Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2.5 automat lpg, nie odpala
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-02-2016, 22:12   

Trzeba zdemnotwać i rozebrac aparat zapłonowy http://allegro.pl/cewka-z...5999671525.html
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-02-2016, 22:15   

Najlepiej wyjąć aparat. Odkrecasz osłonę pod aparatem, potem dwie śruby od aparatu i wyjmujesz. Nie da się go złożyć źle i nie musisz zaznaczać pozycji. Jeśli nie masz numerów na kablach wn musisz je oznaczyć. Na kopulce powinny być ponumerowane przyłącza.
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 23-02-2016, 23:18   

Ok, dziękuję Wam. Zamawiam i próbuję się zmierzyć z tym ustrojstwem. Dam znać jak poszło. Pozdrawiam
_________________
Radek
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-02-2016, 08:21   

Owczar napisał/a:
Nie da się go złożyć źle
hmmm - no można obrócić palec o 180° i też pasuje do wałka, ale auto nie działa
na szczęście jest oznaczenie TDC zarówno na kole pasowym wału jak i na aparacie od spodu
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-02-2016, 08:58   

A ten motylek nie jest przypadkiem grubszy z jednej strony?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-02-2016, 14:29   

ma nacięcie celem identyfikacji, ale pasuje w obu pozycjach
ja zawsze zakładam bez kopułki i wtedy palec musi wskazywać na zapłon na 1 cylinder (łatwiej się zresztą wciska mogąc kręcić motylkiem z drugiej strony)
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
  Wysłany: 18-03-2016, 16:16   Problem rozwiązany

Panowie w warsztacie wymienili kable, świece, kopułkę i było lepiej, ale nie tak jak być powinno. Zasugerowałem wymianę cewki no i to było to. Dziękuję Wam też za pomoc i zainteresowanie problem.
_________________
Radek
 
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-04-2016, 00:41   

Witam, mam podobny problem. Już wyjaśniam:

Dziś było wilgotno, padał deszcz. Galant Stał od 2 dni- odpalił normalnie. Jadąc skończył się gaz, miałem mało paliwa. Możliwe, że na oparach dojechałem do stacji bo w pewnym momencie przed nią go lekko zamuliło, tak jakby sam zwolnił ale jeszcze udało się dodać gazu( normalnie się wkręcał na obroty) i dojechałem na stacje. Zatankowałem, przejechałem 2km i zgasiłem. Po 40min już nie odpalił- kręci ale nie odpala. Przed tym incydentem było wszystko OK, zero szarpnięć itp. Pompa paliwa w galancie słynie z bezawaryjności lecz filtra paliwa nie wymieniałem i kto wie kiedy poprzedni właściciel to robił, z zewnątrz jest w marnym stanie, aż się bałem go ruszać ostatnio. Możliwe, że zassało z baku syf i się zapchał na amen ? Dopiero będę diagnozował. Póki co obstawiam:

-filtr paliwa
-cewka zapłonowa
- sprawdzę jeszcze iskrę oraz cały aparat zapłonowy.

Jakieś inne porady od Was ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-04-2016, 07:43   

dmi, jak coś miało się zapchać syfem z baku to jak już to sitko na dole pompy paliwa, które leży na dnie baku.
Na Twoim miejscu pierwszą rzeczą jaką bym sprawdził byłby aparat zapłonowy, czyli czy jest iskra, a jeśli jest to jakiego koloru.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-05-2016, 16:58   

Iskry brak. Kopułka + palec oryginał mitsu w bdb. stanie. Dziś jak znajdę czas jeszcze to zobaczę cewkę- raczej mam winowajcę.

PS. oczywiście połamałem ten plastik na dole próbując dostać się do trzeciej śrubki od kopułki :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-05-2016, 21:24   

dmi napisał/a:
oczywiście połamałem ten plastik na dole próbując dostać się do trzeciej śrubki od kopułki
hmmm - dziwna metoda, ja go zawsze odkręcam
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-05-2016, 21:58   

Krzyzak napisał/a:
hmmm - dziwna metoda, ja go zawsze odkręcam


No ułamałem trochę no....spieszyłem się i dopiero po tym incydencie zauważyłem, że go dwie śruby trzymają....
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-05-2016, 08:21   

dmi napisał/a:
Dziś jak znajdę czas jeszcze to zobaczę cewkę- raczej mam winowajcę.


A czy w galancie nie przedstawi się zapłon po wyciągnięciu cewki ? Jak ja zdiagnozować ? Nie wiem czy u mnie też nie padła, ale boję się zaglądać.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-05-2016, 09:51   

nie przestawi
jak źle podłączysz aparat to wcale nie odpalisz
ps. - mam zapasowy aparat, z Gdyni nie masz daleko, możemy przetestować
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-05-2016, 20:21   

Dzięki Krzyzak, ale już czekam na dostawę cewki i myślę, ze jutro dojdzie :) ale bd miał w pamięci ;)
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.