[EAxx] Stuki w ukladzie kierowniczym |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-10-2016, 14:00
|
|
|
wojbud, jak jabłko to niech on Cię nie straszy, że maglownica tylko po prostu drążek kierowniczy stuka. Polecam CTR i jakaś gumowa osłona, nie z termoplastu |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-10-2016, 21:26
|
|
|
komarsnk napisał/a: | jakaś gumowa osłona | polecam Lemforder - po 18zł na znanym portalu aukcyjnym kupowałem, jakość bdb |
|
|
|
 |
wojbud
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica
|
Wysłany: 18-10-2016, 00:02
|
|
|
Jeśli wymieniam drążek to za jednym zamachem dać nową końcówkę czy zostawić starą skoro dobra? Co do lemfordera to na iparts jest za 16 zł jakby co |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-10-2016, 07:58
|
|
|
wojbud napisał/a: | Jeśli wymieniam drążek to za jednym zamachem dać nową końcówkę czy zostawić starą skoro dobra? | Jak jest jeszcze oryginalna i guma osłonowa nie jest pęknięta to bym zostawił. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-10-2016, 08:12
|
|
|
wojbud napisał/a: | na iparts jest za 16 zł jakby co | dobra cena
napisałem przykładowo, żeby się nie pchać w np. litewski febest za 3x większą cenę... |
|
|
|
 |
muka997
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 265 Skąd: Południe Polski
|
Wysłany: 19-10-2016, 23:34
|
|
|
przy wymianie całego drążka jest konieczność wyjmowania całego magla?? czy da sie to zrobić na aucie?? pytanie dotyczy aut z silnikiem V6 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-10-2016, 08:08
|
|
|
można na aucie - zobacz "klucz Huzar" (na przykład, ja używałem podobnego, wypożyczyłem z warsztatu zostawiając kaucję) |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 02-01-2017, 17:42
|
|
|
Wybaczcie jeśli było ... jak stuka na nierównościach taki tępy dźwięk to co może być w układzie kier.? Dźwięk jak sworzeń tylko ten od wahacza z natury jest silniejszy, ten taki delikatny właśnie jakby mógł być w kier.
Drążki, końcówki i wahacze cacy bo były wymieniane - nie dawno zacząłem to słyszeć .... mechanik mówił, że coś w układzie kierowniczym, bo w zawieszeniu ok - ostatnio byłem na stacji też nic nie wyszło. Na stacji jak kręciłem szybki kierą lewo / prawo, to diagnosta powiedział, że stuki są wg niego na lewym drążku bo jak złapał go ręką to faktycznie od samego kręcenia kierą ciszej ... mnie się wydaje, że właściwy stuk słyszę z prawej. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
pierreluigi
Nowy Forumowicz
Auto: galant sport edition 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 09-03-2017, 16:56
|
|
|
odgrzeje troche.. moj mechanior powiedział ze mam minimalne luzy na kierownicy.. zawieszenie porobione, drażki itd twierdzi ze mozna to regulowac jakas sruba (do regulacji luzów) ale nie ma pojecia gdzie ona w miśku jest i jak to wyregulować. Ktos cos wie na ten temat? Luzy bardzo minimalne - na przegladzie diagnosta mowil ze jest spoko ale mechanik jest dokladny w cholere i mowi ze mozna to zrobic ale na miskach sie az tak nie zna zeby to szarpac na pałe i potrzebuje jakas podpowiedz.. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-03-2017, 21:06
|
|
|
Śruba na duży imbus od strony grodzi. Dodatkowo duża nakrętka kontrująca. Nie wolno przesadzić bo kiera przestanie odbijać. Ale nie spodziewaj die cudów. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Michaszysz
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 146 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-09-2017, 18:19
|
|
|
Mam pękniętą gumową osłonę drążka kierowniczego. Można wymianę odłożyć na później, czy lepiej zrobić to od razu? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-09-2017, 19:48
|
|
|
Michaszysz, nie ma na co czekać. Jak się pod osłonę dostaną jakieś nieczystości,to uszkodzą uszczelniacze w maglownicy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|