Zamknięty przez: roch_27 03-12-2013, 18:54 |
Nowy VR-4 czaaarny :) |
Autor |
Wiadomość |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-09-2013, 08:39
|
|
|
Nic nie mówiliście że byliście w POZ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2013, 10:26
|
|
|
spotkanie bylo szybkie a rzeczy ktore chcielismy zrobic wymagaly czasu i moge powiedziec ze sie udalo prawda? na drugi raz zbierzemy wiecej aut |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2013, 15:05
|
|
|
no to chłopaki gratuluje wyników.... ogołocili was na całego. Ta hamownia byla inercyjna czy obciążeniowa ? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2013, 19:58
|
|
|
Michał cicho bo się wyda !! Hamownia na drodze, tyle wiem |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 14-09-2013, 20:17
|
|
|
Hamownia drogowa (nie miałem doświadczenia z tym rodzajem hamowni wcześniej) przy okazji przyjazdu padł pomysł na sprawdzenie przed zmianami nie tylko mojego autka a kilka na jeden hamowni żeby było porównanie (może następnym razem będzie jeszcze więcej wyników )
Nie mam jeszcze wykresów żeby wkleić u mnie wyszło ok 255KM i 350NM przy seryjnym doładowaniu 0,55-6 bara i wadzę auta 1480kg (dokładnie nie wiem swojego nie ważyłem) co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM
Z dzisiaj zdjęcie:
kolejny w kolejce do sprawdzenia Legnum Radka jeśli się uda w przyszłym miesiącu podjechać do Poznania
 |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 |
Ostatnio zmieniony przez wookash83 19-11-2013, 22:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 14-09-2013, 20:25
|
|
|
wookash83 napisał/a: | i wadzę auta 1480kg |
nie przypadkiem 1520kg? |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2013, 20:29
|
|
|
Cytat: | co ciekawe był to najlepszy wynik z hamowań mimo że do serii brakuje 35KM |
Łukaszu zapomniałeś dodać że w serii bo w piątek wyszło co innego Ja w poniedziałek jadę na wagę |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
D1VenO
Forumowicz

Auto: galant avance, civic, delsol
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 341 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-09-2013, 06:56
|
|
|
Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane. Taka hamownia nijak ma się do podwoziowych gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta. To chyba takie bardziej podobne do wróżenia z fusów. Wprawdzie kreskami sie nie lata ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens. Czemu wybraliscie poznsn i ten rodzaj hamowni ? We wrocku jest hamownia i robia dyno dni taniej. |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 15-09-2013, 11:34
|
|
|
Każda hamownia zachwala swoje my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała.. pewnie jeszcze będzie okazja na stacjonarnej też.. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-09-2013, 13:12
|
|
|
Tia... znowu wina hamowni...
Może trzeba w końcu na forum gdzieś tłustym drukiem pacnąć, że Galant/Legnum VR4 to nie są sportowe auta?
Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP.
I nie ma się co oszukiwać kochani
Za to miny tych co kupili super sportowe VR4 co ma z cuś czysta kuni kiedy przychodzi do hamowni są bezcenne
Ale Łukasz dobrze kombinuje... (dam znać na PW jak będzie gotowe ) |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-09-2013, 14:26
|
|
|
Cytat: | Panowie, w takim razie jest szansa że wyniki są przekłamane |
Może i są ale jest odniesienie do 3 vr4 hamowanych na tej samej stacji
Cytat: | gdzie wynik nie jest fałszowany przez zmienne czynniki typu nachylenie drogi, wiatry zmienne i waga auta. |
Wagę auta mamy podać dokładną po zważeniu. Opory wiatru były brane pod uwagę, przynajmniej tak mówił Wojtek
Cytat: | ale wyniki przed i po modach na tej samej hamowni przy tych samych warunkach pokazuja czy zmiany maja sens |
Jak sprawdzę wagę auta to wyniki będą umieszczone na forum
Cytat: | my to potraktowaliśmy jak małe porównanie 3 autek w tych samych warunkach na drodze na jednej hamowni polecanej przez Michała |
Dokładnie
Cytat: | Generalnie moce podawane przez MMC są zawyżone, szczególnie jeśli chodzi o pfl. Nie dłubany przedlift w triptronicu to moc na kołach między 170 a 180 HP, poliftowa wersja to 185 do 195 HP a manual to 200 do 210 HP. |
a na silniku? bo z tego co kojarzę i pamiętam to mieliśmy moc mierzoną na silniku |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 19-09-2013, 16:19
|
|
|
Dzisiaj wizyta w ASO Mitsubishi po zakupy ale jak zwykle nawet na filtr oleju trzeba poczekać tydzień czasu
A tu wykres z hamowni drogowej tak jak pisałem na seryjnym doładowaniu, mój zdecydowanie lżejszy niż Legnum danio88 ale VR4 to nie kombi na sterydach z podtlenkiem dociążającym tył
 |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-09-2013, 19:06
|
|
|
Czemu w okolicach 5800rpm jest taki zjazd w dol?
Fajny przebieg niutona, musi sie przyjemnie jezdzic na codzien w niskim zakresie obrotow |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 19-09-2013, 19:22
|
|
|
taaak Nm czuć a co do mocy ciężko mi powiedzieć przy manualu danio88 nie jest aż tak widoczny spadek przy 5800 rpm dopiero od ok 7000 rpm (fabrycznie max mocy jest przy 5500rmp) a w odczuciu kierowcy nie widać tego tak jak na wykresie zobaczymy dalej jak to będzie wyglądać. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-09-2013, 22:36
|
|
|
To kiedy sprzedajesz |
|
|
|
 |
|