Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16-09-2019, 22:11   

paweuuu napisał/a:
Dzięki, za odpowiedz.

No niestety we wnęce nie mieści się pełne koło. Muszę się upewnić.

Co do Śląska... Przeraża mnie jeżdżenie na ewentualne regulacje po za Małopolskę. W teorii nie ma problemu, a potem się okazuje, że każdy serwis pracuje 8-16 w tygodniu, a w sobotę w ogolę.


A jak jest z wnęką w sedanie bez AWD. Ja byłem przekonany, że tam jest wnęka na pełnowymiarowe koło, czyli wejdzie duża butla. Chciałem to potweirdzić i zacząłem szukać po necie. Znalazłem, że owszem, duża wnęka to jest ale w sportbacku, a w sedanie jest zawsze mniejsza? Prawda to? Jakie macie największe butle w sedanie?
 
 
werdenis 
Nowy Forumowicz

Auto: 2011 Lancer 1.8 140km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2019
Posty: 4
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 23-09-2019, 16:41   

Słuchajcie, czy ktoś będzie w stanie polecić jakiś dobry warsztat w Warszawie lub okolicach, gdzie mogę sprawdzić i ewentualnie zrobić regulację luzów zaworowych w Lancerze z 2011 r 1.8 140 km. Poproszę również o polecenie dobrego warsztatu, gdzie założę LPG. Samochód ma przejechane niecałe 220 tysięcy km, a od poprzedniej właścicielki nie uzyskałem żadnych informacji czy luzy były sprawdzane/robione.
Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 29-01-2020, 17:13   

Prawdopodobnie zwiększą mi się przebiegi w najbliższym czasie i zastanawiam się nad gazem (coby jednak trochę przyoszczędzić). Trochę przeglądnąłem ten temat i tylko 2/3 osoby na tym forum mają założony gaz do silnika 4B10 (143KM - wersja niewzmocniona)? W ogłoszeniach sprzedaży aut często pojawiają się opcje z gazem...

Może inni posiadacze by napisali jaką mają instalację, przebieg i ewentualne "remonty"?
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-01-2020, 18:56   

Tu nie jest ważne jakie mają być dokładnie podzespoły bo obecnie jest wiele dobrych i pasujących do tego silnika i do innych o podobnej mocy i pojemności. Najważniejsze kto to będzie montował i ustawiał, nawet najlepszą instalację można tak sknocić że po pół roku będziesz remontował głowicę.
Dobrzy gazownicy najczęściej mają spore kolejki, ostatnio mój szwagier 8 stycznia montował gaz w Insigni 1.8, na montaż umawiał się pod koniec września :) A jak usłyszysz że termin montażu miał byś za parę dni to lepiej takiemu gazownikowi nie oddawaj auta :)
 
 
lukaszkalb 
Forumowicz

Auto: lancer sportback 1,8 MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 84
Skąd: Radom
Wysłany: 29-01-2020, 19:01   

Ja mam gaz z AG centrum instalacia Zenit zrobione juz 35000 I zero problemu
_________________
mitsubishi lancer sportback 1,8 MIVEC LPG 2009
opel vectra C 1,9 120 8V 2004
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-01-2020, 19:05   

A ja po nich już dwie instalacje w rodzinie poprawiałem :) Dlatego trzeba szukać dobrego gazownika a nie konkretnych podzespołów.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 29-01-2020, 20:27   

plecho1,
Wielu znajomych mi poleciło multiserwis w Mielcu, coś poczytałem na necie i krąży opinia, że to najlepszy zakład na Podkarpaciu. Co do terminów, to podobno trzeba czekać ponad 1.5 miesiąca :roll:
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-01-2020, 22:00   

To pewnie będzie ok. Tu naprawdę warto poczekać dłużej i czasem wydać trochę więcej aby później nie mieć problemów. Też nie zniechęcam do Zenita bo też mają dobre podzespoły ale uczulam tylko że z gazownikami jest bardzo różnie.
 
 
Qwasir 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8MIVEC 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 2
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-04-2020, 16:38   

Doradca techniczny STAG zaproponował mi taką instalację gazową do mojego Lancera Sportback 1.8 140KM z 2011r.

Sterownik- STAG QNEXT PLUS
Reduktor- R02 150hp
Wtryskiwacze- W02
z udziałem benzyny przy wyższych prędkościach obrotowych silnika, na poziomie 20% w celu ochrony gniazd zaworowych.

Co sądzicie o tej instalacji?
Będę chciał zakładać ją w autoryzowanym serwisie STAG'a pod Włocławkiem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-04-2020, 17:20   

Instalacja jak wiele innych, nie jest zła. Ważniejsze jednak jest to, kto to będzie montował i regulował. Ważne aby kolektor ssący był zdejmowany do wykonania nawiertów pod wkrętki aby wióry powstałe w tym procesie nie dostały się do silnika i aby nawierty były wykonane jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych i zostały zrobione pod odpowiednim kątem a nie tak jak podeszła wiertarka. Regulacja powinna być wykonana na drodze lub na hamowni z wykorzystaniem podglądu korekt przez złącze OBD oraz z wykorzystaniem zewnętrznej sondy AFR podczas regulacji wysokich obrotów i obciążeń czyli zakresu OL. Jeśli gazownik by się wykręcał z któregoś z powyższych to jest po prostu partaczem.
 
 
Qwasir 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8MIVEC 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 2
Skąd: Włocławek
Wysłany: 28-04-2020, 17:30   

Dziękuję za odpowiedź, porozmawiam z nim o wszystkich uwagach zanim oddam mu auto do montażu.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 07-07-2020, 21:16   

Czy to poprawne, że na gazie jest odcinka od razu na czerwonym polu, a na benzynie idzie do końca obrotomierza? Mi to nie przeszkadza, bo i tak na czerwonych obrotach nie jeżdżę, ale dzisiaj chciałem go ostrzej "przedmuchać" i dopiero takie coś zauważyłem.

//Edit

Popytałem znajomego, co się lepiej(ode mnie) zna na LPG i to takie zabezpieczenie, żeby gniazda się za szybko nie wypalały.
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3268
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 09-07-2020, 08:33   

HUGIO napisał/a:
na benzynie idzie do końca obrotomierza?


nie powinno tak być.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10687
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-07-2020, 09:32   

Uwex napisał/a:
HUGIO napisał/a:
na benzynie idzie do końca obrotomierza?


nie powinno tak być.

No własnie zwykle na PB też nie idzie do konca obrotomeirza chyba ze było coś grzebane:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 09-07-2020, 13:56   

Aż przy najbliższej okazji sprawdzę, bo w sumie już nie pamiętam kiedy ostatnio cisnąłem go do odcinki, ale wydawało mi się, że gdzieś pomiędzy 7, a 8tys. (bliżej 8 ) odcinało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.