[EAxx] Moduł diagnostyczny OBD2 |
Autor |
Wiadomość |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:33
|
|
|
Tak, mam TAP-02. Nie jestem pewien bo walczyłem z tym ze dwa czy trzy lata temu ale jeśli dobrze pamiętam to chodziło o gęstość impulsów z czujnika położenia wału, były albo za gęste albo za rzadkie... jakoś tak. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:39
|
|
|
Galant ma 3 sygnały na obrót. Może w tym tkwi problem :/
Najnowsze FW ma datę na kwiecień ubiegłego roku. |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:42
|
|
|
No to ja na pewno walczyłem ze starszym firmware. Jak możesz to anuluj zamówienie i sprawdzisz sobie na moim. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:44
|
|
|
Z tym może być problem bo zostało już nadane. Ew może będę mógł zwrócić. Szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Pamiętałem, że kiedyś ktoś o to pytał na forum, a teraz sobie przypomniałem, że to właśnie Ty |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:49
|
|
|
Jak coś to daj znać, może na coś się w końcu przyda po paru latach leżenia w szafie |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-06-2012, 00:50
|
|
|
Napiszę na forum ac. Ciekawe co odpiszą. Jeśli zapomnieli o tym wspomnieć to będę żądał zwrotu kasy Aczkolwiek jestem ciekaw działania tego urządzenia. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-06-2012, 13:15
|
|
|
Rzeczywiście wariator staga nie ogarnia sygnału unipolarnego, będę go zwracał. Zastosowałem ecumaster i jestem więcej niż zadowolony |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 18-06-2012, 13:21
|
|
|
A który Ecumaster zastosowałeś? I jakie efekty udało Ci się uzyskać? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-06-2012, 13:25
|
|
|
Ecumaster II. O efektach więcej tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...7978&start=1560
Możliwości jest multum, ale bez AFR-a i strojenia nie ma możliwości większych modów. A sam AFR to koszt około 800-900zł ze sterownikiem. Uzysk mocy minimalny więc sobie odpuszczam. Może się pobawię kiedyś w wolnej chwili |
|
|
|
 |
Jarcev
Forumowicz Dead before dishonor
Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 212 Skąd: KAtowice
|
Wysłany: 30-06-2012, 14:44
|
|
|
wie ktos moze jakie wartosci ma wykazywac kostka na mierniku?? po zmostkowaniu pinów 1 i 4 nic sie nie dzieje :/ wypieta gdzies kostka? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 30-06-2012, 16:38
|
|
|
Jarcev napisał/a: | po zmostkowaniu pinów 1 i 4 nic sie nie dzieje | pewnie tak jak ja na początku nie te piny mostkujesz. 1-4 są od strony tunelu. |
|
|
|
 |
Jarcev
Forumowicz Dead before dishonor
Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 212 Skąd: KAtowice
|
Wysłany: 30-06-2012, 17:13
|
|
|
mostkuje od strony tej gdzie jest ta kostka biała obok, czy działa te mostkowanie w poliftach?
Miałes racje , teraz błędy stuka |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-04-2013, 10:27
|
|
|
Czy dysponuje ktoś zdjęciem lub potwierdzonym schematem złącza diagnostycznego Galanta przedliftowego? Bo u mnie ktoś pchał tam łapy bo są jakieś luty i inne druty i Evoscan nie chce mi się łączyć przez kabel VAG KKL. U kumpla w colcie się połączył więc stery i konfiguracje są OK. Nie dysponuję juz kumplem i jego Coltem więc nie wiem jak powinno wyglądać złącze "od kuchni". Mam wrażenie, że mam poprzekładane kable w złączu. Mam jakiś schemat kabelków ale kompletnie się kolory kabli nie zgadzają. |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-04-2013, 10:35
|
|
|
Szukaj w necie PHDE9608.pdf |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-04-2013, 10:43
|
|
|
Owczar napisał/a: | Szukaj w necie PHDE9608.pdf |
Właśnie z tych schematów mam opis i kolory się nie zgadzają... |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|