Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 Pabianice
Autor Wiadomość
Paweł84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 684
Skąd: Pabianice
Wysłany: 21-12-2016, 08:54   

Grubo sie pomyliłem :P
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-12-2016, 10:15   

robertdg, weź pod uwagę samochody od prywaciarzy, są droższe ale często nie musisz robić tych rzeczy bo są już zrobione, do tego OC można przepisać i nie trzeba się bawić tyle z urzędami.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-12-2016, 19:17   

gołąb napisał/a:
No jeśli nie liczyć kłopotów z konwerterem to tak...
Dotyczy modeli sprzed II liftu, faktycznie zapomniałem, bo mam Gala po II lifcie :wink: Jednak biorąc pod uwagę tą jedyną możliwość awarii automatu w porównaniu do tego, że w manualu sypie się wszystko co tylko możliwe to automat jest bezawaryjny :D
gołąb napisał/a:
sporo słabsze przyspieszenie i spalanie w okolicach 14 litrów
0,5 s do 100 km/h na korzyść manuala to nie tak znowu sporo, a co do spalania to mi zimą spala 10-11 l Pb95/100 km, latem nie przekracza 9 l/100 km, oczywiście jeżdżąc na krótkich odcinkach i po mieście, więc spalanie śmieszne jak na taki silnik w A/T. Żeby spalił 14 l/100 km to musiałbym go chyba katować na Tiptroniku non stop, może wszystko zależy od kondycji i stanu silnika.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-12-2016, 20:11   

Cytat:
weź pod uwagę samochody od prywaciarzy, są droższe ale często nie musisz robić tych rzeczy bo są już zrobione, do tego OC można przepisać i nie trzeba się bawić tyle z urzędami.
Takei okazje to sie zdarzaja ale raz na X, przewaznie to nawijanie makaronu na uszy, ilekroc sie nie spotykałem z tym wychuchanym wydmuchanym cackiem, tylekroc okazywalo sie ze albo bylo sporo tanich czesci wymienianych albo byly to wprost wymiany pod przyszlego klienta aby tylko dla oka bylo milo a jakosc na drugim planie, juz nie chce mi sie pisac o tym co niby mialo byc wymieniane a lata swietlne wstecz nikt tego nie dotykał.

Kupujesz auto ze stanem odpowiednim do ceny, ale to trzeba sie znac a nie liczyc na to ze kupisz zasponsorowane auto w promocyjnej cenie, dlatego pisze, ze czasem sie zdarza, ale lepiej nie zakladac az tak uzych pozytywów, tylko miec rezerwe na ewentualnosc, bo lepiej byc przygotowanym niz niemilo sie rozczarowac
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 21-12-2016, 20:23   

Hugo napisał/a:
gołąb napisał/a:
No jeśli nie liczyć kłopotów z konwerterem to tak...
Dotyczy modeli sprzed II liftu, faktycznie zapomniałem, bo mam Gala po II lifcie :wink: Jednak biorąc pod uwagę tą jedyną możliwość awarii automatu w porównaniu do tego, że w manualu sypie się wszystko co tylko możliwe to automat jest bezawaryjny :D
gołąb napisał/a:
sporo słabsze przyspieszenie i spalanie w okolicach 14 litrów
0,5 s do 100 km/h na korzyść manuala to nie tak znowu sporo, a co do spalania to mi zimą spala 10-11 l Pb95/100 km, latem nie przekracza 9 l/100 km, oczywiście jeżdżąc na krótkich odcinkach i po mieście, więc spalanie śmieszne jak na taki silnik w A/T. Żeby spalił 14 l/100 km to musiałbym go chyba katować na Tiptroniku non stop, może wszystko zależy od kondycji i stanu silnika.


Po II lifcie też sie kilka awarii zdarzyło ale fakt na pewno jest lepiej bo słabszy silnik i niższy moment :)

W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego i po przebiegach grubo ponad 200 tyś. Pozatym od pierwszych objawów wystąpienia możesz zrobić jeszcze ponad 10 tyś. A przy usterce konwertera stoisz i płaczesz. Precyzję zmiany oceniam na bardzo dobrą. Wajcha mogłaby być krótsza :)

2.5 V6 do setki ma 8.2 s a automat 9.6 prawie tyle samo co 2.0 manual. To nie jest 0.5 s.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 21-12-2016, 21:21   

ViBeZ napisał/a:
Ktoś z Was kupował na taką umowe samochód?

