Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura silnika!!! Pomocy!!!
Autor Wiadomość
albertoo1 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 25-05-2020, 22:44   

To złe wieści jak na dobranoc .. :)
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 26-05-2020, 13:04   

Żadne korki nie odczarują rzeczywistości... Głowica do góry, test i jeśli dobra to planowanie + nowa uszczelka. Czasem potrafi być tak pęknięta, że płyn ucieka zaworem wydechowym i zamienia się w parę w układzie wydechowym. Nic nigdzie nie kapie, nic się nie dzieje z olejem silnikowym. Wygląda jakby było wszystko ok, a jednak płyn pod dużym obciążeniem znika.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-06-2020, 08:28   

najlepszy sposób na sprawdzenie przedmuchu to: włóż lejek do chłodnicy, nalej do pół lejka wody. Odpal silnik i jak sie nagrzeje zobacz czy lecą bąble do lejka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
albertoo1 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 16-06-2020, 13:59   

No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-06-2020, 11:42   

albertoo1 napisał/a:
No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia .

Bo sie nie słuchasz:)

zadzwon 602673905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wasyl1969 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 39
Skąd: pomorskie
Wysłany: 10-12-2020, 23:08   

albertoo1 napisał/a:
No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia .

I co tam dalej się stało... Opowiadaj!
_________________
Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV
 
 
albertoo1 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 29-01-2021, 16:35   

Od wymiany uszczelki pod głowica mineło jakieś 18 tys km ,niebawem po naprawie padła turbina pewnie paproch z nagaru do tego sie przyczynił ale to szczegół ... z temperatura jest tak ze jak objeżdżałem Włochy i Chorwacje z przyczepa kempingowa to czasami pod górę temperatura zamykała skale i wyłączała sie klima ,przy zjezdzie wszystko wracało do normy poziom płynu sie znacznie podnosił ale nie wyrzucało go przez korek,mniej więcej centymetr przed korkiem .Trasa Białystok -Gdańsk z przyczepa to przyrost płynu jakieś 3 cm,a w upalne dni temperatura na wskazniku jest nieznacznie wyższa od jazdy bez przyczepy .Na razie tak śmigam i myśle co by nie zerwać czapki jeszcze raz i skupic sie nad bardziej dokładnym sprawdzeniu głowicy .Niby według zakładu naprawczego głowic miała być szczelna .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-02-2021, 13:54   

albertoo1 napisał/a:
Od wymiany uszczelki pod głowica mineło jakieś 18 tys km ,niebawem po naprawie padła turbina pewnie paproch z nagaru do tego sie przyczynił ale to szczegół ... z temperatura jest tak ze jak objeżdżałem Włochy i Chorwacje z przyczepa kempingowa to czasami pod górę temperatura zamykała skale i wyłączała sie klima ,przy zjezdzie wszystko wracało do normy poziom płynu sie znacznie podnosił ale nie wyrzucało go przez korek,mniej więcej centymetr przed korkiem .Trasa Białystok -Gdańsk z przyczepa to przyrost płynu jakieś 3 cm,a w upalne dni temperatura na wskazniku jest nieznacznie wyższa od jazdy bez przyczepy .Na razie tak śmigam i myśle co by nie zerwać czapki jeszcze raz i skupic sie nad bardziej dokładnym sprawdzeniu głowicy .Niby według zakładu naprawczego głowic miała być szczelna .

Turbo czasem pada od wody dostające się przez odmę w przypadku pekniecia głowicy lub wydmuchania uszczelki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
albertoo1 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 14
Skąd: białystok
Wysłany: 12-07-2021, 10:01   

miqnet, Cześć ciągasz dalej kemping Pajerakiem ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.