Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2.5 B+G Nowy Targ, 2003r, prośba o opinię
Autor Wiadomość
Biszero123 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 16-05-2018, 10:58   

Kolego kupiłeś tego galanta?
 
 
rafał_89 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai Coupe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-05-2018, 12:13   

Nie, sprzedał się :/
 
 
Biszero123 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 16-05-2018, 12:41   

Pomimo tej rdzy ten galant był naprawdę wart tej ceny.
Jeszcze w manualu ;/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-05-2018, 12:52   

Cytat:
Jeszcze w manualu ;/
to akurat jedna z największych wad... tiptronic jest lepszy pod każdym względem
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-05-2018, 13:41   

Krzyzak, już drugi raz to piszesz, tym razem bez poparcia żadnymi argumentami. Wiadomo, skrzynia manualna ma swoje wady. Ale nie możesz pisać, że automat jest lepszy pod każdym względem... Może pod względami, które bierzesz pod uwagę.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-05-2018, 13:44   

Automat w Galancie 4 biegowy sporo zmula to auto niestety.
A ten Galant zjechał z linii montażowej o dwie pozycje szybciej od mojego :)
Ale stan niestety zdecydowanie gorszy od mojego.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-05-2018, 14:50   

Krzyzak napisał/a:
Cytat:
Jeszcze w manualu ;/
to akurat jedna z największych wad... tiptronic jest lepszy pod każdym względem

To prawda ale obecnie wiekszosc poszukujacych Galanta jeszcze nie doroslo do automatu i wola manuala pomimo jego wad i takie auta duzo szybciej sie sprzedaja. No bo jak to automat? Przeciez automaty sa dla dziadkow :lol:
_________________

 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-05-2018, 16:57   

I kolejny, tym razem wiąże preferencje co do rodzaju skrzyni z dojrzałością... Gorzej niż Janusze uprzedzeni do LPG.

Sorry za offtop, mam alergię na ignorancję
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-05-2018, 17:41   

Ja widzę tylko jedną zaletę manualnej skrzyni w galancie. Szybko da się ją wyjąć do corocznej wymiany łożysk :badgrin: No troszkę przesadziłem,ale w moim galu po ok. 20000 km. już słychać łożyska. Auto użytkowane spokojnie,więc taki wynik to kompletna tragedia.
_________________

 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-05-2018, 19:13   

larelijux, zacznijmy od tego czy jezdziles wogole galem w automacie ze taka beee jest dla Ciebie ta skrzynia? Miales Galanta ledwo 1.5 roku i strasznie chwalisz manuala ze nie jest taki zly. A wiesz czego? Bo jeszcze nie zdarzyl Ci sie zepsuc :lol: No chyba ze zaczal sie sypac i dlatego pogoniles auto...
_________________

 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-05-2018, 19:45   

abdul, w przeciwieństwie do was, wielcy wojownicy automatu, nie mówię, że automat jest "beee". Nie że strasznie chwalę manuala, po prostu nie trawię stronniczości i prób mącenia innym w głowie, a niestety w przypadku automatu w Galantach temat jest nagminny i wątek wraca na wszelkie fora jak bumerang, zazwyczaj z właścicielami automatów którzy by sobie dali nerkę wyciąć za tą skrzynię. Ale jakoś to na manual jest większy popyt :lol: I to jest chyba gwóźdź do trumny, czemu jest taki ból tyłka wśród fanatyków automatu akurat w tym samochodzie. Nie czuję potrzeby tłumaczenia Ci, dlaczego sprzedałem auto
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-05-2018, 20:06   

jacek11 napisał/a:
Ja widzę tylko jedną zaletę manualnej skrzyni w galancie. Szybko da się ją wyjąć do corocznej wymiany łożysk :badgrin: No troszkę przesadziłem,ale w moim galu po ok. 20000 km. już słychać łożyska. Auto użytkowane spokojnie,więc taki wynik to kompletna tragedia.


Widocznie założyłeś "chinole". Zrobiłem już parę skrzyń od Galanta i fabryczne wytrzymują około 300 tys a zamienniki w zależności od jakości.
Poza tym przy padającym łożysku przejedziesz jeszcze spokojnie do zaplanowanej naprawy a przy ukręceniu konwertera stoisz i płaczesz...
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-05-2018, 20:56   

Na manual jest wiekszy popyt bo ludzie sa stereotypowi i caly czas boja sie automatow. No i prawda jest taka, ze wiekszosc osob szukajacych Galanta to mlodzi ludzie dla ktorych automat to ZLO. Dlatego tez pisalem ze nie dorosli jeszcze do automatu. Nie uwazam sie za 'wojownika automatu' i nie dalbym sobie nerki wyciac za ta skrzynie. Jezdzilem Galantem w manualu ponad 2 lata a obecnym w automacie w tym roku stuknie 3 lata. Mam porownanie i po prostu wiem ze w tym aucie automat jest lepszy a z tego co widze to nawet nie stales kolo Galanta w automacie zeby miec jakiekolwiek porownanie a bedziesz strasznie w dyskusje wchodzil. Koniec tematu.
_________________

 
 
Lucek_37 
Forumowicz


Auto: Galant EA5W 2.5 V6 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 124
Skąd: Puławy
Wysłany: 16-05-2018, 22:42   

Panowie kończcie ten OT. Każdy ma swoje racje ale ja swoją przyznam abdul,-owi. Ja i szwagier mieliśmy Galanty w manualu parę lat i jeździło się super. Od dwóch lat mam automata i stwierdziłem że w tym momencie nie kupiłbym Galanta w manualu. Ta skrzynia jest naprawdę świetna. Chyba że ktoś powie że manual jest lepszy bo przyśpiesza sekundę szybciej do setki.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-05-2018, 09:49   

larelijux napisał/a:
tym razem bez poparcia żadnymi argumentami

no to tak:
- nie ma problemu z wbiciem jedynki gdy auto się toczy
- nie ma problemu z synchronizacją 2 biegu
- nie ma problemu z wycierającą się podkową oraz uszkodzeniami łożysk, szczególnie przedniego łożyska wałka sprzęgłowego
- nie muszę zmieniać sprzęgła
- biegi też mogę zmieniać podczas jazdy (tiptronic)
- auto nie zjeżdża gdy stoję pod górkę
- 4 bieg ma niższe przełożenie niż 5 manuala, ergo w trasie przy 140km/h mam 3000 rpm i ciszej w aucie, niższe spalanie
- sama zmiana biegów jest błyskawiczna, mało który manual a już prawie żaden forumowicz nie zrobi tego tak szybko
- jak ustawię tempomat to skrzynia sama zmienia biegi i nie będzie jechać 50km/h na 5 biegu
- nie ma kwestii, że podpora cięgien pęknie a to jest częste w manualu
- też mogę auto holować, byle nie za szybko (sprawdzone - 40 km przejechałem z prędkością 50km/h, skrzynia zimna, zero problemów)


-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.