 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:15 |
C-cross/Outlander 2/4007 czyli jeden wilk w kilku skórach? |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2016, 08:24
|
|
|
zależy na jakich kołach - 16" nie odczuwa się wtedy za bardzo dziur, ale z Outka robi się taki fotel bujany kładący się na zakrętach czego nie lubię. Dlatego jeździłem na 18", ale wtedy dziury trochę czuć - coś za coś. Bez problemu można zjechać z asfaltu - nie tylko na pobocze . Do Volvo pod względem komfortu nie da się porównać Outka, do Subaru bliżej. Jakość wykończenia wg mnie podobna jak w Subaru i ponownie nie da się porównać do VOlvo. Możliwości terenowe Forestera uważam za wyższe, ale bez planów wybitnie terenowych Outek jest zupełnie wystarczający. W 2.0 nie ma fap, dpf itd. Zimą odpaliłem 2.0 przy -23st po całej nocy na parkingu. W 2.2 bez montażu podgrzewacza paliwa temp. graniczna jazdy (odpalić może się udać) to -15st. 2.0 nie posiada dpf, fap i innych wynalazków
Można Outkiem przejechać bez problemów i 1200km w jedną stronę, jednak są samochody wygodniejsze i przede wszystkim mniej męczące w takich trasach. Jazda na poziomie 160-180km/h - a są kraje gdzie można - jest jednak bliska Vmax Outka, więc męczy i kierowcę i samochód Hamulce Outka nie są moim zdaniem przystosowane do takich prędkości. Moje obecne autko zdecydowanie bardziej mi odpowiada do takich zastosowań, a napęd bez problemów dał radę w każdym z przypadków - Outek też dawał radę z jednym wyjątkiem zawieszenia samochodu na śniegu, tam już pomógł tylko stary Patrol . Outek czy Superb, którym jeżdżę to nie są samochody terenowe tylko o większych możliwościach jezdnych Outek ma lepsze możliwości pakunkowe (wyższy bagażnik) i większy prześwit, Superbem wygodniej jeździ się trasy i ma zdecydowanie lepsze hamulce. m4rud3r, biorąc pod uwagę, że w podpisie masz "jestem pieszym" to jazda Outkiem nie będzie zejściem w dół, zwłaszcza w trasach 600km w jedną stronę . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 439 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 04-08-2016, 17:58
|
|
|
Czujne oko wszystko widzi Sygnaturka ustawiona za czasów gdy zostałem bez auta
Obecnie jeżdżę Peugeotem 407SW 1.6 HDi. Wadą peugeota jest mały silnik jak na tą budę i niski prześwit - haczę podwoziem w bardzo wielu miejscach (a ze względu na długi "nos" nawet przy zjazdach do garaży podziemnych), zimą notorycznie odśnieżam drogę do pracy . Nie zamierzam ani Outkiem ani Subaru ani czymkolwiek bawić się w offroad , ale miło będzie jak będę mógł wyjechać na wieś bez obaw że przy wjeździe na gruntową drogę zahaczę nosem / wydechem o podłoże.Trasy jakie najczęściej robię to do 350km w jedną stronę, dalsze sporadycznie. Głównie tułam się po okolicy i różnych wertepach. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2016, 21:56
|
|
|
Outek spokojnie da radę po takich drogach. Tylko hałas będzie większy niż w Pugu 407, ale cała reszta na plus. No może też po za stabilnością, w końcu to wysoka buda to łapie wiatry. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|