Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Marecki Galant Avance 2002r
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-05-2021, 09:30   

Krzyzak napisał/a:
Historia z Shell powtarzała mi się zawsze, niezależnie od regionu Polski a nawet w Niemczech, więc przestałem tam jeździć.

Ale na tej konkretnej stacji czy na innych tez?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-05-2021, 09:27   

inne też - być może teraz jest inaczej, bo nie odwiedzałem ich z 15 lat :)
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 13-10-2021, 20:01   

Dzisiaj przy przebiegu 194 200km (czyli 6 tyś od poprzedniej zmiany) zmieniłem olej na Valvoline 5w40 maxlife synthetic + filtr oleju filtron, zalałem płukankę 250ml bizol oil system clean+, zeszło ok. 3,3L oleju, a nowego weszło 3,8L do poziomu max, ( według service manuala pojemność całkowita systemu olejowego to 4.3L).

Ostatnio (6.10.2021) zmieniłem wahacze przednie dolne proste + końcówki drążków kierowniczych na 555, okazało się że stare wahacze miały jeszcze w bardzo dobrym stanie sworznie, ale tuleje od widełek amortyzatora pękały dlatego zostały zmienione, końcówki drążków kierowniczych też były jeszcze w dobrym stanie, więc zmiana dobre na nowe.

25 maja tylny prawy zacisk hamulcowy zaczął się blokować, rozebrałem, wyczyściłem tłoczek i przesmarowałem, od tamtej z autem nic się nie dzieje

Podjąłem decyzję że po weselu brata (koniec października) będę chciał galanta sprzedać, na początku poszukam chętnego na całość, a jeśli ktoś będzie wolał taniej, to koła letnie z nowymi oponami i rozpórkę od vr4 będę sprzedawał oddzielnie
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 09-12-2021, 23:03   

Wczoraj przy przebiegu ok. 196 400km zmieniłem dwie sondy lambda (Denso DOX-0113 - 292zł) przed katalizatorami + dokupiłem klucz nasadowy do sondy Yato YT-1754, na zimno nie dałem rady ruszyć, ale po spryskaniu odrdzewiaczem, poczekaniu pół godziny, rozgrzaniu silnika sondy puściły po mocniejszym pociągnięciu. sondy nie wyglądały źle, choć wiem że ocena wzrokowa wiele nie mówi, miały grzałki o oporze ok. 7,5 Ohma, nowe sondy Denso ok. 5,5 Ohma

Zmieniłem sondy dlatego że ostatnio coraz częściej pojawiał się błąd P0431
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-12-2021, 08:36   

MichciuGT napisał/a:
zeszło ok. 3,3L oleju, a nowego weszło 3,8L do poziomu max, ( według service manuala pojemność całkowita systemu olejowego to 4.3L).

Coś słąbo spuszczony ten olej skoro tylko 3.8 weszło.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21007
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-12-2021, 09:27   

MichciuGT napisał/a:
miały grzałki o oporze ok. 7,5 Ohma, nowe sondy Denso ok. 5,5 Ohma

Teoretycznie grzałki powinny mieć 4,5-8,0Ω przy 20°C, więc powinny być ok.
Bardziej bym obstawił sondę za katem pod autem, left bank.
Jeśli nadal będzie wywalać P0431 to bym założył emulator pod sondę :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.