Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czerwony Colt CA4A
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-03-2022, 08:25   

Było, było... Magdę z krówką ktoś jeszcze pamięta?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-03-2022, 08:54   

Wtedy taki wysyp coltów był jak teraz galanty, i odeszła większość do huty...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-03-2022, 12:55   

Niestety ale ruda szmata nie ma litości dla japońskiej blaszki. Mechanika przeżyłaby 2 budy ale niestety ca0 to już rzadki widok. U mnie w mieście jezdzilo kilka, został tylko mój, na forum było tego zatrzęsienie teraz zostalo kilka/kilkanaście z tego połowa stoi u mkm :wink:
_________________
CA0
Galant II
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 30-03-2022, 13:06   

Jogurt napisał/a:
Dzisiaj mija 30 lat od pierwszej rejestracji Colta wiec trzeba znaleźć moment dla solenizanta
Jubilata gauganie :twisted: A tak poważnie - ogromnie się cieszę, że Twoje auto wciąż żyje!

Hugo napisał/a:
jeszcze był pawela z tego co pamiętam.
ano był... mam z tym gamoniem niemal codzienny kontakt i powiem Wam, że czasem szuka CA0 GTi... chciałby wrócić do auta... I w sumie to było spoko auto, pamiętam jak kiedyś nim zjeżdżałem z krawężnika i stał na 3 kołach :biggrin:
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-03-2022, 15:36   

Jogurt napisał/a:
z tego połowa stoi u mkm

A co u MKM'a słychać?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-03-2022, 07:31   

Marcino napisał/a:
A co u MKM'a słychać?
a bardzo dobrze, jakoś miesiąc temu gadaliśmy
chociaż on teraz to bardzo mocno się w EA wgryza :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-03-2022, 07:42   

Też mam cały czas kontakt z mkm, nie wiem czy Colty CA0 też robi, ale szykuje co chwila jakieś EA i całkiem spoko to wszystko wygląda :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 31-03-2022, 09:00   

Krzyzak napisał/a:
chociaż on teraz to bardzo mocno się w EA wgryza

jak rdza w nadkola...
Hugo napisał/a:
szykuje co chwila jakieś EA i całkiem spoko to wszystko wygląda

To jest jak choroba.... raz złapiesz to juz nie odpuszczasz
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 31-03-2022, 15:44   

Szkoda, że już się nie udziela na forum.
_________________

 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 01-04-2022, 10:23   

Marcino napisał/a:
Dobry wynik 30 lat. Moj galant bedzie miał 25 lecie w tym roku.


Mój to młodziak, 19lat od pierwszej rejestracji :mrgreen:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-04-2022, 12:23   

Hugo napisał/a:
Też mam cały czas kontakt z mkm, nie wiem czy Colty CA0 też robi, ale szykuje co chwila jakieś EA i całkiem spoko to wszystko wygląda :wink:
ca0 nie robi bo brakło baz :cry: temu rekiny dziubie.
Cytat:
Mój to młodziak, 19lat od pierwszej rejestracji
mój 22 i nadkola trzeba robić. Na szczęście reszta budy dzwon.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-04-2022, 09:44   

Jogurt napisał/a:
ca0 nie robi bo brakło baz temu rekiny dziubie.

Brakło baz... hmm a klient by sie znalazł na to ?

Co do galanta - moj syn juz mi powiedział wczoraj, ze jak za rok zrobi prawko to przejmuje galanta.... mowie mu ze duży na pierwsze auto, a on do mnie - z miesiac minie i sie opanuje :) - w myślach włąsnie o Colcie pomyślałem dla niego.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 04-04-2022, 09:49   

Marcino napisał/a:
moj syn juz mi powiedział wczoraj, ze jak za rok zrobi prawko to przejmuje galanta.... mowie mu ze duży na pierwsze auto, a on do mnie - z miesiac minie i sie opanuje

Jak się nauczy dużym, to nie będzie miał problemu małych prowadzić. Poza tym trochę nie rozumiem tego pojęcia "za duży". Jak się nie czuje gabarytów auta, to i małym się w bramę nie trafi. Żonę uczę jeździć outlanderem i nie narzeka :D
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 04-04-2022, 20:16   

Jak młody nie ma zacięcia sportowego to niech bierze gala. Do upalania lepszy colciak. Pali mniej, jest bardziej trwały i bezobsługowy, reczny na bębnach żyleta. Oc też bedzie miał niższe.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-04-2022, 09:56   

Jogurt napisał/a:
Oc też bedzie miał niższe.

To napewno z Ojcem bedzie miał. Jeszcze rok musimy poczekać, ale w tym czasie można zaczać myśleć.
tościk napisał/a:
ak się nauczy dużym, to nie będzie miał problemu małych prowadzić.

Ale ja to powiedziałem bardziej po to aby galanta chronić... nie dam na pierwsze auto, coś na F (francuskie ) kupie albo niemieckie najlepsze...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.