Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning? (silnika)
Autor Wiadomość
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 07-07-2016, 12:05   

Owczar, co masz na myśli - złamać wsad - odgadnąć co oznaczają poszczególne bloki w pamięci?

Co do efektów to wszystko rozumiem, nie musisz mi tłumaczyć : )
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-07-2016, 12:05   

telewizoor napisał/a:
Owczar, co masz na myśli - złamać wsad - odgadnąć co oznaczają poszczególne bloki w pamięci?


Dokładnie.
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-07-2016, 22:58   

Cześć, a ma ktoś może definicje do wersji 2.5 V6 model 2001 AT? Mam zrzucony ROM, ale żadne znalezione w necie do niego nie pasują. :(

Ewentualnie czy ktoś bawił się z podmianą sterownika z późniejszych wersji (np. 2002)?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-07-2016, 09:17   

A co da zmiana z późniejszą wersją?
 
 
madluke 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2016, 09:36   

Ponoć dają się stroić. Chciałem skonfrontować tę tezę z rzeczywistością.

[ Dodano: 20-07-2016, 23:52 ]
Udało mi się znaleźć definicje do mojego i kilku innych Galantów. :)

Dla ewentualnych szukających: ECU MR507734 ma programowalny procesor 7203 (EM2434) z modułem pamięci H8539FA.
Ostatnio zmieniony przez madluke 12-08-2016, 00:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
McCoy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi SE 2,5V6 /99
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 249
Skąd: okolice Monachium
Wysłany: 21-07-2016, 01:52   

Nie wystroisz tego silnika poprzez wgrywanie wirusa. 2.5 V6 jest dobry na trasy ale nie do gonitw spod świateł.
_________________
Oczy są interfejsem duszy
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 21-07-2016, 09:13   

McCoy, już wszyscy to napisali po dwa razy :( wiemy że tak jest
_________________

 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 06-08-2016, 22:05   

Cześć. Ostatnio gdzieś widziałem, bodajże w Hondzie kolektor wydechowy zaizolowany aby ciepło nie było rozpraszane na silnik w tak dużym stopniu, oraz izolacja termiczna wlotu powietrza. Celem tych operacji było obniżenie temperatury powietrzna dostającego się do silnika. Ktoś stosował w Galancie? Efekt wizualny czy rzeczywiście może w jakimś stopniu pomóc.
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 07-08-2016, 18:48   

KamilR10 napisał/a:
Efekt wizualny
raczej oszpeca.
KamilR10 napisał/a:
czy rzeczywiście może w jakimś stopniu pomóc.
przy grubych projektach pewnie tak.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-08-2016, 09:35   

W wolnossaku nic nie zmieni. Podczas jazdy komora jest wietrzona .
 
 
Bloody_G 
Mitsumaniak
głodny wiedzy

Auto: Galant 2.5 v6 6a13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 39
Skąd: Luszkówko
Wysłany: 15-09-2016, 21:54   

Witam wszystkich. Od niedawna jestem na forum MM. Jestem Damian lub Bloody jak kto woli. Też drążę temat zwiększenia mocy i momentu w 6a13. żeby się dowiedzieć co nie co dzwoniłem do Street Shadow Garage - SSG. Powiedzieli mi że najprostsze metody to zimny dolot ze zderzaka typu CAI oraz wydech zbudowany od silnika do końcowego typu CAT BACK i do tego strojenie. Przyrosty w zależności od stanu silnika 10-15% mocy ale nie wykluczają że może być minimalnie więcej lub mniej. 120kw * 115% = 138kw +- 187km dużo? mało? koszty spore. Odczuwalnie różnica pewnie taka jak bym koła w rozmiarze 14 założył zamiast 19. A może ktoś z was poprawił coś w swoim 2.5 v6 n/a i podpowie co ma sens a co nie. ?
Czytam powoli forum ale ze 3 lata miną zanim całe przeczytam. Może były już tematy o wspomnianych przeze mnie modyfikacjach lub zmianie wałków głowic kolektora dolotowego. Podpowiecie może jaki dział jaka strona lub jakiś link może? Będę bardzo wdzięczny i pewnie nie tylko ja. :)
Pozdro dla wszystkich :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-09-2016, 22:11   

Najprostszy i najatańszy sposób to swap. Ostatnio na forum był swap na 3.0V6 z mitsu magna.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-09-2016, 22:12   

Owczar napisał/a:
Ostatnio na forum był swap na 3.0V6 z mitsu magna
Z tego co pamiętam to było to 3,5 V6 :wink:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 16-09-2016, 07:09   

Bloody_G, tak jak napisał Owczar. Ten silnik jest mało rozwojowy, a dłubanie go to sztuka dla sztuki lub jak kto woli wyważanie otwartych drzwi, bo przecież jest 6a13tt, lub ewentualnie 4g7x lub Evo czyli 4g63t a tam to już wszystko możesz.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 16-09-2016, 08:43   

Kilka razy czytałem, że w Niemczech jeżdżą auta z 6a13 (Galanty i Colt(y)) na innym ECU - niby z japońskiej wersji. Daje to niby 180KM.

Coś wiecie na ten temat?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.