Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czerwona Landryna
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11121
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-02-2019, 22:37   

Piękna robota 8) Po rozcięciu widać że jeszcze było co ratować 8)
_________________

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-02-2019, 16:36   

Jak już progi były z grubsza ogarnięte to przyszedł czas na ogólne wyganianie rudej, i naprawianie tego co się zniszczyło w czasie eksploatacji, np. wgniotek od przyziemiania na nierównościach itd. Oj, było tego trochę...
Sprawę załatwiła wynajęta przenośna piaskarka i wymyślne i fikuśne końcówki. Do tego pełen zestaw środków piaskujących, od sody po korund. I nie trzeba było zdejmować dyfra :D

















_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-02-2019, 20:57   

Piaskarka dobra rzecz. Chciałbym kiedyś Galanta tak ogarnąć...
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-03-2019, 14:31   

A gdy już Mariusz był zadowolony z rezultatu wyganiania rudej i po naprawianiu zniszczeń w podłodze. Przyszedł czas na położenie podkładu.
Podkład epoksydowy okrętowy. O szczegóły pytajcie Mariusza lub deejaya. Ja tam nie jestem biegły w sprawach lakierniczo-blacharskich. Jest to podkład który ma spełnić zadanie w warunkach o podwyższonej wilgotności. Sprawa idealna na spód Evo. Również natryskiwany do profili zamkniętych, ponoć ma właściwości wiążące resztki rdzy jeśli coś tam się ostało. W newralgicznych miejscach poszło kilka warstw.

Najpierw wnętrza nadkoli i profile:







A potem reszta:


_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-03-2019, 16:13   

Wreszcie się do czegoś czepię :mrgreen:

Nie pryskałbym podkładem "po wszystkim".
Do "podręcznikowego/idealnego" gonienia Rudzielca zabrakło mi chemii przed podkładem (w inhibitorach jest moc), ale to pod ten "ideał", bo myślę, że podkład w tym przypadku jest wystarczający.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-03-2019, 20:42   

Maciek, chemia była, tylko nie wspomniana, bo na zdjęciach jej nie widać :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24294
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-03-2019, 20:23   

Tomku, pomalowałeś wał? :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11121
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-03-2019, 21:38   

Krzyzak napisał/a:
Tomku, pomalowałeś wał?

Się czepiasz :P Przecież tylko od dołu :mrgreen:
_________________

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-03-2019, 10:26   

Krzyzak napisał/a:
Tomku, pomalowałeś wał? :)


Wszystko, to wszystko. Teraz się nie urwie :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-03-2019, 10:42   

Końcowe etapy konserwacji.
1. Natrysk tzw. baranka nowej generacji i charakterystyce elastycznej zapobiegającej spękaniu. Zachowuje właściwości elastyczne przez cały czas. Również profile zamknięte jako mieszanka z woskiem.
2. Natrysk powłoki wosków. Zabezpieczenie wtryskowe profili zamkniętych woskami. Ciśnienie robocze 6 bar by uzyskać efekt "mgły" kilkukrotne natryskiwanie warstw w odstępach.
3. Rolowanie budy w celu lepszego rozprowadzenia wosków w profilach.




_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20975
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-03-2019, 10:49   

No to teraz pozostaje trzymać w garażu pod kocem i nie jeździć a posłuży latami 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24294
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-03-2019, 11:16   

swinks_UK napisał/a:
Rolowanie budy
co to takiego?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20975
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-03-2019, 11:20   

Pewnie przekręcanie auta na boki ile się da tak aby się nie przewróciło :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-03-2019, 15:15   

Krzyzak napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Rolowanie budy
co to takiego?

To co ci Bizi78 powiedział :mrgreen:
Auto na jeden boczek na 45-60 stopni na kilka godzin, potem na drugi boczek i z powrotem, i tak kilka razy zabezpieczając profile w międzyczasie :wink:

Jedni tak robią, inni nie. Kwestia gustu i upodobań. :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
tomasek 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7249
Skąd: stolica wschodu
Wysłany: 04-03-2019, 20:56   

Piękna robota
Szkoda że mitasubiszi od razu tak nie robi :mrgreen:
_________________
__________________________________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.