Katalizator 2.5V6 |
Autor |
Wiadomość |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2023, 14:40
|
|
|
ja bym mogl wmontowac jakis uniwersalny ale ten przy chlodnicy ma metalowy wklad no i 2 sondy lambda (przed i za) ale nie moge nawet znalezc czegos co przypomina oryginał. Używke nawet bym kupił, już trudno ale... nie ma. Moge nawet tam zamontować jakis drogi markowy kat bo nie chodzi juz o oszczednosci tylko zeby on pasowal idealnie i nie zaburzał oryginalnej pracy.
Ten link co podeslales to mi wyglada na kata pod podlogą bardziej niż na ten kolektorowy. Nie ma ktoś gdzieś w garażu lużnego kata od Galanta? )) juz nawet rozważałem zakup 2go Avance'a na dawce czesci. |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2023, 06:47
|
|
|
SnowDevil napisał/a: | to mi wyglada na kata pod podlogą bardziej niż na ten kolektorowy | bo tak jest - myślałem o operacji wyjęcia wkładu z czegoś o podobnym kształcie
jak pisałem - parę lat temu kupiłem do E32 taki i miał wkład metalowy pośrodku puszki, cała puszka długa na 30cm a wkład wizualnie max 10cm
edit:
znalazłem - zamawiałem od tego sprzedawcy: tlumiki-gruchot - może napisz do nich, wykonują też przeróbki
https://allegro.pl/uzytkownik/tlumiki-gruchot |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2023, 15:00
|
|
|
Ja bym zrobił tak jak Marcino pisze ale gdybym się jednak uparł, żeby ten prekat został w aucie, to bym się zastanowił nad kupnem kolektora przedliftowego, wkładu/kata takiego by nie był za wysoki a potem dospawał flansze z obu stron, tak żeby wszedł między przedliftowy kolektor a resztę wydechu. Puszkę na wkład dobrać/wyspawać oraz dospawać do tego 2 flansze to już chyba każdy tłumikarz da radę. Zostaje jeszcze zrobić gwinty na sondy ale to chyba najmniejszy problem. Masz też wtedy gdzieś czy wkład to walec czy owal. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10700 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-06-2023, 13:31
|
|
|
Faza napisał/a: | Ja bym zrobił tak jak Marcino pisze |
No własnie, po co komplikować zycie skoro to i tak tylko Euro2 lub 3 a przegląd przejdzie jak ma tylko tylny sprawny kat. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2023, 17:47
|
|
|
no nikt sie nie chce podjac roboty z tym wiec zostanie mi pewnie wywalenie wkladu po prostu. Wytłuc tego sie podobno nie da bo wkład sie gnie a nie kruszy bo metalowy jest, trzeba przeciąć żeby wyjąć. 2go sprawnego nie ruszac czy jak już to po całości i obydwa tak robić? |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21942 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-06-2023, 20:00
|
|
|
Sprawnego nie ruszaj. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10700 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-06-2023, 08:52
|
|
|
SnowDevil napisał/a: | Wytłuc tego sie podobno nie da bo wkład sie gnie a nie kruszy bo metalowy jest, trzeba przeciąć żeby wyjąć |
Przeciąć, wyjać i zaspawać z powrotem. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21942 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-09-2023, 16:24
|
|
|
SnowDevil, zrobiłeś już coś z tym katalizatorem, bo mam taki sprawny jakbyś chciał. |
|
|
|
 |
|