Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] [MIVEC] chrobotanie przy lekkim dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 13-06-2017, 22:25   

Nie sądzicie, że 2.2 HDi i 2.2 Mivec to jednak różne konstrukcje i powinno się je diagnozować osobno?
 
 
unicode 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 19
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-06-2017, 22:45   

Fakt, kopras75 ma HDi, mój komentarz odnosił się do MIVEC'a - jeżeli chodzi o HDi, nie znam się i nie wypowiadam się :D
 
 
wasil110 
Nowy Forumowicz

Auto: peugeot 4007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Grodzisk mazowiecki
Wysłany: 24-12-2017, 16:06   

Kopras75,czy wyeliminowales usterkę ?,bo jeżeli masz dźwięk takiego buczenia w przedziale obrotow 1000-1300 to sprawdź jak zachowuje się pasek klinowy :D
 
 
kopras75 
Forumowicz

Auto: Citroen c crosser 2.2hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 37
Skąd: Villemombl/Plock
Wysłany: 30-12-2017, 18:05   

U mnie raczej w przedziale 1600/1800 ale nie zawsze i tylko przy wolnym przyspieszeniu bo na postoju tego nie ma
 
 
Kamoplay 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2 2.2 177km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2019
Posty: 12
Skąd: Rabka zdrój
Wysłany: 07-04-2019, 23:01   

Jest ktoś jeszcze tutaj z takim problemem? Ja czuje ze tez mnie to czeka a wątek przygasł. Może macie jakiegoś sprawdzonego mechanika na terenie małopolski lub gdzieś w okolicach Tychów lub Katowic ?
 
 
A5tu5 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-04-2019, 19:10   

Objawy o których piszecie to na 99% zjechane zębatki w module wałka balansującego.
Moduł w ASO kosztuje jakies 5k, do tego robocizna drugie tyle. Brak zamienników.

Niektóre ASO (nieoficjalnie) robią "patent", demontują ten moduł, piłują zębatki które tak chroboczą aby nie ocierały się i zostawiają je w silniku, bo go uszczelniają. Po takiej modyfikacji trzeba zrobić małe przeprogramowanie wtrysków, tzn. zmodyfikować kąt wyprzedzania wtrysku.

Koszt w ASO to około 5k, ale są serwisy które robią to taniej, można zamknąć się w 2-2.5k.
 
 
Kamoplay 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2 2.2 177km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2019
Posty: 12
Skąd: Rabka zdrój
Wysłany: 11-04-2019, 21:47   

Robiłeś coś takiego? Jakiś namiar na to twoje nieoficjalne ASO?
 
 
MattG 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2DID
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: Krosno
Wysłany: 17-05-2019, 04:10   

Niestety mnie również spotkała chyba największa bolączka tego silnika, dlatego z chęcią bym usłyszał opinie osób które odłączyły walki lub je całkiem usunęły z silnika. Po pierwsze czy pociągnęło to za sobą jakieś większe usterki? Po drugie i ważniejsze to może ktoś posiada wiedze na czym dokładnie polega procedura odłączenia wałków? Moj problem jest o tyle cięższy ze mieszkam na stale w Australii i znalezienie tutaj kogoś kto robił taki patent graniczy z cudem plus jest wieczny strach u mechaników przed takimi modyfikacjami ponieważ mogą być pociągnięci do odpowiedzialności w razie jakiejkolwiek awarii silnika.
 
 
unicode 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 19
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-06-2019, 11:50   

A5tu5 dobrze mówi, brzmi jak objaw zjechanych zębatek. Jeżeli pojawia się objaw to trzeba natychmiast uderzać na serwis, bo jest duża szansa że kawałki zębatki latają w misce olejowej. U mnie po zabiegu wymiany ww. zębatki na wzmocniony model po ~70000 bez problemów. Jak ktoś jest ninja i wywala całkiem wałki.. powodzenia 8)
 
 
Marcindukla 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 2.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2019
Posty: 5
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 26-09-2019, 08:13   

Witam
Jakiś sprawdzony serwis na terenie Podkarpacia który by potrafił zaradzić coś z tymi wałkami balansującymi ?
Serwis w Rzeszowie nie chce podjąć tematu jak to widzicie u siebie = wyrzucać całkiem czy wymiana na nowy zestaw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.