Temperatura silnika!!! Pomocy!!! |
Autor |
Wiadomość |
albertoo1
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 14 Skąd: białystok
|
Wysłany: 25-05-2020, 22:44
|
|
|
To złe wieści jak na dobranoc .. |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 26-05-2020, 13:04
|
|
|
Żadne korki nie odczarują rzeczywistości... Głowica do góry, test i jeśli dobra to planowanie + nowa uszczelka. Czasem potrafi być tak pęknięta, że płyn ucieka zaworem wydechowym i zamienia się w parę w układzie wydechowym. Nic nigdzie nie kapie, nic się nie dzieje z olejem silnikowym. Wygląda jakby było wszystko ok, a jednak płyn pod dużym obciążeniem znika. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-06-2020, 08:28
|
|
|
najlepszy sposób na sprawdzenie przedmuchu to: włóż lejek do chłodnicy, nalej do pół lejka wody. Odpal silnik i jak sie nagrzeje zobacz czy lecą bąble do lejka. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
albertoo1
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 14 Skąd: białystok
|
Wysłany: 16-06-2020, 13:59
|
|
|
No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia . |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 17-06-2020, 11:42
|
|
|
albertoo1 napisał/a: | No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia . |
Bo sie nie słuchasz:)
zadzwon 602673905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Wasyl1969
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017 Posty: 39 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 10-12-2020, 23:08
|
|
|
albertoo1 napisał/a: | No to teraz sie narobiło ..głowica zdjeta sprawdzona na szczelnośc i jest szczelna .jedyne to była krzywa .Wszystko wymienione wyczyszczone i jest super .Podpiołem przyczepe przejechałem 200 km i zbiorniczek znowu sie zapełnił ...I taka to historia . |
I co tam dalej się stało... Opowiadaj! |
_________________ Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV |
|
|
|
 |
albertoo1
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 14 Skąd: białystok
|
Wysłany: 29-01-2021, 16:35
|
|
|
Od wymiany uszczelki pod głowica mineło jakieś 18 tys km ,niebawem po naprawie padła turbina pewnie paproch z nagaru do tego sie przyczynił ale to szczegół ... z temperatura jest tak ze jak objeżdżałem Włochy i Chorwacje z przyczepa kempingowa to czasami pod górę temperatura zamykała skale i wyłączała sie klima ,przy zjezdzie wszystko wracało do normy poziom płynu sie znacznie podnosił ale nie wyrzucało go przez korek,mniej więcej centymetr przed korkiem .Trasa Białystok -Gdańsk z przyczepa to przyrost płynu jakieś 3 cm,a w upalne dni temperatura na wskazniku jest nieznacznie wyższa od jazdy bez przyczepy .Na razie tak śmigam i myśle co by nie zerwać czapki jeszcze raz i skupic sie nad bardziej dokładnym sprawdzeniu głowicy .Niby według zakładu naprawczego głowic miała być szczelna . |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-02-2021, 13:54
|
|
|
albertoo1 napisał/a: | Od wymiany uszczelki pod głowica mineło jakieś 18 tys km ,niebawem po naprawie padła turbina pewnie paproch z nagaru do tego sie przyczynił ale to szczegół ... z temperatura jest tak ze jak objeżdżałem Włochy i Chorwacje z przyczepa kempingowa to czasami pod górę temperatura zamykała skale i wyłączała sie klima ,przy zjezdzie wszystko wracało do normy poziom płynu sie znacznie podnosił ale nie wyrzucało go przez korek,mniej więcej centymetr przed korkiem .Trasa Białystok -Gdańsk z przyczepa to przyrost płynu jakieś 3 cm,a w upalne dni temperatura na wskazniku jest nieznacznie wyższa od jazdy bez przyczepy .Na razie tak śmigam i myśle co by nie zerwać czapki jeszcze raz i skupic sie nad bardziej dokładnym sprawdzeniu głowicy .Niby według zakładu naprawczego głowic miała być szczelna . |
Turbo czasem pada od wody dostające się przez odmę w przypadku pekniecia głowicy lub wydmuchania uszczelki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
albertoo1
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 4 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 14 Skąd: białystok
|
Wysłany: 12-07-2021, 10:01
|
|
|
miqnet, Cześć ciągasz dalej kemping Pajerakiem ? |
|
|
|
 |
|