Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tarcze hamulcowe i klocki
Autor Wiadomość
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 20-02-2013, 11:20   

Witam
Zauważyłem, że zaczynają mi bić tarcze z przodu przy hamowaniu i do tego doszło bicie kierownicą od około 90km/h nawet bez hamowania.
Czytałem o tarczach i klockach i naprawdę straciłem wątek co kupić. Pojechałem do warsztatu który ma również sklep z częściami i tam zdecydowanie mi polecono nasze rodzime Mikody nawiercane i frezowane oraz klocki ATE. Wymieniłem tarcze i klocki na polecone i zobaczymy jaki będzie czas ich poprawnej pracy. Narazie jest bardzo dobrze.
Czytałem, że najlepsze są Zimermmany ale ze względu na wysoką cenę i inne wydatki konieczne na auto wybór padł na Mikody. Po czasie jak ustaną wydatki może będę wymieniał na bardziej markowe podzespoły.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-02-2013, 11:24   

Mikody swego czasu były zachwalane na forum, ale potem się okazało, że to niestety słaby wybór. Jeśli chodzi o tarcze w galancie, to oszczędny płaci dwa razy, albo bardzo wolno jeździ i hamuje silnikiem. W przypadku przedliftowych 256mm szczególnie.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 20-02-2013, 11:48   

Ja proponuję zamontować zestaw "poliftowy" Ja przerobiłem hamulce na 276/26 + dwa tłoki i wymontowałem zawór porcjowania. Puki co (przejechałem dopiero 9kkm) jestem zadowolony zarówno ze skuteczności jak i odporności na przegrzanie.
 
 
MlodyMat46 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 18
Skąd: ok. Olsztyn
Wysłany: 02-03-2013, 21:03   

Hej! Pytanie mam do Was z trochę innej beczki, otóż co to może być. Rekin obojętnie czy odpalony czy nie za pierwszym razem, a nawet drugim jak wciskam pedał to schodzi praktycznie do podłogi-jeśli jest to w trakcie jazdy to praktycznie ledwo zwalnia. Jeśli "przypompuje" czyli odpuszczę i wcisnę drugi, a potem trzeci raz to pedał już jest wysoko i hamuje jak należy. Dodam, że auto w zeszłym roku miało wymieniany płyn z przewodami do tyłu(zgniły z racji wieku), zaciski regenerowałem (ok.1-1,5roku temu) i było wszystko ok. I co sądzicie mogły się zapowietrzyć z niczego? Dodam, że w trakcie hamowania nie ściąga, płyn też nie ubywa. Oczywiście podniosę i sprawdzę o co biega, ale mieliście może podobne problemy?
 
 
michal s 88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 99r Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 28
Skąd: Jasło
Wysłany: 02-03-2013, 21:03   

Witam co powiecie o tych klockach i ogulnie o tej firmie znanakomus??
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-03-2013, 21:50   

MlodyMat46, wygląda na zapowietrzony układ. Koniecznie sprawdź zaciski, czy nie cieknie z okolicy tłoczków.

michal s 88, Akebono szły na pierwszy montaż w Galancie EA.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Grom 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 16v 133 km 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2013, 06:19   

Witam,

byłem wczoraj w sklepie po klocki i tarcze, gość wyszedł pomierzyć tarcze na samochodzie (bo mówiłem że nie wiem na pewno jaką mają średnice), powiedział mi że mam 276 tarcze i zaciski z klockami od Subaru Legacy, ktoś to przerabiał. Zaproponował mi klocki KASHIYAMA (100 pln) do subaru legacy i tarcze powiedział że będą pasowały standardowe do Galanta 276 średnicy (proponował mi tarcze MIKODO za 150 pln z sztuke). spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem ?
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 05-03-2013, 06:43   

wstaw zdjęcie zacisków ;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 05-03-2013, 09:16   

Grom napisał/a:
proponował mi tarcze MIKODO za 150 pln z sztuke). spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem ?
ak. Ja się spotkałem i odmówiłem - nie kupiłem mikody - Tobie też tak radzę. Nie bierz tego syfu - one z produkcji już wychodzą popękane i krzywe.
 
 
keleron 
Mitsumaniak
sie gra sie ma


Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 249
Skąd: Warszawa-Bielany
Wysłany: 05-03-2013, 13:14   

Najlepszy zestaw Tarcze ATE i klocki Ferodo premier na zacisk 2 tłoczkowy.
Hebel Żyleta !
_________________
...02051/KMM
 
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 05-03-2013, 18:01   

po czym moge poznac czy mam uklad hamulcowy zainstalowany w aucie podwykonawcy: AKEBONO czy SUMITOMO? oglądałem zaciski ale nic tam nie pisze :(
 
 
Grom 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 16v 133 km 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2013, 18:17   

Juiceman,

o to fotki, czy to napewno zaciski i klocki od Subaru Legacy czy standardowe od Galanta ?

http://imageshack.us/phot...jcie0158km.jpg/

http://imageshack.us/phot...djcie0157i.jpg/

http://imageshack.us/phot...djcie0156l.jpg/

http://imageshack.us/phot...jcie0155uy.jpg/
 
 
Lewian 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 27
Skąd: Kleczew/Konin/Poznań
Wysłany: 05-03-2013, 18:18   

outlaw4life napisał/a:
po czym moge poznac czy mam uklad hamulcowy zainstalowany w aucie podwykonawcy: AKEBONO czy SUMITOMO? oglądałem zaciski ale nic tam nie pisze :(



Jak na zacisku nie możesz znaleźć to spróbuj na pompie hamulcowej. Gdzieś musi być ;) Ewentualnie podaj numer nadwozia to postaram się ustalić.


pozdrawiam
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 05-03-2013, 18:20   

Ok juz podaje:
Mitsubishi Galant 2.5 L V6 08.1997 Sedan
Vin: JMBSNEA5AVZ001444
 
 
Lewian 
Nowy Forumowicz

Auto: Nissan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 27
Skąd: Kleczew/Konin/Poznań
Wysłany: 05-03-2013, 18:39   

outlaw4life napisał/a:
Ok juz podaje:
Mitsubishi Galant 2.5 L V6 08.1997 Sedan
Vin: JMBSNEA5AVZ001444


Witam.
W Twoim modelu został zastosowany system hamulcowy Akebono. ;)


Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.