Z 10 aut tak kupiłem - norma jak dla mnie. Sam kupowałem bezpośrednio od włascieli z Niemiec - dali Briefy wzieli pieniądze i nikomu nie przyszło na myśl umowy pisać ...
To używane stare auto - po co dzwonić do sprzedającego po za kupie ? - żalić się można żonie, kumplowi po co obcemu dupe zawrać ...

robertdg napisał/a:

larelijux napisał/a:
ViBeZ, może i by się zamknął ale do tego wszystkiego dochodzą wymiany filtrów, płynów, rozrządu, OC... To wyjdzie kupa hajsu,
Te wymiany robisz niemalże przy każdym zakupionym aucie, trochę rozsądku, może jeszcze handlarz ma Ci placic za to byś do niego przyjechał :?: Litosci :roll:


Dlatego sprzedaż Colta mizernie mi idzie :) Muszę zmienić podejście do kupującego :)

A tak serio to jak się posłucha tych inteligentnych inaczej kupujących to :axe: . Paru już wyzwałem, bo to się czasami inaczej nie da i trzeba ludzi na ziemie sprowadzić a nie w dupe włazić.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-12-2016, 22:22   

sampler napisał/a:
W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego
A synchronizatory, a pozostałe łożyska, też często się sypią. Nie wspomnę o rozwulkanizowanym uchwycie linek zmiany biegów.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22-12-2016, 11:15   

sampler napisał/a:
W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego i po przebiegach grubo ponad 200 tyś.


no tak, bo wszystkie galanty mają nadal po 160-180 tyś km
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-12-2016, 11:50   

sampler napisał/a:
a automat 9.6


Co to za bajki...jakie 9.6s ?

Miałem V-ke w AT na pewno przyspieszał lepiej niż 9.6 do setki, chociażby za takim 525 193km szedł prawie równo.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-12-2016, 13:55   

Hugo napisał/a:
sampler napisał/a:
W manualu wszystko się sypie? Jedyne co się zuzywa to łożyska wałka sprzęgłowego
A synchronizatory, a pozostałe łożyska, też często się sypią. Nie wspomnę o rozwulkanizowanym uchwycie linek zmiany biegów.


Które łożyska jeszcze padaja w 2.5 V6? Synchronizatory padaja ale w dieslu w benzyniakach nie słyszałem. Osobiście robiłem kilka skrzyń biegów od 2.5 i jedyna bolączką to łożyska wałka sprzęgłowego. W EVO co ciekawe jest ta sama skrzynia ale łożyska inne i nie ma problemów

[ Dodano: 22-12-2016, 13:56 ]
Fragu napisał/a:
sampler napisał/a:
a automat 9.6


Co to za bajki...jakie 9.6s ?

Miałem V-ke w AT na pewno przyspieszał lepiej niż 9.6 do setki, chociażby za takim 525 193km szedł prawie równo.


Tyle podaje katalog
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22-12-2016, 14:37   

sampler napisał/a:
Które łożyska jeszcze padaja w 2.5 V6? Synchronizatory padaja ale w dieslu w benzyniakach nie słyszałem.


że co?
Synchro w 2.5 padają masowo

[ Dodano: 22-12-2016, 14:38 ]
sampler napisał/a:
Tyle podaje katalog


jakie katalogi? podlinkuj cos

ja widziałem katalogi, które pokazywały 8,2 dla manuala i 8,6 dla automatu (przed liftem)
a po liscie delikatnie wiecej, ale nie pamietam dokladnie co tam bylo

[ Dodano: 22-12-2016, 14:39 ]
Fragu napisał/a:
Miałem V-ke w AT na pewno przyspieszał lepiej niż 9.6 do setki, chociażby za takim 525 193km szedł prawie równo.


takie testy są nic nie warte
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-12-2016, 14:44   

To nie czytaj.

Jeśli bmw ma katalogowo niskie 8, a galant trzymał się całkiem blisko to znaczy tylko tyle, że jego przyspieszenie jest zbliżone.

Chyba, że katalogi w sprawie bmw także ściemniają...
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22-12-2016, 14:57   

Fragu, stwierdzam tylko fakt, że testy na ulicy są słabe
ile to BMW miało faktycznie koni, a ile galant
mierzone to było?
ile koni uleciało po latach?
kierowca kierowcy nierówny, itp
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-12-2016, 15:00   

No tak, ale w moim Galu też mogło koni już ubyć.

Przecież nie chodzi o 0,1 sekundy.
Jeździłem przynajmniej kilkoma autami z katalogowym przyspieszeniem ~9,5s i jeździły gorzej od Galanta.

Najlepiej jakby ktoś w końcu pomierzył Galanty G-techem.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-12-2016, 20:53   

Tomek napisał/a:

że co?
Synchro w 2.5 padają masowo



Możesz podać jakies przykłady? W żadnej skrzyni prócz Diesla nie widziałem zużytych synchronizatorów. A łożyska dyfra i wałka pośredniego przy 300 tyś kiedy wymieniałem łożyska wałka sprzęgłowego nie miały prawie śladów zużycia.

[ Dodano: 22-12-2016, 20:59 ]
Fragu napisał/a:
To nie czytaj.

Jeśli bmw ma katalogowo niskie 8, a galant trzymał się całkiem blisko to znaczy tylko tyle, że jego przyspieszenie jest zbliżone.

Chyba, że katalogi w sprawie bmw także ściemniają...


Katalog jedno a droga drugie. Wystarczy mieć inne koła i osiągi sie zmieniają. E39 525 jest cięższa o 100 kg od Gala ale silnik jest mocniejszy i ma większy moment. Katalog podaje 7,8 s do setki. dane dotyczą manuala.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.