Odbiór auta |
Autor |
Wiadomość |
Bjjfan
Nowy Forumowicz Chili

Auto: Lancer 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-11-2013, 16:13
|
|
|
mazin napisał/a: |
A jeśli chodzi o olej, to ja wymieniłem po 1000 km, po 2000 wymieniłem też olej w skrzyni. |
Czemu ma to służyć? |
|
|
|
 |
mazin
Mitsumaniak 102 tys km przebiegu

Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 1218 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 16-11-2013, 16:37
|
|
|
Bjjfan napisał/a: | mazin napisał/a: |
A jeśli chodzi o olej, to ja wymieniłem po 1000 km, po 2000 wymieniłem też olej w skrzyni. |
Czemu ma to służyć? |
Po prostu wiem, kiedy wykonać następną wymianę |
_________________ Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 |
|
|
|
 |
Bjjfan
Nowy Forumowicz Chili

Auto: Lancer 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-11-2013, 16:44
|
|
|
A już myślałem, że tak należy bo coś tam |
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 17-11-2013, 20:59
|
|
|
Bjjfan napisał/a: | mazin napisał/a: |
A jeśli chodzi o olej, to ja wymieniłem po 1000 km, po 2000 wymieniłem też olej w skrzyni. |
Czemu ma to służyć? |
Docelowo docieranie silnika odbywa się już etapie jego montażu. Aczkolwiek nigdy do końca nie wiadomo jak to jest. Spotkałem się z przypadkami "szklistego" oleju w nowych autach po przejechaniu 500 km. Znaczy to że informacja użytkownika "tyku" nie jest wcale nad wyrost. |
|
|
|
 |
bart210
Mitsumaniak
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 204 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-11-2013, 21:06
|
|
|
Ja dla pewności przez pierwszy 1000 km jeździłem delikatnie i nie kręciłem silnika pod czerwone pole. Lepiej dmuchać na zimne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-2013, 21:12
|
|
|
Najlepiej go nie odbieraj, nie dotykaj i nie jeździj.Koledzy mają rację, z czasem może się zniszczyć |
|
|
|
 |
bart210
Mitsumaniak
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 204 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-11-2013, 21:19
|
|
|
Ewentualnie proponuję schować w garażu pod mięciutkim kocykiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
toomi1982
Forumowicz
Auto: Lancer sedan 1.6 Mivec invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 61 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-11-2013, 21:55
|
|
|
Odebrałem i powiem szczerze,że jak dotąd jestem super zadowolony. Dużo miejsca z tyłu, bagażnik też niczego sobie. Przejechałem dopiero 200 km - spalanie średnie około 6.5 litra przy delikatnej jeździe. Pewnie amok nowego samochodu jeszcze ze mnie nie wyszedł. Nic nie skrzeczy nic nie stuka, radio jak dla mnie gra super. Samochód bajka. Martwi mnie ta zmiana oleju po 1000km. Komputer w samochodzie prawi ,że za 19800 lu 12 miesięcy a koleś w salonie ,że przydałoby się po 1000 km olej wymienić (ponad 300zł + dojazd). Wyciągnąłem bagnet od oleju- jak z fabryki-no nie ma się czego dziwić po przebiegu 200km ale zapewne po 1000km będzie to samo. Ogólnie samochód znakomity:) Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 17-11-2013, 22:07
|
|
|
Ja wymieniałem olej po roku i przebiegu 9 tyś. Olej był jak nowy na bagnecie dzień przed wymianą.
Jedno co możesz zrobić toomi1982, to nie bierz Castrola z ASO, cena z kosmosu a jakość parszywa. |
_________________  |
|
|
|
 |
marcowoj
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 105 Skąd: Radziejów
|
Wysłany: 17-11-2013, 22:08
|
|
|
Ja w tym roku swojego kupiłem w lutym i też w bydgoszczy gadali o wymianie oleju po 1000 km i miałem dylemat. Po lekturze tego forum zdecydowałem nie wymieniać zwłaszcza że na 1 przeglądzie będę miał tylko 10000km przebiegu a więc połowę tego co ustawione na kompie. Miśkiem jestem zachwycony,jedyny minus to lakier który jest tak podatny na odspryski że nawet po ręcznej myjni pojawiają się białe punkciki. Dla mnie to jest porażka ze strony firmy mitsubishi. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez marcowoj 17-11-2013, 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-11-2013, 22:13
|
|
|
Hej Nie daj się robić w balona.
Olej kup samemu i zmień u zwykłego mechaniorka (niektórzy sprzedają i w cenie wymieniają olej) - ale wielu twierdzi, że wymiana oleju po 1'000km jest działaniem nadmiarowym.
Ja wymieniłem przy 20'000km.
Obecnie 63kkm w tym 60kkm na LPG - jeździ wspaniale |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 18-11-2013, 00:07
|
|
|
Witam
Dwie sugestie o lakierze
1. lakier daj do zabezpieczenie i spytaj w serwisie czy to robia i za ile ~~1k do 1,5k
2. zrob konserwacje spodu samochodu koszt niewielki a bedziesz mial ok ~~ 300 do 700(taka wielowarstwowa ze sciaganiem nadkoli)
Odnosnie oleju
Pierwszy olej jest japonski na dotarcie maszyny. Jaki to nie wiem. Jezeli olej bedziesz zmienial max do 15 tys bedzies zadowolony jezeli co 20tys -->. Glowne wymiany robisz na serwisie a polowiczne w garazu bez zdzierania karteczek serwisowych .
Akcesoria:
Wszystko czego nie dalo sie zalozyc da sie zrobic pozniej bez utraty gwarancji
Przyjemnej eksploatacji lanselota
Pozdrawiam |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 18-11-2013, 09:01
|
|
|
"Pierwszy olej jest japonski na dotarcie maszyny. Jaki to nie wiem."
Mitsu ma "swój" olej . Nie wiem czy dokładnie w tej specyfikacji leją - mają też inne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 18-11-2013, 09:10
|
|
|
Trik, scaliłem. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|