[EAxx] Pompa wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 28-01-2016, 15:33
|
|
|
W czasie jazdy? to chyba prędzej od drążków/końcówek drążka. Albo niedopompowanych opon (taki objaw mam w cytrynie). |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
kurczaczek1989
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-02-2016, 09:28
|
|
|
Dziś wziąłem się za pompę rozlozylem ją i stwierdziłem że nie ma łożyska tylko są tuleje z wyzlobieniami do smarowania . Wyczyscilem kanaliki i zobaczymy czy przestanie szumiec. Luzow nie uswiadxzylem na tulejach .Galant 2.4 Gdi 106kw |
_________________
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 05-02-2016, 09:29
|
|
|
kurczaczek1989 napisał/a: | nie ma łożyska tylko są tuleje | a tuleje to co? łożysko ślizgowe! |
|
|
|
 |
MisiekK
Forumowicz
Auto: Galant'99 2,5V6 A KOMBI WE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 56 Skąd: Gdynia-Szczecin
|
Wysłany: 05-02-2016, 09:50
|
|
|
Riazek napisał/a: | parian napisał/a: | A jakieś szczegóły dla potomnych? w sensie co przerabiał i czy było to kosztowne? |
Szczegóły dopiero jutro, bo nie rozmawiałem z nim dokładnie co i jak. Jeszcze wymieni mi przepływomierz i jutro postaram się dowiedzieć co dokładnie zrobił. Ale podejrzewam, że po prostu przełożył koło z mojej starej pompy do pompy od carismy 1.8 (nie znam rocznika) Pompa od carismy pasowała do mocowań, wężyków, ale nie pasował do niej pasek. |
Jak możesz zapodaj co przerabiał i od jakiej Carismy - moja pompa chyba jednak nie pracuje prawidłowo. Znowu mam opory z pozycji zero. I szukam dokładnie takiej pompy do 2,5V6 '98. |
_________________ Galant 2,5V6 AT KOMBI WE
 |
|
|
|
 |
kurczaczek1989
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2014 Posty: 27 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-02-2016, 12:43
|
|
|
polaff napisał/a: | kurczaczek1989 napisał/a: | nie ma łożyska tylko są tuleje | a tuleje to co? łożysko ślizgowe! |
ok to luzów nie wyczułem |
_________________
 |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 11-02-2016, 00:40
|
|
|
Czy pompa może paść z dnia na dzień ( ogólnie wspomaganie). Było wszystko dobrze żadnego szumienia itp., dobrze się kręciło kierownicą. Pewnego dnia rano odpala auto i nie ma wspomagania w ogóle ZERO. Dodam że było wtedy z -12 stopni myślałem, że zimny płyn i się rozgrzeje i będzie ok ale niestety po zrobieniu trasy 15 km nic się nie poprawiło.
Wczoraj odpaliłem gala żeby sprawdzić czy może faktycznie był coś przymarznięte ale niestety wspomagania nadal brak
Sprawdizłem:
pasek jest, nawet się kręci (nie piszczy)
płyn w zbiorniczku jest
pompa nie wydaje żadnych odgłosów
Czego szukać, jakieś zaworki mogą się przyciąć? |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-02-2016, 10:40
|
|
|
Sprawdź czy masz dobrze naciągnięty pasek. Może gdy pompa dostaje oporu to pasek zaczyna się ślizgać po rolce. Na postoju odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą i będzie widać wszystko |
_________________
 |
|
|
|
 |
perpanjan
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-07-2016, 17:20
|
|
|
Witam
Mam ogromy problem ponieważ pompa wspomagania padła, da się jeździć jakoś ale po oddaniu do regenracjii powiedzieli że się nie podejmą regeneracji bo jest tak zatarta w środku i tu się pojawia problem z dostępnością częsci zamniennych, czytałem poprzednie posty o 3 rodzajach pomp w tej generacji galantów więc będę dokładny w pytaniu: czy ma ktoś namiary na pompę do galanta 98r. 2,5 v6
będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-07-2016, 22:12
|
|
|
perpanjan napisał/a: | więc będę dokładny w pytaniu: czy ma ktoś namiary na pompę do galanta 98r. 2,5 v6
będę bardzo wdzięczny | Precyzyjnie określ podając jaki masz numer pompy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
perpanjan
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-07-2016, 22:17
|
|
|
Niestety aż tak precyzyjnie nie mogę określić mogę zrobić zdjęcia jak ona wygląda z dołu i z góry bo nie mogę sobie pozwolić żeby uziemić auto wykręcając pompę na dłużej, a pozbywanie się 100 zł za samo wykręcenie i wkręcenie pompy żeby sprawdzić numery mija się z celem. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2016, 21:33
|
|
|
perpanjan napisał/a: | 100 zł za samo wykręcenie i wkręcenie pompy | kosmicznie drogo biorąc pod uwagę, że pompa trzyma się na 3 śrubach + 1 nakrętka do przewodu wysokiego ciśnienia i 1 opaska do przewodu powrotnego... |
|
|
|
 |
perpanjan
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-07-2016, 21:43
|
|
|
to może jeszcze coś robiłem wtedy u mechanika że mi tak policzył już nie pamiętam, ale nie ma co zaśmiecać wątku czy zdjęcia założonej pompy od góry i od dołu będą w stanie wam określić jaka to pompa i jeśli tak to czy macie może na miary na jakiegoś galanta na części albo samą pompę?
[ Dodano: 15-08-2016, 18:06 ]
WItam jeszcze raz, pompę udało się kupić dobrą ale jest nowy problem, że po mieście wspomaganie działa dobrze ale po 70 km autosrady zdaje się jak by zacinać i przy małych obrotach silnika praktycznie nie działa wspomaganie, po 6 godzinnym odpoczynku samochodu znowu działało dobrze ale po powrocie autostradą sytuacja się powtórzyła, czy to pompa jest zepsuta czy może problem leży w maglownicy
albo jakieś inne teorie?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-08-2016, 18:44
|
|
|
Płukana byla maglownica przed wymianą pompy wspomagania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
perpanjan
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-08-2016, 11:07
|
|
|
nie była niestety, czy można to nadrobić po wymianie? i czy to może powodować opisany problem? |
|
|
|
 |
vSiMoN
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6 160HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015 Posty: 34 Skąd: Konin
|
Wysłany: 16-10-2016, 18:48
|
|
|
https://youtu.be/1cg_Fr21Ess
Mam taki sam dźwięk u swojego gala lecz wspomaganie chodzi bardzo lekko. Wymienić pompę? |
|
|
|
 |
|