Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] FAQ Pompa wysokiego ciśnienia- pomiar ciśnien
Autor Wiadomość
douen 
Forumowicz
kierowca


Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 72
Skąd: K-J
Wysłany: 21-02-2019, 11:46   

Pacjent o przebiegu ~138tyś. nowe świece.
Wyniki moim skromnym zdaniem są OK.

Na wolnych niestety nie chodzi idealnie (ale prawie ;D ).

Obroty jałowe:



2500rpm


Przy takich parametrach spaliny to jedynie ciepłe powietrze. Spełnione EŁRO 6 8)
_________________
Gaz do dechy!!!
 
 
zyziowaty 
Forumowicz


Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 62
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-04-2019, 20:44   

Dla mitsumaniaków, potomnych i ku przestrodze wszystkim, którzy doszukują się problemu tam, gdzie faktycznie go nie ma... od początku:

Misiek EA3A, czyli Galant 2.4 GDI, pół roku przestoju, odpalany dla zasady, w końcu ruszony - chodzi :)

Po miesiącu jazdy dostaje zadyszki - ból przy wkręcaniu powyżej 4k rpm, lekkie szarpnięcia, da się jechać, ale frajdy nie ma.

Pierwsza diagnoza - zawalony filtr powietrza, wymiana, poprawy brak.

Druga diagnoza - cienkie, dopiero co zalane paliwo, może "chrzczone", poszedł "uszlachetniacz", dodatkowe 20l z zaufanego Orlenu... ...i... ...i jest jeszcze gorzej, zaczyna dławić się na jałowych, miernik na czujniku ciśnienia wpięty na stałe, ciśnienie wariuje - dobija do 55bar i spada co chwilę na pysk...

Trzecia diagnoza - walnięty regulator ciśnienia, kręcenie lewo-prawo kilkanaście razy, chwilowa poprawa, wyjazd na próbę, pchanie miśka i w końcu jego demontaż, rozbiórka, polerowanie mimo braków na pierwszy rzut oka śladów zużycia, po zmontowaniu coraz gorzej - gaśnie na jałowych...

Czwarta diagnoza - pompa w baku i filtr paliwa, samochodu nie mogę ruszyć coby dojechać na warsztat, rozbieram wszystko na podnośniku i "koziołku", wymieniam, składam i dalej "pupa" :(

...zmęczony walką z GDI już miałem chęć oddać zasłużonego Miśka na złom, ale wiedziony sentymentem do niego czepiłem się wreszcie (taki miałem zamiar na początku, ale to było zbyt proste) pompy wysokiego ciśnienia i jej filtra na wejściu - wymiana tego "gówienka" przywróciła Miśka do życia...

pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.