Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cena
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 31-01-2013, 20:05   

rezon napisał/a:
Miłej i bezproblemowej jazdy. Ponarzekaj u nich na brak 4x4 ;) to jak wprowadzą chętnie wezmę pod uwagę. Bez tego odpadła na wstępnym etapie.
Eeee, ale fakt, brak 4x4 troche boli, ale jezdze na oponach na kolcach, wiec przyczepnosc na sliskim prawie jak beton :mrgreen: A jak w sniegi jedziemy, to Pojara sie pakujemy :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-02-2013, 22:47   

Dla zainteresowanych ceną OIII, a nie awaryjnością silników i wyższością świąt BN nad WN :twisted: .
Aktualna cena w benzynie spadła o 12Kpln. Sprawdzałem teraz.
Dla ciekawszych, dzisiaj o godzinie 14 rabat był 8Kpln.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 495
Skąd: Z morza
Wysłany: 05-02-2013, 08:03   

To z powodu dużego zainteresowania autami (niestety konkurencji). Dalej nie rozumiem dlaczego nie ma w ofercie diesla 1.8 i mocniejszych "benzyn" :?:

pozdro
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 05-02-2013, 16:39   

A to dlaczego specjalnie dla Polski mieliby produkować nowe Outki z 1.8 ? hę ?
W innych, normalnych krajach, raczej nie trzeba dopłacać aż takiej akcyzy za to, że ma się silnik 2.2 zamiast 1.8.
Trik, rabaty są zarówno w wysokości 12 jak i 8 tysięcy -pierwszy do benzynki a drugi do diesla.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 495
Skąd: Z morza
Wysłany: 05-02-2013, 17:18   

Jak pisałem wcześniej w tym temacie: brakuje "bazowego" diesla który pełniłby rolę lidera sprzedaży (tak jak kiedyś 2.0 PD windowało słupki sprzedaży dla O2), poza tym nie każdy lubi diesle więc przydałaby się też jakaś mocniejsza benzyna (obecny silnik nie przekonuje dynamiką). O wersji przygotowanej do gazu nawet nie marzę... W sumie wybór silników dla O3 jest mizerny co świadczy o lekceważeniu potencjalnych klientów albo o kompletnym nierozpoznaniu rynku (nawet jeśli to "tylko" rynek polski).

pozdro
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 05-02-2013, 18:31   

jurekschroda, Tylko o 14 rabat 8Kpln był dla obu rodzajów silników, a info o skoku rabatu dotyczyło tylko benzyny. Diesle mnie akurat nie pasjonują. :D
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 17-05-2013, 16:21   

W temacie benzyny, to jedyne, co mi przychodzi do głowy to norma emisji spalin.
Ciekawe, że najtańsza wersja Audi Q5 to właśnie 2.0L benzyna z turbo, a tu Mitsubishi z taką tradycją 2l turbo ich nie montuje.
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 09-06-2013, 13:22   

Panowie ktoś wie czy dużo można zbić z ceny w salonie za auto?
Teraz jest niby "promocja" około 12.000 zł w dół za rocznik 2012. Kosztuje około 88.000 plus za kolor metalic lub perła. Dużo można jeszcze utargować?
Ogółem planuje udać się do salonów na jazdy próbne na Mazdę 6 kombi, Hondę Accord kombi no i na Mitsu Outlandera. Wszystkie 3 auta w cenie około 90.000 zł (tylko mazda bieżący rocznik, reszta z 2012. Wszystkie 2.0 benzynka). Pozdrawiam
_________________
Mitsubishi Galant EA2W- 98r
Nissan Almera N15- 99r
Kawasaki ZR7S- 02r
 
 
tojaro 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-06-2013, 21:39   

Aktualna promocja to rabat 10 tys. Nie za bardzo da się zbić samą cenę - co najwyżej na dodatkach. Chętnie posłucham twoich uwag - bo sam miałem takie samo zestawienie. Odpadł Accord: stary model, mały bagażnik. Pozostała Mazda 6 kombi i Outlander (Intense, bo najtańsza wersja lekka przesada za 90 tys. nawet klamki nie są w kolorze nadwozia)
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 10-06-2013, 10:28   

tojaro napisał/a:
Aktualna promocja to rabat 10 tys. Nie za bardzo da się zbić samą cenę - co najwyżej na dodatkach. Chętnie posłucham twoich uwag - bo sam miałem takie samo zestawienie. Odpadł Accord: stary model, mały bagażnik. Pozostała Mazda 6 kombi i Outlander (Intense, bo najtańsza wersja lekka przesada za 90 tys. nawet klamki nie są w kolorze nadwozia)

"na dodatkach"? Czyli co? Zawsze mozna coś wychachmęcić za darmo? Pewnie jakieś dywaniki itp? Pierwszy raz planuję zakup nowego auta, więc jestem trochę zielony. Co pprawda dopiero w śierpniu,ale juz powoli zbieram info.
Honda Accord:
-stary model , już w tym roku w USA jest następca ,więc w europie będzie w tym lub przyszłym roku, ale to mnie jakoś bardzo nie zniechęca, napewno wykonam jazdę próbną (zawszę lubiłem Honde) Za kwote około 88 tyś jest co prawda rocznik 2012,ale wersja Elegance, a to juz bardzo fajne wyposażenie.
-Samochód na rynku 5 lat ,co prawda trochę opatrzony ( może w Polsce nie tak bardzo jak tu-Dania), ale sprawdzony i jest już po lifcie czyli wszystkie błędy i nie dociągnięcia poprawione przez producenta czego nie można powiedzieć o Mazdzie i Mitsu (nowe modele)
-Na minus Hondy napewno wpływają przeglądy (przynajmniej dla mnie -mieszkam w Danii)
Niby przegląd co 20 tyś ,ale oddzielnie jest przegląd olejowy też co 20tys km i nie pokrywają się ze sobą czyli w rzeczewistości co 10 tyś trzeba być w ASO a to już często.

