Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pompa wspomagania
Autor Wiadomość
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 28-01-2016, 15:33   

W czasie jazdy? to chyba prędzej od drążków/końcówek drążka. Albo niedopompowanych opon ;) (taki objaw mam w cytrynie).
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
kurczaczek1989 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-02-2016, 09:28   

Dziś wziąłem się za pompę rozlozylem ją i stwierdziłem że nie ma łożyska tylko są tuleje z wyzlobieniami do smarowania . Wyczyscilem kanaliki i zobaczymy czy przestanie szumiec. Luzow nie uswiadxzylem na tulejach .Galant 2.4 Gdi 106kw
_________________

 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 05-02-2016, 09:29   

kurczaczek1989 napisał/a:
nie ma łożyska tylko są tuleje
a tuleje to co? łożysko ślizgowe!
 
 
MisiekK 
Forumowicz

Auto: Galant'99 2,5V6 A KOMBI WE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Gdynia-Szczecin
Wysłany: 05-02-2016, 09:50   

Riazek napisał/a:
parian napisał/a:
A jakieś szczegóły dla potomnych? w sensie co przerabiał i czy było to kosztowne?


Szczegóły dopiero jutro, bo nie rozmawiałem z nim dokładnie co i jak. Jeszcze wymieni mi przepływomierz i jutro postaram się dowiedzieć co dokładnie zrobił. Ale podejrzewam, że po prostu przełożył koło z mojej starej pompy do pompy od carismy 1.8 (nie znam rocznika) Pompa od carismy pasowała do mocowań, wężyków, ale nie pasował do niej pasek.


Jak możesz zapodaj co przerabiał i od jakiej Carismy - moja pompa chyba jednak nie pracuje prawidłowo. Znowu mam opory z pozycji zero. I szukam dokładnie takiej pompy do 2,5V6 '98.
_________________
Galant 2,5V6 AT KOMBI WE
 
 
kurczaczek1989 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-02-2016, 12:43   

polaff napisał/a:
kurczaczek1989 napisał/a:
nie ma łożyska tylko są tuleje
a tuleje to co? łożysko ślizgowe!


ok to luzów nie wyczułem
_________________

 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 11-02-2016, 00:40   

Czy pompa może paść z dnia na dzień ( ogólnie wspomaganie). Było wszystko dobrze żadnego szumienia itp., dobrze się kręciło kierownicą. Pewnego dnia rano odpala auto i nie ma wspomagania w ogóle ZERO. Dodam że było wtedy z -12 stopni myślałem, że zimny płyn i się rozgrzeje i będzie ok ale niestety po zrobieniu trasy 15 km nic się nie poprawiło.

Wczoraj odpaliłem gala żeby sprawdzić czy może faktycznie był coś przymarznięte ale niestety wspomagania nadal brak :?
Sprawdizłem:
pasek jest, nawet się kręci :biggrin: (nie piszczy)
płyn w zbiorniczku jest
pompa nie wydaje żadnych odgłosów

Czego szukać, jakieś zaworki mogą się przyciąć?
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-02-2016, 10:40   

Sprawdź czy masz dobrze naciągnięty pasek. Może gdy pompa dostaje oporu to pasek zaczyna się ślizgać po rolce. Na postoju odpal auto i niech ktoś kręci kierownicą i będzie widać wszystko :)
_________________


 
 
perpanjan 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-07-2016, 17:20   

Witam
Mam ogromy problem ponieważ pompa wspomagania padła, da się jeździć jakoś ale po oddaniu do regenracjii powiedzieli że się nie podejmą regeneracji bo jest tak zatarta w środku :cry: i tu się pojawia problem z dostępnością częsci zamniennych, czytałem poprzednie posty o 3 rodzajach pomp w tej generacji galantów więc będę dokładny w pytaniu: czy ma ktoś namiary na pompę do galanta 98r. 2,5 v6
będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-07-2016, 22:12   

perpanjan napisał/a:
więc będę dokładny w pytaniu: czy ma ktoś namiary na pompę do galanta 98r. 2,5 v6
będę bardzo wdzięczny
Precyzyjnie określ podając jaki masz numer pompy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
perpanjan 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-07-2016, 22:17   

Niestety aż tak precyzyjnie nie mogę określić mogę zrobić zdjęcia jak ona wygląda z dołu i z góry bo nie mogę sobie pozwolić żeby uziemić auto wykręcając pompę na dłużej, a pozbywanie się 100 zł za samo wykręcenie i wkręcenie pompy żeby sprawdzić numery mija się z celem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2016, 21:33   

perpanjan napisał/a:
100 zł za samo wykręcenie i wkręcenie pompy
kosmicznie drogo biorąc pod uwagę, że pompa trzyma się na 3 śrubach + 1 nakrętka do przewodu wysokiego ciśnienia i 1 opaska do przewodu powrotnego...
 
 
perpanjan 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-07-2016, 21:43   

to może jeszcze coś robiłem wtedy u mechanika że mi tak policzył już nie pamiętam, ale nie ma co zaśmiecać wątku czy zdjęcia założonej pompy od góry i od dołu będą w stanie wam określić jaka to pompa i jeśli tak to czy macie może na miary na jakiegoś galanta na części albo samą pompę?

[ Dodano: 15-08-2016, 18:06 ]
WItam jeszcze raz, pompę udało się kupić dobrą ale jest nowy problem, że po mieście wspomaganie działa dobrze ale po 70 km autosrady zdaje się jak by zacinać i przy małych obrotach silnika praktycznie nie działa wspomaganie, po 6 godzinnym odpoczynku samochodu znowu działało dobrze ale po powrocie autostradą sytuacja się powtórzyła, czy to pompa jest zepsuta czy może problem leży w maglownicy
albo jakieś inne teorie?
Pozdrawiam :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-08-2016, 18:44   

Płukana byla maglownica przed wymianą pompy wspomagania :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
perpanjan 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-08-2016, 11:07   

nie była niestety, czy można to nadrobić po wymianie? i czy to może powodować opisany problem?
 
 
vSiMoN 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6 160HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 34
Skąd: Konin
Wysłany: 16-10-2016, 18:48   

https://youtu.be/1cg_Fr21Ess
Mam taki sam dźwięk u swojego gala lecz wspomaganie chodzi bardzo lekko. Wymienić pompę?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.