten błąd P0170 dotyczy złej mieszanki paliwowej i może też być spowodowany niesprawnością wtryskiwaczy ale może też go powodować jakaś nieszczelność w dolocie silnika lub jeszcze parę innych rzeczy. Przyczyny Twoich problemów nie są trudne do zdiagnozowania, wystarczy podpięcie pod komputer gazu oraz instalacji LPG oraz odrobina wiedzy jak te dane wykorzystać. A te nasze podpowiedzi to takie trochę wróżenie ze szklanej kuli bo bez fizycznego sprawdzenia nie da się tego dokładnie zdiagnozować.
Czy wystarczyła by wymiana jednego wtrysku czy wszystkich to też zależy od ich przebiegu i od tego co się z nimi dzieje. |
|
|
|
 |
agnes7676
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 103 km 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Kwi 2021 Posty: 32 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-02-2022, 14:38
|
|
|
Jeśli był taki filtr to raczej na 90% wtryski do czyszczenia lub do wymiany. Dobry filtr po około 15 tys km (zależy od czystości gazu) potrafi się tak zapchać że instalacja podczas przyspieszania będzie przełączała się na benzynę z powodu spadku ciśnienia gazu. Producent tych wtryskiwaczy (Alex) uznaje gwarancję tylko wtedy jak stosuje się ich filtr Alex Ultra360, dobry jest jeszcze KME włókno szklane.
Jak będziesz wymieniała to też dobre a trochę tańsze to ACW03, ACW031. |
Ostatnio zmieniony przez plecho1 17-02-2022, 14:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
agnes7676
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 103 km 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Kwi 2021 Posty: 32 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-02-2022, 14:40
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Jeśli był taki filtr to raczej na 90% wtryski do czyszczenia lub do wymiany. Dobry filtr po około 15 tys km (zależy od czystości gazu) potrafi się tak zapchać że instalacja podczas przyspieszania będzie przełączała się na benzynę z powodu spadku ciśnienia gazu. Producent tych wtryskiwaczy (Alex) uznaje gwarancję tylko wtedy jak stosuje się ich filtr Alex Ultra360, dobry jest jeszcze KME włókno szklane. |
Jak wyczyścić takie wtryski w domowych warunkach 🤔 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-02-2022, 14:43
|
|
|
W domowych warunkach będzie trudno, Czyszczenie polega na włączenie aby pracowały i przepuszczenie przez nie jakiegoś środka czyszczącego, denaturat dość dobrze działa. Dobrze jest też użyć myjki ultradźwiękowej. |
|
|
|
 |
agnes7676
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 103 km 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 07 Kwi 2021 Posty: 32 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-02-2022, 14:45
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Jeśli był taki filtr to raczej na 90% wtryski do czyszczenia lub do wymiany. Dobry filtr po około 15 tys km (zależy od czystości gazu) potrafi się tak zapchać że instalacja podczas przyspieszania będzie przełączała się na benzynę z powodu spadku ciśnienia gazu. Producent tych wtryskiwaczy (Alex) uznaje gwarancję tylko wtedy jak stosuje się ich filtr Alex Ultra360, dobry jest jeszcze KME włókno szklane. |
Jak wyczyścić takie wtryski w domowych warunkach 🤔 |
Ostatnio zmieniony przez agnes7676 17-02-2022, 14:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-02-2022, 14:52
|
|
|
Czyszczenie nie jest proste. Trzeba mieć sprzęt który zasili wtryski impulsowo tak jak by pracowały i wtedy trzeba przelać przez nie jakiś środek myjący np. denaturat. Przepuszcza się go w odwrotnym kierunku niż normalnie przepływa gaz. Dobrze jest też potraktować je myjką ultradźwiękową.
Czyszczenie u kogoś kto robi to profesjonalnie kosztuje około 200zł. Osobiście wymienił bym na ACW03 lub ACW031. |
|
|
|
 |
|