Mazda 6:
-Mazdzianka wnosi dużo więcej świeżości ,niż Honda. Niepodważalnie wygrywa w porównaniu do Hondy jeśli chodzi o styl i design, zarówno w środku i na zewnątrz. Na pewno nie mogę liczyć na takie wyposażenie jak w Accord, nawet nie będzie tempomatu w standardzie, na czym bardzo mi zależy ( częste trasy), a następna wersja jest już o 10 tyś droższa, więc nie mogę sobie na taką pozwolić.
-Nowy model , nie sprawdzony na rynku, nowe technologie SKYACTIV, może mieć bolączki "wieku dziecęcego"
-Na pewno na plus jak dla mnie jest to ,że "6" jako jedyna by była z bieżącego roku.

Mitsu Outlander:
-Od nie dawna mój nie kwestionowany lider tej całej trójki, zawszę chciałem mieć "duży " samochodzik i wysoki, może nie jest to autko na bezdroża ,ale napewno dużo lepiej sobie poradzi na naszych polskich drogach czyt.dziurach.
-Można wybrać bez dodatkowej dopłaty jasne wnętrze pojazdu,a to uwielbiam (mój Galant też takowe posiada) i kolor czarna perła. Jestem ciekaw jak długo trzeba czekać na zamówienie w Mitsu czy Mazdzie? Bo dealerzy rzadko posiadają na stanie auto w podstawowej wersji
-Zastanawia mnie bez awaryjność , to samo dotyczy co Mazdy, nowy nie sprawdzony model, ciężko wywnioskować czy nie będe częstym gościem a ASO, a tego wolałbym uniknąć.

Jestem ciekaw kolego twoich spostrzeżeń na temat tej Świetej Trójcy , ja napewno więcej powiem po jazdach póbnych, ale to dopiero w śierpniu.
_________________
Mitsubishi Galant EA2W- 98r
Nissan Almera N15- 99r
Kawasaki ZR7S- 02r
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-06-2013, 21:11   

bluecard88 napisał/a:
może nie jest to autko na bezdroża ,ale napewno dużo lepiej sobie poradzi na naszych polskich drogach czyt.dziurach.


Kolega uległ typowemu złudzeniu - to że samochód jest duży, wcale nie oznacza że solidnie zbudowany... Zawieszenie Outlandera jest dość delikatne, jestem już po wymianie (po przebiegu 220 tys.) całego mnóstwa elementów: łączniki stablilizatora, łożyska amortyzatorów, amorki, - nie tragedia przy tym przebiegu, ale nie jakość nie rzuca na kolana.

bonito
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-06-2013, 21:53   

Miśiek ma 6 lat cały dół nie ruszany przebieg 105k w tym sporo po autostradach a nie w terenie .na pewno solidniej zbudowany niż normalne auto
_________________

 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 11-06-2013, 13:40   

bonito napisał/a:
. Zawieszenie Outlandera jest dość delikatne, jestem już po wymianie (po przebiegu 220 tys.) całego mnóstwa elementów: łączniki stablilizatora, łożyska amortyzatorów, amorki, - nie tragedia przy tym przebiegu, ale nie jakość nie rzuca na kolana.
Szczerze uważam, że auto z przebiegiem ponad 200tys.km ( sam mam w galancie prawie już 240tys.km) w którym trzeba włożyć pare złotych w zawieszenie, gdzie można to uznać za części eksploatacyjne to nie jest tragedia. Z reguły auto które ma na koncie ponad 200tys km, zaczyna potrzebować doinwestowania. Sprawdzone juz na kilku samochodach ;)
_________________
Mitsubishi Galant EA2W- 98r
Nissan Almera N15- 99r
Kawasaki ZR7S- 02r
 
 
Karolewskiej 
Mitsumaniak
Karolewskiej

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2013, 13:24   

bluecard88 napisał/a:
bonito napisał/a:
. Zawieszenie Outlandera jest dość delikatne, jestem już po wymianie (po przebiegu 220 tys.) całego mnóstwa elementów: łączniki stablilizatora, łożyska amortyzatorów, amorki, - nie tragedia przy tym przebiegu, ale nie jakość nie rzuca na kolana.
Szczerze uważam, że auto z przebiegiem ponad 200tys.km ( sam mam w galancie prawie już 240tys.km) w którym trzeba włożyć pare złotych w zawieszenie, gdzie można to uznać za części eksploatacyjne to nie jest tragedia. Z reguły auto które ma na koncie ponad 200tys km, zaczyna potrzebować doinwestowania. Sprawdzone juz na kilku samochodach ;)


Troszkę odkopię :)

Jeśli masz zamiar kupować w sierpniu, to będzie już chyba tylko rocznki 2013, czyli ceny będą bez promocyjnych..... Teraz się zaczynają pojawiać w salonach, pierwsze sztuki z tego roku.
 
 
Siro 
Nowy Forumowicz

Auto: O3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: Łomianki
Wysłany: 20-07-2013, 11:37   

W których salonach? Obdzwoniłem/obmailowałem 3/4 salonów w polsce i w żadnym nic nie wiedzą o dostawie rocznika modelowego 2014 (produkcja 2013). Najdokładniejszy termin jaki mi podano, to "no chyba jesienią" :)
Owszem, zgodzę się, że aktualnie są już końcówki serii, bo w wybranej przez nas z żoną konfiguracji O3, kilka salonów potwierdziło to samo, że jest ich 2 do 4 w polsce :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.