Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wasze opinie o BRC??
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-06-2017, 21:20   

Wtryski BRC wytrzymują około 200 tys km, polskie Barracudy mają potwierdzony przebieg trochę ponad 300 tys km. Ważny jest dobry filtr fazy lotnej, najlepiej odstojnikowy i z wkładem z poliestru lub lepiej z włókna szklanego. Reduktory wytrzymują podobnie około 100 - 200 tys km. Większość sterowników ma bardzo podobną funkcjonalność więc tu najważniejsze co preferuje gazownik, co potrafi regulować.
 
 
Pereso 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2017, 21:30   

plecho1 napisał/a:
Ponieważ montaże tej firmy bardzo często są niefachowe, serwis pogwarancyjny jest droższy i elementy instalacji nie są lepsze niż te produkowane przez naszych wytwórców. Zresztą nie chce mi się kolejny raz wdawać w szczegóły. Więc jeśli mogę zamontować polską, równie dobrą a nawet w wielu przypadkach lepszą instalację w podobnej cenie to czemu mam montować instalację włoską.


Montaże nic nie mają do samej instalacji moim zdaniem. Równie dobrze może być niefachowy montaż innej instalacji. Więc dlatego na wielu forach lpg trąbią o gazownikach, jeśli klient znajdzie dobrego gazownika, który nie tylko zamontuje, wyreguluje ale również będzie serwisował tak jak należy to na instalacji zrobi kupe km. Ja tam na brc nie narzekam i teraz jak bym gazował auto to również taką decyzję bym podjął.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-06-2017, 21:46   

Jeśli masz gazownika dobrze znającego się na swojej robocie i jeśli jesteś zadowolony z jego pracy to wcale na siłę Cię nie namawiam do zmiany stanowiska. Ale często widząc efekty pracy "fachowość" od BRC, słysząc jakie to BRC jest super oraz widząc ciągłe naciąganie klientów na lubryfikację coraz bardziej się przekonuję, że w 90% to tylko marketing - ściema aby tylko naciągnąć klienta. Wiem, że w każdej branży można trafić na niefachowość czy nieuczciwość ale jeśli mogę mieć równie dobrą, a może i nawet lepszą instalację wyprodukowaną w Polsce to jednak wybieram nasze produkty.
 
 
hedrik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 28
Skąd: Lbn
Wysłany: 08-06-2017, 21:42   

Panowie, najważniejsze w tym wszystkim jest jednak to, żeby jazda na LPG przynosiła jak największe korzyści i oszczędności. I nie ma co dywagować o wyższości pewnych rozwiązań nad innymi, tylko cieszyć się z taniej jazdy. A każdy chwali takie rozwiązanie jakie najlepiej sam przetestował i się nie zawiódł. Taka konkluzja mi się nasunęła do wątku:)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2017, 07:16   

hedrik, to wcale nie jest takie proste jak zna się takie instalacje od strony technicznej. Osobiście poprawiłem już wiele różnych instalacji rodzinie i znajomym więc pewną wiedzę na ten temat mam.
 
 
hedrik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 28
Skąd: Lbn
Wysłany: 19-06-2017, 19:28   

plecho1 napisał/a:
hedrik, to wcale nie jest takie proste jak zna się takie instalacje od strony technicznej. Osobiście poprawiłem już wiele różnych instalacji rodzinie i znajomym więc pewną wiedzę na ten temat mam.

Wiem, że łatwo się mówi lub pisze, a dużo trudniej zrobić lub poprawić. Najważniejsze, żeby nie bać się takich rozwiązać jak LPG i jeździć tanio.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-06-2017, 19:45   

Najlepiej przed montażem poznać chociaż podstawy aby nie dać się naciągnąć nieuczciwym gazownikom bo ładnie mówić to oni potrafią. Jeden mały przykładzik z życia :) Mój kolega montował kiedyś LPG do Vectry B w znanym warsztacie w Łęcznej i gazownik dał mu dwie propozycje czyli tańszą za 2000zł i droższą za 2300 trochę lepszą. Tańsza była z Valtekami a droższa z dużo lepszymi (jak sam opisywał) Regami, Regi w detalu kosztowały wtedy 140zł a te Valteki około 100zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.