Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: roch_27
03-12-2013, 18:54
Nowy VR-4 czaaarny :)
Autor Wiadomość
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-09-2013, 08:39   

Nic nie mówiliście że byliście w POZ?
_________________


 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-09-2013, 10:26   

spotkanie bylo szybkie a rzeczy ktore chcielismy zrobic wymagaly czasu i moge powiedziec ze sie udalo :) prawda? :) na drugi raz zbierzemy wiecej aut
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-09-2013, 15:05   

:mrgreen: no to chłopaki gratuluje wyników.... ogołocili was na całego. Ta hamownia byla inercyjna czy obciążeniowa ?
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-09-2013, 19:58   

Michał cicho bo się wyda !! Hamownia na drodze, tyle wiem :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 14-09-2013, 20:17   

Hamownia drogowa (nie miałem doświadczenia z tym rodzajem hamowni wcześniej) przy okazji przyjazdu padł pomysł na sprawdzenie przed zmianami nie tylko mojego autka a kilka na jeden hamowni żeby było porównanie (może następnym razem będzie jeszcze więcej wyników ;) )
Nie mam jeszcze wykresów żeby wkleić u mnie wyszło ok 255KM i 350NM przy seryjnym doładowaniu 0,55-6 bara i wadzę auta 1480kg (dokładnie nie wiem swojego nie ważyłem) co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM ;)

Z dzisiaj zdjęcie:
kolejny w kolejce do sprawdzenia ;) Legnum Radka jeśli się uda w przyszłym miesiącu podjechać do Poznania

_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
Ostatnio zmieniony przez wookash83 19-11-2013, 22:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 14-09-2013, 20:25   

wookash83 napisał/a:
i wadzę auta 1480kg


nie przypadkiem 1520kg? :wink:
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 14-09-2013, 20:29   

Cytat:
co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM ;)


Łukaszu zapomniałeś dodać że w serii :) bo w piątek wyszło co innego 8) Ja w poniedziałek jadę na wagę
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
D1VenO 
Forumowicz


Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 341
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-09-2013, 06:56   

Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane. Taka hamownia nijak ma się do podwoziowych gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta. To chyba takie bardziej podobne do wróżenia z fusów. Wprawdzie kreskami sie nie lata ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens. Czemu wybraliscie poznsn i ten rodzaj hamowni ? We wrocku jest hamownia i robia dyno dni taniej.
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 15-09-2013, 11:34   

Każda hamownia zachwala swoje ;) my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała.. pewnie jeszcze będzie okazja na stacjonarnej też..
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-09-2013, 13:12   

Tia... znowu wina hamowni... :mrgreen:

Może trzeba w końcu na forum gdzieś tłustym drukiem pacnąć, że Galant/Legnum VR4 to nie są sportowe auta? :wink:
Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP.
I nie ma się co oszukiwać kochani :mrgreen:
Za to miny tych co kupili super sportowe VR4 co ma z cuś czysta kuni kiedy przychodzi do hamowni są bezcenne :D

Ale Łukasz dobrze kombinuje... :mrgreen: (dam znać na PW jak będzie gotowe :wink: )
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-09-2013, 14:26   

Cytat:
Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane


Może i są ale jest odniesienie do 3 vr4 hamowanych na tej samej stacji

Cytat:
gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta.


Wagę auta mamy podać dokładną po zważeniu. Opory wiatru były brane pod uwagę, przynajmniej tak mówił Wojtek

Cytat:
ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens


Jak sprawdzę wagę auta to wyniki będą umieszczone na forum :)

Cytat:
my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała


Dokładnie

Cytat:
Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP.


a na silniku? bo z tego co kojarzę i pamiętam to mieliśmy moc mierzoną na silniku
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 19-09-2013, 16:19   

Dzisiaj wizyta w ASO Mitsubishi po zakupy ale jak zwykle nawet na filtr oleju trzeba poczekać tydzień czasu ;)



A tu wykres z hamowni drogowej tak jak pisałem na seryjnym doładowaniu, mój zdecydowanie lżejszy niż Legnum danio88 ale VR4 to nie kombi na sterydach z podtlenkiem dociążającym tył ;)

_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-09-2013, 19:06   

Czemu w okolicach 5800rpm jest taki zjazd w dol? :x


Fajny przebieg niutona, musi sie przyjemnie jezdzic na codzien w niskim zakresie obrotow :)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 19-09-2013, 19:22   

taaak Nm czuć ;) a co do mocy ciężko mi powiedzieć przy manualu danio88 nie jest aż tak widoczny spadek przy 5800 rpm dopiero od ok 7000 rpm (fabrycznie max mocy jest przy 5500rmp) a w odczuciu kierowcy nie widać tego tak jak na wykresie zobaczymy dalej jak to będzie wyglądać.
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-09-2013, 22:36   

To kiedy sprzedajesz :wink: :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.