Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 17:00
[EAxx] Centralny zamek
Autor Wiadomość
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 17-03-2013, 22:09   

Ok, postaram się jutro wpiąć w prawe drzwi.
Kolego a podpowiedz mi jeszcze w którym miejscu najlepiej się wpiąć??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 17-03-2013, 23:54   

brzozowski886 napisał/a:
Kolego a podpowiedz mi jeszcze w którym miejscu najlepiej się wpiąć??


pod schowkiem na samym dole masz taką maskownice -wyjmujesz 2 spinki na górze tego plastiku,odchylasz plastik i po prawej stronie bedziesz widział wiązkę wychodzącą z drzwi i tam najłatwiej się wpiąć
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 18-03-2013, 20:42   

Kolego właśnie się tam wpiąłem ale teraz nie ma żadnej reakcji na pilot. Nawet się dioda nie zapala na centralce :( Zasilanie dochodzi bo sprawdziłem dla pewności miernikiem. Chyba muszę ja gdzieś dać na sprawdzenie bo już mnie to zaczyna wkur....
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 18-03-2013, 22:32   

daj mi dane tego alarmu to zobacze instrukcje , nie wiem po co tam jest ta centralka extra -kazdy galant ma central czy z pilota czy z kluczyka po przekreceniu na jednym kablu pojawia się minus i zamyka pozostałe drzwi, przy otwieraniu na drugim kablu

potrzebna instrukcja bo tam widze jakies mostki w zaleznosci pewnie od rodzaju sterowania centralem
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
maliq85 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W 2.0 16V 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 31
Skąd: Żnin/Rogowo
Wysłany: 21-03-2013, 10:03   

Dziś zabieram się za montaż dodatkowego modułu centralnego zamka sterowanego pilotem. Pytanie czy w Galancie EA nie było nigdy tzw. modułu komfortu? Może w ETACSie jest jakiś przewód do którego można podpiąć domykanie szyb, bez dokładania dodatkowego modułu domykania szyb? Ma ktoś może schemat przewodów wychodzących z ETACS?

[ Dodano: 23-03-2013, 13:15 ]
Już jestem po montażu. Podłączyłem się przy prawych drzwiach bo lepsze dojście do kostek - więcej miejsca, jest gdzie umieścić centralke, pewność że będzie działał i działa jak należy, wszystkie potrzebne przewody ( + - itp)w jednym miejscu, wyjście na diodę sygnalizacyjną w okolicach zegarka...
centralkę zakupiłem taką i polecam, dobra cena i wszystko ma ;)
http://allegro.pl/uniwers...3098367828.html
 
 
 
kokoksik 
Forumowicz
żubrCzasemSieStawia


Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Pińczów
Wysłany: 13-12-2013, 11:49   

Witam
Trzy lata temu elektryk zakładał mi centralkę Legebdford F-14.
Rok temu w zimę zaczeła wariować- obmawiało się tym że, samochód normalnie zamknąłem pilotem np przed pracą a po pracy nie chciała się odtworzyć ( myślałem że bateria ale nie).
Latem problem ustąpił. Teraz znów się pojawił- pomyślałem że może się wilgoć dostaje do centralki i zalałem elektronikę klejem termokurczliwym- była to śmierć dla centralki(uzbraja samochód ale zaraz zaczyna wyć).

Teraz jestem na etapie kupowania nowego alarmu
Kupiłem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3760362016
+ siłownik do otwierania bagażnika


Podczas wydłubywania starej centralki zauważyłem że elektryk inaczej podłączył centralkę niż jest to w schemacie
Schemat oryginału ( nie zwracamy uwagi na czerwone kółko - link pobrany z sieci)








Schemat podłączenia w samochodzie

Pod masę - zielono - czerwony, niebiesko-biały
brązowy otwieranie - zielono- zółty
biało- zielony zamykanie - niebiesko- zółty
mostek - zielono-biały, niebiesko-czerwony

W podłączeniu jak wyżej centralka zamykała się natychmiast po naciśnięciu kluczyka na pilocie

W podłączeniu według schematu centralka zamyka się po 3 - 4 sek po naciśnięciu kluczyka

Moje pytanie : w jaki sposób podłączyć nową centralkę według schematu czy według elektryka
_________________
kokoksik
 
 
reaktorek 
Nowy Forumowicz
reaktorkatalityczny

Auto: Galant 2,5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 25
Skąd: Łuków
Wysłany: 14-04-2015, 22:47   

sampler napisał/a:


Z lewych drzwi wychodzi wiazka i ikonczy sie kostka wpinana na sciance bocznej. Jest to pierwsza patrzac od fotela kostka. W srod przewodow latwo bedzie znalezc dwa oddzielone w kolorach:

brazowy - jest to zamykanie LOCK;
bialo - zielony - jest to otwieranie UNLOCK;

Oba uklady steruje sie poprzez wyzwalanie masa. Tzn jak podasz mase na brazowy to sie zamknie, jak na ten bialo zielony to sie otworzy. Pamietaj ze alarm ma ograniczony prad wyzwalania. Ja mam Bastiona 2 i nie ma koniecznosci dawania przekaznikow..


