[EAxx] Piszczy pasek od Alternatora. |
Autor |
Wiadomość |
Heinzse
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2016 Posty: 23 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 06-12-2016, 19:56
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Powinien być 4PK945. |
Dzięki bardzo ! |
|
|
|
 |
miro_x
Forumowicz
Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 43 Skąd: P-sk
|
Wysłany: 13-12-2016, 14:24
|
|
|
A ja mam nowe paski Gatesa .. (tak wyszło)
Piszczą od dnia założenia. Masakra jakaś. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-12-2016, 17:24
|
|
|
miro_x, to normalne w przypadku pasków tego producenta. |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2016, 20:50
|
|
|
Hugo napisał/a: | miro_x, to normalne w przypadku pasków tego producenta. |
W takim razie jakie zakładać? Sam obecnie stoję przed zakupem dużej ilości pasków (obydwa klinowe i rozrząd), w poprzednim aucie miałem Gatesa i nie narzekałem.
I jaki powinien być w końcu rozmiar paska od alternatora, 4PK945? Gates oferuje 948, conti 950, a jak już jest jakiś 945 to Galant nie jest wymieniony jako model, do którego owy pasek pasuje. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-12-2016, 21:06
|
|
|
Paski osprzętu tylko BANDO lub DAYCO. Rozrządu może być Contitech, ale lepiej poszukać paska firmy SUN (ok. 200 zł kosztuje, więc droższy od Conti o 30-40 zł).
Tak, do alternatora ma być 4PK945, ale 948 i 950 również będą OK. |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2016, 21:14
|
|
|
Hugo, dzięki |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-12-2016, 21:17
|
|
|
Oznaczenie po PK to długość paska w mm.
Oryginalny miał długość 945mm.
Jak pasek będzie 3 lub 5mm dłuższy od ori to i tak się go pewnie naciągnie . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-12-2016, 10:04
|
|
|
http://allegro.pl/rozrzad...41.html#thumb/6
Co sądzicie o takim zestawie? Paski Sun dzisiaj dorwać bardzo ciężko, w necie prawie zero... Widziałem tylko w jednym sklepie za 260 pln. A 750 za taki zestaw to chyba niezła cena. Pasek Conti, rolki SKF, pompa Aisin i napinacz bodajże INA wyszły mi na 710 złotych w sklepie w którym się zazwyczaj zaopatruję, a tutaj części są oryginalne z Japonii i wszystkie polecanych przez was marek w innym wątku. Nie chcę oszczędzać na swoim Mitsu, jeśli te 40 złotych wyjdą mu na lepsze to spokojnie mogę je wydać. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-12-2016, 11:29
|
|
|
Bizi78, tak, o tym też doczytałem i mam zamiar kupić uszczelki Corteco. Dziękuję za pomoc
E: Żeby nie zaśmiecać już wątków niepotrzebnymi postami dodam, że w sklepie w którym pół roku temu pasek rozrządu SUN za 165 pln zamawiał kolega Mroowa (http://www.japanauto.pl/) obecnie koszt paska rozrządu Sun na rolkach Koyo/GMB to 550 złotych, mają też chyba jako jedyni na stanie paski klinowe Bando (27 za pasek alternatora, 43 dla paska wspomagania+klimy). Także trochę drogo się zrobiło :/ |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-12-2016, 13:15
|
|
|
larelijux napisał/a: | Także trochę drogo się zrobiło :/ | jakoś rok temu kupowałem od Japaneze - pasek SUN i 2 rolki Koyo, wychodziło ok. 330zł za komplet
obecnych cen nie znam, ale może warto go zapytać |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-03-2017, 20:46
|
|
|
Hejka.Ponieważ wzielam sie profilaktycznie do wymiany wezy i oringow pomyslalam też o paskach.I teraz mam pytanie:co ile powinno sie wymieniać pasek od alternatora i wspomagania?Nic nie piszczy itp.ale juz przejechalam na nich 40.000km.ten dluzszy mam contitecha a drugi to dongil superstar(korea).Jak sie sprawdza pasek?wizualnie jesli nie widać spekań to jeszce zostawić czy tak jak z paskiem rorządu wymienia sie co ileś km?Ile zajmuje wymiana paska alternatora? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-03-2017, 22:05
|
|
|
Teoretycznie mitsu poleca sprawdzać i w razie czego wymienić.
Nie ma jakiegoś interwału, po którym należy wymienić.
Na pewno warto wymieniać podczas wymiany rozrządu i tak się je demontuje.
Oczywiście można wymieniać częściej. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
suchyds
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2,5 v6 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Czempiń
|
Wysłany: 11-03-2017, 08:17
|
|
|
Ewcia80 moja rada jak nie piszczy to się nie wymienia.
Też byłem taki ambitny i teraz muszę kupić kolejny pasek i dodatkowo nowe rolki napinaczy |
_________________ suchy
8,6/100 cykl mieszany |
|
|
|
 |
mp1602
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-04-2017, 19:46
|
|
|
Witam. Kiedyś zaglądałem często na forum, lecz wymarzyła mi się zmiana auta i po nieudanym romansie z Oplem Omegą 2.5v6 i BMW E39 530d wróciłem do jedynego słusznego auta... Galanta zakupiłem takowego z silnikiem 2.5 v6 i mam problem z paskiem od alternatora. Paski są nowe i tu schody. Mam wielki problem dojść do rolki napinającej. Jest jakiś sposób na to? i które śruby poluzować by móc podciągnąć pasek bo lata jak pas transmisyjny od krajzegi.. |
|
|
|
 |
|