Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 23:08 |
TCL OFF |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 06-09-2015, 08:02
|
|
|
Po I lifcie |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-09-2015, 08:09
|
|
|
wszystkie gale wychodziły tylko z tcl |
|
|
|
 |
Seba75
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 84 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-09-2015, 08:59
|
|
|
W galu były 2 lifty tak?Kiedy był drugi? |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-09-2015, 10:28
|
|
|
12/2001 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-09-2015, 10:36
|
|
|
radek79 napisał/a: | 12/2001 | Był w 02/2000. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-09-2015, 10:40
|
|
|
racja ja napisałem o ostatnim |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-09-2015, 11:45
|
|
|
No to ile było liftów? Trzy? |
|
|
|
 |
Seba75
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 84 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:17
|
|
|
A taki VIN JMBLREA5W1Z000609?.To jest model 2001.1 rej 03.2001 rok.Wiem,że ma zaciski jednotłoczkowe tarcze 276/26mm.To jest który lift?Wydaje mi sie ze jest to II Lift.Mysle że były 2 podstawowe lifty.Pierwszy w 1999.wtedy na trybie D pokazywało aktualny bieg,na ktorym sie jedzie.Po II lifcie juz tego nie ma.Są natomiast skladane lusterka,czego nie było po I lifcie.Podobno przy II lifcie poprawili konwerter i wieloklin.Zreszta sam juz nie wiem |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:20
|
|
|
radek79 napisał/a: | wszystkie gale wychodziły tylko z tcl |
nieprawda moj ma ASC+TCL
VIN
AK3 : ACTIVE STABILITY CONTROL SYSTEM
AK3 : ACTIVE STABILITY CONTROL SYSTEM
SPY : ACTIVE STABILITY CONT + FOG LAMP LESS + OTHER OP
SPY : ACTIVE STABILITY CONT + FOG LAMP LESS + OTHER OP
TT2 : ACTIVE STABILITY CONTROL + TCL
TT2 : ACTIVE STABILITY CONTROL + TCL
X13 : SWISS SPEC
X13 : SWISS SPEC
C32 : TRACTION CONTROL
C32 : TRACTION CONTROL
SSS : ASC + TCL
SSS : ASC + TCL
T1V : CRU/CONT + TCL + ASC
T1V : CRU/CONT + TCL + ASC
S0Z : TCL + ASC
T2L : TCL + ASC
S0Z : TCL + ASC
T2M : TCL + ASC + OTHER OPTION
SH7 : TCL + CRU/CONT
SH7 : TCL + CRU/CONT |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:31
|
|
|
ASC to stabilizacja toru jazdy,postawienie gala bokiem to nie problem,sam mam gala z tcl |
|
|
|
 |
Seba75
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 84 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:39
|
|
|
Radek79,to po II lifcie jakie były zaciski?moj kumpel mam avance z 1999 roku.zegary HC i tiptronica.Ma zaciski 2tloczkowe oraz tarcze 276/24 mm.To jest gal po I lifcie. A jak jest po II lifcie?Mogły byc rozne zaciski?i 1tloczkowe oraz 276/26 oraz 2tloczkowe 276/26mm? |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:46
|
|
|
Seba75 napisał/a: | Radek79,to po II lifcie jakie były zaciski?moj kumpel mam avance z 1999 roku.zegary HC i tiptronica.Ma zaciski 2tloczkowe oraz tarcze 276/24 mm.To jest gal po I lifcie. A jak jest po II lifcie?Mogły byc rozne zaciski?i 1tloczkowe oraz 276/26 oraz 2tloczkowe 276/26mm? |
zaciski jedno tłoczkowe z rozmiarem tarczy 276/26mm,mitsu z rezygnowało z zacisków dwu tłoczkowych na rzecz jednego dużego tłoczka,chociaż moim zdaniem dwa sprawne tłoczki lepiej hamowały |
|
|
|
 |
Seba75
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 84 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:48
|
|
|
Radek ja po tej stronie wyczytalem po swoim vinie data produkcji 2000.11.02.Czyli jest po II lifcie.Czyli wychodzi na to ze po II lifcie robili jednotloczkowe 276/26mm system Akebono,a potem zaczeli tez montować 2tloczkowe tak jak u Ciebie.Kwestia jest taka kiedy poprawili konwerter i wieloklin.Czy automatycznie wraz z II liftem,czy jakos sukcesywnie poprawiali coś dalej.Nie sadze żeby był III lift. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-09-2015, 13:56
|
|
|
źle rozumujesz dwa tłoczki pojawiły się po pierwszym lifcie,z tarczą 276/24 mm,wielo klin ma inny numer katalogowy jako część jak przed liftem więc można wnioskować że go poprawili własnie 12,2001 roku
[ Dodano: 06-09-2015, 14:04 ]
Hugo napisał/a: | No to ile było liftów? Trzy? |
tak trzeci to np.zagłówki z dziurami |
|
|
|
 |
Seba75
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi AT 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2015 Posty: 84 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-09-2015, 14:17
|
|
|
Radek,Ja wiem że 2tloczkowe z taczami 276/24mm sie pojawily po I lifcie w 1999 roku.wytlumacz mi jeszcze o co chodzi z tym linkiem japancars.ru?tam podales vin i jest data produkcji 09.2002.popatrz że tam na rysunku pokazuje 2tloczkowe zaciski.dziwne,prawda?to jest Twoj VIN? A tak na marginesie to te 2tloczkowe pojawily sie chyba juz w 1998 roku w SE.Ale kwestia jest ta z tej strony japancars.ru.Ja Wpisalem swoj VIN i rysunek pokazuje 1tloczkowe i takie mam.Natomiast ten VIN ktory podales pokazuje na rysunku zaciski 2tloczkowe.Dziwne prawda? |
|
|
|
 |
|