Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach?
Autor Wiadomość
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 25-11-2019, 17:42   

Ok å jak koszty? I ta klapa gaszaca to gdzie jest jeśli możesz mi powiedzieć :) dużo Przy tym zachodu?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 25-11-2019, 19:08   

luk94 napisał/a:
Ok å jak koszty? I ta klapa gaszaca to gdzie jest jeśli możesz mi powiedzieć :) dużo Przy tym zachodu?


klapa gaszaca jak i zawor EGR sa razem przykrecone do kolektora ssacego

zdejmujesz zawleczke weza od dolu,zdejmujesz rure i odkrecasz 3 sruby torxem 30 (dosc trudny dostep) i rure co idzie z chlodnicy do EGRu torxem 50
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 04-12-2019, 00:39   

Wziałem się i zrobiłem, wyjąłem egr i przepustnicę. Wczyściłem z sadzy po czym zdjąłem dekiel od elektroniki z przepustnicy. Wylałem nagromadzony tam olej bo było go naprawdę dużo...

Operacja na jakies 3h, robiłem to pierwszy raz.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-12-2019, 08:34   

I jakie są efekty pracy? :)
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 05-12-2019, 17:09   




NO efekty to sa takie że auto jest żwawsze na pewno, ale wypadało by wyczyścić cały kolektor pewno jeszcze...
skąd tam tyle oleju?

[ Dodano: 06-12-2019, 22:15 ]
OK a gdzie będzie zawór n75, jest widoczny gołym okiem po uniesieniu maski? Google i szukarka twierdzi że to może być przyczyną zamulenia.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 07-12-2019, 00:25   

miski nie maja oddzielnego zaworuN75
wszystkie potrzebne zawory sa sterowane sterownikiem
znajduje sie on kolo zbiorniczka wyrownaczego (tam ida wszystkie wezyki)

jak zamula to byc moze gruszka przy turbosprezarce jest walnieta
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 07-12-2019, 08:46   

Turbina nówka dwa razy robiona bo za pierwszym razem skopane było coś....
Reasumując...

Nowe turbo po reg..
Nowy czujnik ciśnienia doładowania.
Wyczyszczona klapa gasząca
Wyczyszczony egr.

Co dalej żeby przywrócić pełen blask?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 07-12-2019, 11:32   

sprawdz wogole czy vacu daje odpowiednie podcisnienie
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 07-12-2019, 13:37   

OK sprawdzę, a gdzieś czytałem Twoją wypowiedź o długim węzyku podciśnienia. Który to taki? Może bym go wymienił już na ślepo.
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-12-2019, 21:53   

Cytat:
Przepływomierz możesz umyć, są do tego środki w sprayu, albo zamoczyć w benzynie ekstrakcyjnej. Ale nie myj go mechanicznie, niech się tylko moczy.

Przepływomierza nie można niczym myć.
Mycie czy przedmuchanie niszczy to bezpowrotnie.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 08-12-2019, 12:50   

luk94 napisał/a:
OK sprawdzę, a gdzieś czytałem Twoją wypowiedź o długim węzyku podciśnienia. Który to taki? Może bym go wymienił już na ślepo.


mozesz wymienic wezyki podcisnienia od gruszki od turbo i od gruszki chlodnicy EGRu
one z czasem sie krusza i robia sie nieszczelne (tam duza temp jest od wydechu)
tylko zwroc uwage na srednice bo sa tam rozne

generalnie jak po 3 min od wylaczenia silnika bedzie ci pierdzial przy rozdzielaczu to wszytko szczelne jest



KrzysiekC napisał/a:
Cytat:
Przepływomierz możesz umyć, są do tego środki w sprayu, albo zamoczyć w benzynie ekstrakcyjnej. Ale nie myj go mechanicznie, niech się tylko moczy.

Przepływomierza nie można niczym myć.
Mycie czy przedmuchanie niszczy to bezpowrotnie.

myje sie chyba specjalnym srokiemw sprayu ktory jest w sprzedarzy
inne srodki typu rozpuszczalniki,benzyna itp. to moze zniszczyc przeplywomierz
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-12-2019, 13:08   

KrzysiekC napisał/a:
Cytat:
Przepływomierz możesz umyć, są do tego środki w sprayu, albo zamoczyć w benzynie ekstrakcyjnej. Ale nie myj go mechanicznie, niech się tylko moczy.

Przepływomierza nie można niczym myć.
Mycie czy przedmuchanie niszczy to bezpowrotnie.


Myłem kilkukrotnie i nadal działa :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 11-12-2019, 12:03   

Mam pytanie jak złożyłeś ten dekiel ponownie ja musiałem dwa razy podchodzić do tego ale widzę że dalej mi podcieka spod tego dekla przepustnicy??
 
 
Vlad24 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2019
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2019, 10:07   

luk94 napisał/a:
Turbina nówka dwa razy robiona bo za pierwszym razem skopane było coś....
Reasumując...

Nowe turbo po reg..
Nowy czujnik ciśnienia doładowania.
Wyczyszczona klapa gasząca
Wyczyszczony egr.

Co dalej żeby przywrócić pełen blask?

Kup najprostszy ELM327 by widzieć najważniejsze parametry. Takie jak przepływ powietrza i ciśnienie doladowania. Na tej podstawie będzie można już coś powiedzieć o pracy turbiny, klapy i EGR.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 29-12-2019, 00:31   

popatrzylem dzis w schematy elektryczne
a wiec
zasilanie klapy to bezpiecznik F 8 15A-prad 12V na kilka sekund po wylaczeniu stacyjki na brazowo-bialym przewodzie na wtyczce przy klapie
zasilanie wlaczania przekaznika A21X co steruje klapa to bezpiecznik F22 20A

:P

[ Dodano: 08-01-2020, 17:55 ]
U mnie zapala sie blad na zimnym rano
P0488 i P0487

na cieplym roznie
i wnerwia mnie to :twisted:
juz nie wiem co jeszcze robic
wszystko wymienione bylo na nowe czesci,sprawdzone podlaczenia itp. :evil:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.