Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Piszczy pasek od Alternatora.
Autor Wiadomość
Heinzse 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 23
Skąd: Gubin
Wysłany: 06-12-2016, 19:56   

Bizi78 napisał/a:
Powinien być 4PK945.

Dzięki bardzo !
 
 
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
Wysłany: 13-12-2016, 14:24   

A ja mam nowe paski Gatesa .. (tak wyszło)

Piszczą od dnia założenia. Masakra jakaś.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-12-2016, 17:24   

miro_x, to normalne w przypadku pasków tego producenta.
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-12-2016, 20:50   

Hugo napisał/a:
miro_x, to normalne w przypadku pasków tego producenta.


W takim razie jakie zakładać? Sam obecnie stoję przed zakupem dużej ilości pasków (obydwa klinowe i rozrząd), w poprzednim aucie miałem Gatesa i nie narzekałem.

I jaki powinien być w końcu rozmiar paska od alternatora, 4PK945? Gates oferuje 948, conti 950, a jak już jest jakiś 945 to Galant nie jest wymieniony jako model, do którego owy pasek pasuje.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-12-2016, 21:06   

Paski osprzętu tylko BANDO lub DAYCO. Rozrządu może być Contitech, ale lepiej poszukać paska firmy SUN (ok. 200 zł kosztuje, więc droższy od Conti o 30-40 zł).
Tak, do alternatora ma być 4PK945, ale 948 i 950 również będą OK.
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-12-2016, 21:14   

Hugo, dzięki :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-12-2016, 21:17   

Oznaczenie po PK to długość paska w mm.
Oryginalny miał długość 945mm.
Jak pasek będzie 3 lub 5mm dłuższy od ori to i tak się go pewnie naciągnie :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-12-2016, 10:04   

http://allegro.pl/rozrzad...41.html#thumb/6

Co sądzicie o takim zestawie? Paski Sun dzisiaj dorwać bardzo ciężko, w necie prawie zero... Widziałem tylko w jednym sklepie za 260 pln. A 750 za taki zestaw to chyba niezła cena. Pasek Conti, rolki SKF, pompa Aisin i napinacz bodajże INA wyszły mi na 710 złotych w sklepie w którym się zazwyczaj zaopatruję, a tutaj części są oryginalne z Japonii i wszystkie polecanych przez was marek w innym wątku. Nie chcę oszczędzać na swoim Mitsu, jeśli te 40 złotych wyjdą mu na lepsze to spokojnie mogę je wydać.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-12-2016, 10:41   

Temat o rozrządzie masz tutaj :wink: :
http://forum.mitsumaniaki...t=35704&start=0
Jak dla mnie zestaw jak najbardziej ok.
Tylko przed wymianą na wszelki wypadek zaopatrzyłbym się w uszczelniacze wałków i wału.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-12-2016, 11:29   

Bizi78, tak, o tym też doczytałem i mam zamiar kupić uszczelki Corteco. Dziękuję za pomoc :)

E: Żeby nie zaśmiecać już wątków niepotrzebnymi postami dodam, że w sklepie w którym pół roku temu pasek rozrządu SUN za 165 pln zamawiał kolega Mroowa (http://www.japanauto.pl/) obecnie koszt paska rozrządu Sun na rolkach Koyo/GMB to 550 złotych, mają też chyba jako jedyni na stanie paski klinowe Bando (27 za pasek alternatora, 43 dla paska wspomagania+klimy). Także trochę drogo się zrobiło :/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-12-2016, 13:15   

larelijux napisał/a:
Także trochę drogo się zrobiło :/
jakoś rok temu kupowałem od Japaneze - pasek SUN i 2 rolki Koyo, wychodziło ok. 330zł za komplet
obecnych cen nie znam, ale może warto go zapytać
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-03-2017, 20:46   

Hejka.Ponieważ wzielam sie profilaktycznie do wymiany wezy i oringow pomyslalam też o paskach.I teraz mam pytanie:co ile powinno sie wymieniać pasek od alternatora i wspomagania?Nic nie piszczy itp.ale juz przejechalam na nich 40.000km.ten dluzszy mam contitecha a drugi to dongil superstar(korea).Jak sie sprawdza pasek?wizualnie jesli nie widać spekań to jeszce zostawić czy tak jak z paskiem rorządu wymienia sie co ileś km?Ile zajmuje wymiana paska alternatora?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-03-2017, 22:05   

Teoretycznie mitsu poleca sprawdzać i w razie czego wymienić.
Nie ma jakiegoś interwału, po którym należy wymienić.
Na pewno warto wymieniać podczas wymiany rozrządu i tak się je demontuje.
Oczywiście można wymieniać częściej.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
suchyds 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2,5 v6 01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 20
Skąd: Czempiń
Wysłany: 11-03-2017, 08:17   

Ewcia80 moja rada jak nie piszczy to się nie wymienia.
Też byłem taki ambitny i teraz muszę kupić kolejny pasek i dodatkowo nowe rolki napinaczy :cry:
_________________
suchy
8,6/100 cykl mieszany
 
 
mp1602 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 26-04-2017, 19:46   

Witam. Kiedyś zaglądałem często na forum, lecz wymarzyła mi się zmiana auta i po nieudanym romansie z Oplem Omegą 2.5v6 i BMW E39 530d wróciłem do jedynego słusznego auta... Galanta :D zakupiłem takowego z silnikiem 2.5 v6 i mam problem z paskiem od alternatora. Paski są nowe i tu schody. Mam wielki problem dojść do rolki napinającej. Jest jakiś sposób na to? i które śruby poluzować by móc podciągnąć pasek bo lata jak pas transmisyjny od krajzegi..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.