Czyli po styknięciu brązowego z masą (z dowolnego miejsca a samochodzie) drzwi powinny się zamykać a jak dotknę biało-zielonym do masy to otwierać?
Dobrze rozumiem? Pytam bo u mnie przy takim zabiegu nie ma żadnej reakcji :( galant przedliftowy 97
 
 
p_bladek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 138
Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 02-04-2016, 22:33   

Przepraszam że odkopię. Panowie gdzie i w której kostce szukać kabli od kierunkowskazów, aby sygnalizacje wpiąć.. Otwieranie / zamykanie podłączyłem wg. tego i działa,

ale za cholere nie mogę zlokalizowac kierunkowskazów.
_________________
Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną :D
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 03-04-2016, 18:41   

p_bladek napisał/a:
za cholere nie mogę zlokalizowac kierunkowskazów.

Też nie mogłem namierzyć, to nalazłem w kostce przy manetce kierunkowskazów, w kolumnie kierowniczej...
 
 
 
p_bladek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 138
Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 04-04-2016, 07:58   

Tomasz87 napisał/a:
p_bladek napisał/a:
za cholere nie mogę zlokalizowac kierunkowskazów.

Też nie mogłem namierzyć, to nalazłem w kostce przy manetce kierunkowskazów, w kolumnie kierowniczej...
Dzięki za info. Naprawde przez tyle czasu nikt nie znalazł w której kostce przy "nogach" to siedzi? Rozbierac teraz obudowe kierownicy to szaleństwo :/
_________________
Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną :D
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-04-2016, 08:28   

Na pewno jest w kostkach przy etacsie. Niestety nie pamiętam kolorów ale może później sprawdzę. Najprościej sprawdzić kolor kabli przy przednich kierunkach i szukać później tych kolorów przy pedałach
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 04-04-2016, 11:54   

Rozbiórka kolumny to raptem 3 min roboty - trzy śrubki z tego co pamiętam.
Miernik w rękę. Włączasz kierunek i znajdujesz migoczące napięcie na kostce. Razem maks 10 min pracy
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 07-04-2016, 13:36   

A nie da się łatwiej dostać do przewodów przy awaryjnym?
Ostatnio zmieniony przez artufcb 19-05-2016, 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Seba93Tychy 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 91
Skąd: Polska
Wysłany: 10-04-2016, 00:36   

p_bladek napisał/a:
Tomasz87 napisał/a:
p_bladek napisał/a:
za cholere nie mogę zlokalizowac kierunkowskazów.

Też nie mogłem namierzyć, to nalazłem w kostce przy manetce kierunkowskazów, w kolumnie kierowniczej...
Dzięki za info. Naprawde przez tyle czasu nikt nie znalazł w której kostce przy "nogach" to siedzi? Rozbierac teraz obudowe kierownicy to szaleństwo :/


Znalazłeś już kolory kabli kierunków? Jak tak to je podaj, będę wdzięczny :)

Pytanie - mam oryginalny sterownik centralki przy nogach pasażera. Nowy moduł moge podpiąć pod kable doprowadzone do aktualnej centralki? Tzn. czy tam znajde kable z lock/unlock i zasilania? Bo kierunków będę szukał w kolumnie kierownicy. Galant 98/99.
 
 
p_bladek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 138
Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 10-04-2016, 12:34   

Seba93Tychy napisał/a:
p_bladek napisał/a:
Tomasz87 napisał/a:
p_bladek napisał/a:
za cholere nie mogę zlokalizowac kierunkowskazów.

Też nie mogłem namierzyć, to nalazłem w kostce przy manetce kierunkowskazów, w kolumnie kierowniczej...
Dzięki za info. Naprawde przez tyle czasu nikt nie znalazł w której kostce przy "nogach" to siedzi? Rozbierac teraz obudowe kierownicy to szaleństwo :/


Znalazłeś już kolory kabli kierunków? Jak tak to je podaj, będę wdzięczny :)

Pytanie - mam oryginalny sterownik centralki przy nogach pasażera. Nowy moduł moge podpiąć pod kable doprowadzone do aktualnej centralki? Tzn. czy tam znajde kable z lock/unlock i zasilania? Bo kierunków będę szukał w kolumnie kierownicy. Galant 98/99.
LOck/unlock znajdziesz w gnieździe po lewej stronie tablicy bezpieczników. 23 i 24 pin. Nie nie znalazłem kolorów kabli kierunków. Mało czasu ostatnio na rozebranie kolumny.
Kolorami bym sie jednak nie podpierał, poczytałem trochę i co wiązka to inne, przynajmniej lock/unlock.
_________________
Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.