Zamknięty przez: mkm 30-06-2015, 17:57 |
GTO |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2015, 12:21
|
|
|
Czyli została oryginalna skrzynia z GTO N/A? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 23-03-2015, 13:39
|
|
|
Tak jest. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 26-03-2015, 16:19
|
|
|
Niestety, podczas strojenia pożegnaliśmy się z kilkumiesięcznym sprzęgłem Valeo. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 29-03-2015, 01:52
|
|
|
Nowy zestaw zamówiony...
Cytat: | XTD Stage 4 6 puck Ceramic rigid cluitch is designed for the serious enthusiast with considerable modifications. This disc features 12 high-coefficient ceramic pads for quick engagement and the extreme duty friction needed. Our specifically designed high torque disc delivers maximum holding capacity without compromise.Using a Ceramic/Sintered Iron friction material,the XTD Stage 4 holds all the power and rapidly dissipates unwanted heat.We using this clutch system for most Racing,Track and Drag and 100-400% over stock holding capacity. This XTD Stage 4 Clutch Kit comes with XTD Heavy-duty Pressure plate *1700 lbs*,XTD 6 Puck Rigid Copper Ceramic Disc,Throw out Bearing, Pilot Beaing,Alignment Tool,XTD Clutch Installation Guide & XTD Logo Window Decal.XTD Extreme Heavy-duty Pressure plate is made from ductile iron and heat Treated Which is about 25% Stronger Than Just Stock Cast Iron Pressure plate. |
|
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-03-2015, 03:21
|
|
|
Oby nie z Ebay-a
Co Was podkusiło na XTD? Niska cena?
Najpierw Valeo, teraz to...
W tym co cytujesz możesz sprzedawcy napisać, że sprzęgło po angielsku to clutch, a po anglochińsku tak jak w cytacie cluitch |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 29-03-2015, 17:35
|
|
|
mkm napisał/a: | Co Was podkusiło na XTD? Niska cena? |
Nie... opinie na forach zagranicznych...
edit:
na forach dotyczących 3000GT... widzę jak rozbieżne są opinie na innych... |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 30-03-2015, 11:06
|
|
|
Cena jest podejrzanie niska - zwłaszcza, że to cena regularna.
Samo sprzęgło wygląda "delikatnie" - więc jego wartość powinna być w materiale.
Materiał to kasa.
a cenowo do wysokiej półki jest przepaść.
Dawno temu jak nie było części zamiennych to każdy "kowal" regenerował sprzęgła.
Jak był dokładny miał dobre okładziny, nity, tarcza którą regenerował nie była zabita, a on był staranny to sprzęgła wytrzymywały dłużej niż fabryczne mimo katowania.
Jak nie... to wystarczyło tocząc się do tyłu gwałtowniej ruszyć i sprzęgło się rozpadało.
Podobnie jest teraz z tanimi częściami i różnymi podróbami - niby wyglądają tak samo.
Ja bym podzwonił po firmach robiących sprzęgła - sporo "rzemeślników" robi to naprawdę fachowo kupił nowe które on poleci (materiał, tłumiki, konstrukcja) i zaryzykował zrobienie.
Problemem jest to, że jak Wam się sprzęgło rozleci to może narobić szkód. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 30-03-2015, 20:34
|
|
|
Dobrze, że napisałeś, bo w ostatniej chwili zrezygnowaliśmy z XTD.
Wybraliśmy Competition Clutch.
Z finansowego punktu widzenia - zabolało. Zamiast 159$ zapłaciliśmy £380... |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 27-04-2015, 19:24
|
|
|
Sprzęgło już w Bytomiu.
No i najświeższe zdjęcie z niedzieli.
 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-04-2015, 10:09
|
|
|
no ładnie, przyjechali do Bielska nic się wcześniej nie zapowiadając |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 28-04-2015, 21:58
|
|
|
Tomi. A było w niedziele grubo |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 28-04-2015, 23:08
|
|
|
 |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 29-04-2015, 23:10
|
|
|
Pełna lista zmian w okresie styczeń-kwiecień:
- swap silnika Twin Turbo wraz z osprzętem
- wrzucenie wiązki elektrycznej silnika z Twin Turbo
- wrzucenie układu wydechowego z Twin Turbo
- wymiana rozrządu
- wymiana uszczelek pokryw zaworów oraz wszystkich uszczelniaczy
- wymiana panewek korbowodowych i głównych
- wymiana silniczka krokowego
- wymiana TPS
- wymiana świec, kabli i cewek zapłonowych
- wymiana oleju (Liqui Moly Synthoil 5W40) wraz z filtrem oleju K&N Gold
- wrzucenie kompletnej klimatyzacji z dawcy
- wymiana przekładni kierowniczej
- stworzenie układu uruchamiającego wiatraki niezależnie od siebie
- zamiana czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego na CAS
- usunięcie solenoid
- instalacja turbo timera HKS Type 0
- instalacja wskaźnika doładowania Autogauges na silniczku krokowym
- instalacja boost controllera
- instalacja systemu Active Aero
- przeróbka lamp przednich (robo mod)
- instalacja żarników xenonowych 4300k
- usunięcie anteny teleskopowej z tylnego błotnika
- wymiana tylnej blendy z poliftowej na przedliftową
- wymiana lewego przedniego halogenu przeciwmgłowego
- wymiana łączników przednich stabilizatorów
- wymiana rozrusznika
- nowe gwinty na połączeniu silnik-skrzynia
- malowanie kilku elementów
- polerka całego samochodu
- nowe opony Infinity INF05 245/45R18 - oś przednia
- nowe opony Bridgestone RE050A RSC 245/45R18 - oś tylna
- zestaw sprzęgła Competition Clutch Stage 2 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-04-2015, 07:41
|
|
|
madź napisał/a: | Dobrze, że napisałeś, bo w ostatniej chwili zrezygnowaliśmy z XTD.
Wybraliśmy Competition Clutch. |
I dobrze, To XTD wyglada tragicznie, zadnych damperów, mogło klekotać. A ta ceramika do mnie nie przemawia.
"Troszeczkę" zrobiliście modów..:) Gratulacje!! |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|