Czerwona Landryna |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11121 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-02-2019, 22:37
|
|
|
Piękna robota Po rozcięciu widać że jeszcze było co ratować |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-02-2019, 16:36
|
|
|
Jak już progi były z grubsza ogarnięte to przyszedł czas na ogólne wyganianie rudej, i naprawianie tego co się zniszczyło w czasie eksploatacji, np. wgniotek od przyziemiania na nierównościach itd. Oj, było tego trochę...
Sprawę załatwiła wynajęta przenośna piaskarka i wymyślne i fikuśne końcówki. Do tego pełen zestaw środków piaskujących, od sody po korund. I nie trzeba było zdejmować dyfra
 |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-02-2019, 20:57
|
|
|
Piaskarka dobra rzecz. Chciałbym kiedyś Galanta tak ogarnąć... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-03-2019, 14:31
|
|
|
A gdy już Mariusz był zadowolony z rezultatu wyganiania rudej i po naprawianiu zniszczeń w podłodze. Przyszedł czas na położenie podkładu.
Podkład epoksydowy okrętowy. O szczegóły pytajcie Mariusza lub deejaya. Ja tam nie jestem biegły w sprawach lakierniczo-blacharskich. Jest to podkład który ma spełnić zadanie w warunkach o podwyższonej wilgotności. Sprawa idealna na spód Evo. Również natryskiwany do profili zamkniętych, ponoć ma właściwości wiążące resztki rdzy jeśli coś tam się ostało. W newralgicznych miejscach poszło kilka warstw.
Najpierw wnętrza nadkoli i profile:
A potem reszta:
 |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-03-2019, 16:13
|
|
|
Wreszcie się do czegoś czepię
Nie pryskałbym podkładem "po wszystkim".
Do "podręcznikowego/idealnego" gonienia Rudzielca zabrakło mi chemii przed podkładem (w inhibitorach jest moc), ale to pod ten "ideał", bo myślę, że podkład w tym przypadku jest wystarczający. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-03-2019, 20:42
|
|
|
Maciek, chemia była, tylko nie wspomniana, bo na zdjęciach jej nie widać |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24294 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-03-2019, 20:23
|
|
|
Tomku, pomalowałeś wał? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11121 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-03-2019, 21:38
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Tomku, pomalowałeś wał? |
Się czepiasz Przecież tylko od dołu |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-03-2019, 10:26
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Tomku, pomalowałeś wał? |
Wszystko, to wszystko. Teraz się nie urwie |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-03-2019, 10:42
|
|
|
Końcowe etapy konserwacji.
1. Natrysk tzw. baranka nowej generacji i charakterystyce elastycznej zapobiegającej spękaniu. Zachowuje właściwości elastyczne przez cały czas. Również profile zamknięte jako mieszanka z woskiem.
2. Natrysk powłoki wosków. Zabezpieczenie wtryskowe profili zamkniętych woskami. Ciśnienie robocze 6 bar by uzyskać efekt "mgły" kilkukrotne natryskiwanie warstw w odstępach.
3. Rolowanie budy w celu lepszego rozprowadzenia wosków w profilach.
 |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20975 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-03-2019, 10:49
|
|
|
No to teraz pozostaje trzymać w garażu pod kocem i nie jeździć a posłuży latami . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24294 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-03-2019, 11:16
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Rolowanie budy | co to takiego? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20975 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-03-2019, 11:20
|
|
|
Pewnie przekręcanie auta na boki ile się da tak aby się nie przewróciło . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-03-2019, 15:15
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Rolowanie budy | co to takiego? |
To co ci Bizi78 powiedział
Auto na jeden boczek na 45-60 stopni na kilka godzin, potem na drugi boczek i z powrotem, i tak kilka razy zabezpieczając profile w międzyczasie
Jedni tak robią, inni nie. Kwestia gustu i upodobań. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7249 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 04-03-2019, 20:56
|
|
|
Piękna robota
Szkoda że mitasubiszi od razu tak nie robi |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
|