Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
30-06-2015, 17:57
GTO
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2015, 12:21   

Czyli została oryginalna skrzynia z GTO N/A?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 23-03-2015, 13:39   

Tak jest. :)
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 26-03-2015, 16:19   

Niestety, podczas strojenia pożegnaliśmy się z kilkumiesięcznym sprzęgłem Valeo.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 29-03-2015, 01:52   

Nowy zestaw zamówiony...

Cytat:
XTD Stage 4 6 puck Ceramic rigid cluitch is designed for the serious enthusiast with considerable modifications. This disc features 12 high-coefficient ceramic pads for quick engagement and the extreme duty friction needed. Our specifically designed high torque disc delivers maximum holding capacity without compromise.Using a Ceramic/Sintered Iron friction material,the XTD Stage 4 holds all the power and rapidly dissipates unwanted heat.We using this clutch system for most Racing,Track and Drag and 100-400% over stock holding capacity. This XTD Stage 4 Clutch Kit comes with XTD Heavy-duty Pressure plate *1700 lbs*,XTD 6 Puck Rigid Copper Ceramic Disc,Throw out Bearing, Pilot Beaing,Alignment Tool,XTD Clutch Installation Guide & XTD Logo Window Decal.XTD Extreme Heavy-duty Pressure plate is made from ductile iron and heat Treated Which is about 25% Stronger Than Just Stock Cast Iron Pressure plate.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 29-03-2015, 03:21   

Oby nie z Ebay-a :roll:
Co Was podkusiło na XTD? Niska cena?
Najpierw Valeo, teraz to...

W tym co cytujesz możesz sprzedawcy napisać, że sprzęgło po angielsku to clutch, a po anglochińsku tak jak w cytacie cluitch :mrgreen:
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 29-03-2015, 17:35   

mkm napisał/a:
Co Was podkusiło na XTD? Niska cena?

Nie... opinie na forach zagranicznych...

edit:
na forach dotyczących 3000GT... widzę jak rozbieżne są opinie na innych... :evil:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-03-2015, 11:06   

Cena jest podejrzanie niska - zwłaszcza, że to cena regularna.
Samo sprzęgło wygląda "delikatnie" - więc jego wartość powinna być w materiale.
Materiał to kasa.
a cenowo do wysokiej półki jest przepaść.

Dawno temu jak nie było części zamiennych to każdy "kowal" regenerował sprzęgła.
Jak był dokładny miał dobre okładziny, nity, tarcza którą regenerował nie była zabita, a on był staranny to sprzęgła wytrzymywały dłużej niż fabryczne mimo katowania.

Jak nie... to wystarczyło tocząc się do tyłu gwałtowniej ruszyć i sprzęgło się rozpadało.

Podobnie jest teraz z tanimi częściami i różnymi podróbami - niby wyglądają tak samo.

Ja bym podzwonił po firmach robiących sprzęgła - sporo "rzemeślników" robi to naprawdę fachowo kupił nowe które on poleci (materiał, tłumiki, konstrukcja) i zaryzykował zrobienie.
Problemem jest to, że jak Wam się sprzęgło rozleci to może narobić szkód.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 30-03-2015, 20:34   

Dobrze, że napisałeś, bo w ostatniej chwili zrezygnowaliśmy z XTD.
Wybraliśmy Competition Clutch.
Z finansowego punktu widzenia - zabolało. Zamiast 159$ zapłaciliśmy £380...
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 27-04-2015, 19:24   

Sprzęgło już w Bytomiu. 8)




No i najświeższe zdjęcie z niedzieli. :twisted:

 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-04-2015, 10:09   

no ładnie, przyjechali do Bielska nic się wcześniej nie zapowiadając ;)
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 28-04-2015, 21:58   

Tomi. A było w niedziele grubo :D
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-04-2015, 22:02   

drexvs napisał/a:
Tomi. A było w niedziele grubo :D


Trzeba się zapowiadać z takimi imprezami o tu:
http://forum.mitsumaniaki...53223&start=810
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 28-04-2015, 23:08   

 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 29-04-2015, 23:10   



Pełna lista zmian w okresie styczeń-kwiecień:

- swap silnika Twin Turbo wraz z osprzętem
- wrzucenie wiązki elektrycznej silnika z Twin Turbo
- wrzucenie układu wydechowego z Twin Turbo
- wymiana rozrządu
- wymiana uszczelek pokryw zaworów oraz wszystkich uszczelniaczy
- wymiana panewek korbowodowych i głównych
- wymiana silniczka krokowego
- wymiana TPS
- wymiana świec, kabli i cewek zapłonowych
- wymiana oleju (Liqui Moly Synthoil 5W40) wraz z filtrem oleju K&N Gold
- wrzucenie kompletnej klimatyzacji z dawcy
- wymiana przekładni kierowniczej
- stworzenie układu uruchamiającego wiatraki niezależnie od siebie
- zamiana czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego na CAS
- usunięcie solenoid
- instalacja turbo timera HKS Type 0
- instalacja wskaźnika doładowania Autogauges na silniczku krokowym
- instalacja boost controllera
- instalacja systemu Active Aero
- przeróbka lamp przednich (robo mod)
- instalacja żarników xenonowych 4300k
- usunięcie anteny teleskopowej z tylnego błotnika
- wymiana tylnej blendy z poliftowej na przedliftową
- wymiana lewego przedniego halogenu przeciwmgłowego
- wymiana łączników przednich stabilizatorów
- wymiana rozrusznika
- nowe gwinty na połączeniu silnik-skrzynia
- malowanie kilku elementów
- polerka całego samochodu
- nowe opony Infinity INF05 245/45R18 - oś przednia
- nowe opony Bridgestone RE050A RSC 245/45R18 - oś tylna
- zestaw sprzęgła Competition Clutch Stage 2
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-04-2015, 07:41   

madź napisał/a:
Dobrze, że napisałeś, bo w ostatniej chwili zrezygnowaliśmy z XTD.
Wybraliśmy Competition Clutch.

I dobrze, To XTD wyglada tragicznie, zadnych damperów, mogło klekotać. A ta ceramika do mnie nie przemawia.
"Troszeczkę" zrobiliście modów..:) Gratulacje!!
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.